Pokey Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 At jeg blir bannet på wow for å kjefte litt i en bg....! 24 timers ban....-.. Bare slapp av, dette har du godt av. wow er ikke sunt for noen. Idiotiske innlegg er ei sunt for noen. Det aller beste ville vært om du sluttet å poste tull 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Irriterer med rundstykker. Du skjærer rundstykket i to og hiver på noe pålegg. Bunnen på rundstykket er flatt og ligger stabilt på tallerkenen, men toppen er jo rund, så den vugger frem og tilbake på tallerkenen og triller av i verste fall. Det er irriterende det! Spesielt hvis smøresiden lander på gulvet... Uansett så er smøresiden dømt til og lande ned.. Er fysikk i bildet der, NO JOKE! Aldri vært borti en brødskive som ikke har clasha syltetøyet langsetter fordi den landa med safta ned.. Hva skjer om du teiper brødskiven fast til ryggen på en katt? Hvilken side vil lande ned? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Man opphever tyngdekraften lokalt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Irriterer med rundstykker. Du skjærer rundstykket i to og hiver på noe pålegg. Bunnen på rundstykket er flatt og ligger stabilt på tallerkenen, men toppen er jo rund, så den vugger frem og tilbake på tallerkenen og triller av i verste fall. Det er irriterende det! Spesielt hvis smøresiden lander på gulvet... Uansett så er smøresiden dømt til og lande ned.. Er fysikk i bildet der, NO JOKE! Aldri vært borti en brødskive som ikke har clasha syltetøyet langsetter fordi den landa med safta ned.. Hva skjer om du teiper brødskiven fast til ryggen på en katt? Hvilken side vil lande ned? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Kjeder meg Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 At jeg ikke fikk noe prosent på matte tentamen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Nå må de jævla værgudene bestemme seg. Snø eller regn, man kan ikke ha begge deler. Kommer på jobb så snør deg, KRAFTIG. PÅ veien hjem så regner det...... Jeg har overhode ingen problemer med regn eller snø, men da skal det være én av delene, ikke begge to mixet sammen.. AARrrgghhhH!!!H teh frustrattitoiooion. Endret 11. januar 2011 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, det er så utrolig irriterende. Ene dagen er det tjukk snø og andre dagen sklir jeg i dammer dagen lang. Drittvær. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Det irriterer meg grenseløst at snøen regner bort >.< 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 At vi må høre på nyttårstallen til jens stoltenberg :thumbdown: Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Torsdager iriterer meg grenseløst da jeg slutter kl 16 på skolen Noen annet som er irriterende er at diskusjon.no ikke har en egen iphone app enda >.< Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Å slutte 16.00 hver dag. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 this "Tenk deg at du skal holde din egen nyttårstale. Hvilke fem temaer ville du tatt opp? Skriv litt om hvert tema: Hva er grunnen til at du vil ta opp akkurat dette temaet?" 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Sånne oppgaver suger seriøst mye. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Bare skriv en masse dritt, er det jeg gjorde da jeg gikk på grunnskolen. Enten det eller så leverte jeg ikke inn noe Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 har kommet på èn ting... skrev noe om at vi trenger elbiler i norge. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Skriv om døden. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 irriterer meg at en må bli godkjent av admin på TG forumet for å poste i tråder Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Å jobbe fra 0800 til 1800..... Aaalllltttfoorrrrrrrr leeeenggeeee å vææææærreeee på joooooobbb. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 har kommet på èn ting... skrev noe om at vi trenger elbiler i norge. Ikke så vanskelig å finne emner til slikt. Innvandring. Intergrering. Dagens ungdom. "energikrisa". Miljø. Klima. Co2-sløsing. Etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå