Dragen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Nei. Du har helt rett, alkohol gir deg ikke kreft eller ødelegger lungene. Alkohol tar bare knekken på lever, nyrer, mage, hjerte, hjerne, og hud. Men det er jo ikke så farlig. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Dette er et "pest eller kolera" scenario. Både alkohol og tobakk tar mange liv. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Nei. Du har helt rett, alkohol gir deg ikke kreft eller ødelegger lungene. Alkohol tar bare knekken på lever, nyrer, mage, hjerte, hjerne, og hud. Men det er jo ikke så farlig. Kun ved stort forbruk Vann kan drepe så det bør forbys! 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det å leve er livsfarlig. Forby det omgående! 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 At det nå skal brukes masse penger, på å gjenreise den såkalte "trollxxxxx". Det er tydeligvisveldig viktig å ta vare på vulgærsymboler i naturen. Det irriterer. For å si det som det er, appluderte jeg de som hadde fjernet den. Bra gjort. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Ler meg ihjel. FJERN ALLE VULGÆRE SYMBOLER I NATUREN!!! Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 At det nå skal brukes masse penger, på å gjenreise den såkalte "trollxxxxx". Det er tydeligvis veldig viktig å ta vare på vulgærsymboler i naturen. Det irriterer. For å si det som det er, appluderte jeg de som hadde fjernet den. Bra gjort. I see what you did there. Men vil du selv fjerne ditt eget naturlige vulgærsymbol? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 At det nå skal brukes masse penger, på å gjenreise den såkalte "trollxxxxx". Det er tydeligvis veldig viktig å ta vare på vulgærsymboler i naturen. Det irriterer. For å si det som det er, appluderte jeg de som hadde fjernet den. Bra gjort. Vel, det er de som fjernet den som koster penger. Hærverk, ikke noe annet. 1 Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 At det nå skal brukes masse penger, på å gjenreise den såkalte "trollxxxxx". Det er tydeligvis veldig viktig å ta vare på vulgærsymboler i naturen. Det irriterer. For å si det som det er, appluderte jeg de som hadde fjernet den. Bra gjort. Det naturlige må få bestå. Hvorfor skal folk drive å tukle med det? Hvis du ikke tåler et ord på et kjønnsorgan så er det kanskje like greit å ha på seg øreklokker til enhver tid. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Skjønner ikke helt hva man vinner på å ødelegge noe, men. Creds? Drittunger 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det jeg mener, at man har misbrukt noe i naturen til å finne på noe sånt.Dert er flaut, folk på tur har barn og familie. Derfor.Og så er det bare litt stein. Det gjør ikke noe, man hogger i stein hele tiden. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Flauheten som skapes er kulturelt betinget. Vi har på mange måter et unaturlig forhold til kropp og seksualitet. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det jeg mener, at man har misbrukt noe i naturen til å finne på noe sånt. Dert er flaut, folk på tur har barn og familie. Derfor. Og så er det bare litt stein. Det gjør ikke noe, man hogger i stein hele tiden. Bare folk ser noe som ligner på penis så skrikes det overalt. "Syykt, en stein som stikker opp, det er en penis hehehe 10-år." Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Når det står "trådfri" i stedet for "wireless". Dårlig kommunikasjon. Måtte tenke meg om. Alt behøver ikke å ha et norskt ord. Like tragisk og dumt som nettbrett. Gleder meg til det norske språket dør helt ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Trådløs heter det på norsk. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ikea har en eller annen grunn droppet GORM til fordel for HEJNE. Her skal jeg utvide hyllene i garasjen, så har de ikke GORM lenger. Er de på samme format? Neida. Må kjøpe alt nytt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Wi Fi er ordet for alle spåk. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Wi Fi er ordet for alle spåk. enkelt og greit. Det er én type trådløst nettverk. Det finnes andre ting som er trådløst, f.eks. bluetooth og mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå