djgudleif Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Skal aldri lytte til kritikk igjen. Skal aldri ta til meg noe folk sier jeg må gjøre. Fra nå av skal jeg være alene 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 ATB som ikke setter opp ekstra busser når de vet at det vil være mye folk som skal hjem 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Når dører som har smekklås og "trykk ned for å åpne"-håndtak er feiljustert. Vanligvis slenger du døra etter deg og den smekker igjen, men når de er feiljustert så smeller det metall mot metall og døra flyr tilbake igjen uten å stenge. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) E.C. Skru på denne hvis det blir mye metall mot metall. Endret 23. juni 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Spørs om jeg blir noe mindre gæren i hodet etter å ha hørt på det der da.. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Folk som tar St. Hans høytidelig. Herregud. Gå og brenn et bål, sykt gøy. Throwback til barnehagen. "I dag er St. Hans, på med dressen og en unnskyldning for å drikke." - "Kjedelig å være alene i dag." Endret 23. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
m20k Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Irriterer meg når kunder snakker med dialekter som jeg ikke forstår. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Skyrim-kommentarer hver gang noen poster Norge på Imgur. 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) ja ja det står på siden til Dustin att det blir Sendt omgående da, 2 dager siden jeg bestilte, ikke sendings bekreftelse på min Vision Linx 8. Endret 24. juni 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Posten når man venter på pakker, og så er det helligdager, eller hedendager.. Når det gjelder bander så har rumenere eller estlendere stjålet, en grill, et hagebord og en sykkel... Nice med hage mot gamleveien E6 Helligdager er litt så som så. Her så kan du kjøpe sprit 04:00 på natta. Men i norje så stenger ølsalget 20:00. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Er du seint ute og det er kø så er det stor sjanse for at en ikke rekker kassen før salget stenger Har hendt meg minst en gang, 1 sekund over 20 og du får ikke kjøpt Når butikken har åpent til 23 så burde alt være åpent til 23 Blir 1 ting mindre å irritere seg over Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Er du seint ute og det er kø så er det stor sjanse for at en ikke rekker kassen før salget stenger Har hendt meg minst en gang, 1 sekund over 20 og du får ikke kjøpt Når butikken har åpent til 23 så burde alt være åpent til 23 Blir 1 ting mindre å irritere seg over Ja jeg lurer på hvem det egentlig hjelper, plager mest... De to alkisene som står i kø klokka 0800 eller hva det er for noe, eller 1000 vis av folk som jobber overtid og ikke får kjøpt øl eller vin til helgen. Lørdag klokka 6?? Er det meningen av vi heller skal drikke i uka da eller? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Nei, det er meningen at vi skal dra med ungene på polet og butikken for å handle alkohol, bare pass på sånn at du ikke har med tenåringen på butikken for da er det stor sjanse for at du ikke får kjøpt alkohol (langing) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det er rett og slett humor at jeg ikke får kjøpt alkohol når jeg vil. Kan ikke annet enn å le av noe så idiotisk. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Tobakk, som er mye mer skadelig, får en kjøpt over alt, hele døgnet 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Tobakk, som er mye mer skadelig, får en kjøpt over alt, hele døgnet Men tobakk er ikke et rusmiddel. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Jo.Skrev før jeg tenker der. Stemmer... Nikotin er jo psykoaktivt. På lik linje som koffein så sånn sett kan kaffe og ses på som et rusmiddel. Men uansett vesentlig forskjell på rusen man får på nikotin og alkohol. Enn om de hadde hatt tobakksmonopol og kaffemonopol på lik linje som vinmonopolet med samme restriktive åpningstider. Hadde vært krise for min del mtp. Hvor glad i kaffe jeg er. Endret 25. juni 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 En får ikke kreft av alkohol eller kaffe En ødelegger heller ikke lungene og det skal mye alkohol til før en tar knekken på nyrene Hvor mye bruker sykehusene på folk som røyker kontra de som drikker? og da snakker vi normal inntak, ikke alkiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå