Dubious Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Norge er verdens verste land å bo i Har du bodd i andre/bedre land? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Norge er verdens verste land å bo i Har du bodd i andre/bedre land? Kan ta det tilbake, Norge er verdens verste land å våkne i. Har våknet i ca 10 land, føltes mye bedre. Endret 20. juni 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Kanskje du hadde ferie i de andre landene. Det hjelper ofte. 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 "Alle timebestillinger foregår på tlf*******" Altså, er vi ikke i 2017? Faen altså. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Er ikke redd folkemengder. De er bare ufattelig irriterende. Det er derfor jeg går av bussen når det er fullt og tar neste. Det er derfor jeg er inne hele tida. Slutt å si at jeg har angst. Gidder bare ikke folk. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Enig med frosken. Skyr kjøpesentre i jula f.eks, blir svett av folk som går i kryss og tvers slik at man selv må stoppe opp for å manøvrere seg gjennom mengden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Norge er verdens verste land å bo i flytt da vel til et annet land. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Norge er verdens verste land å bo i flytt da vel til et annet land. Det gidder jeg ikke. Forøvrig irriterende når noen sier sånt. "Liker du ikke maten du fikk på restaurant? Spis noe annet da vel." "Trives du ikke på jobb? Bytt jobb da vel" Endret 20. juni 2017 av DJ FROSK 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Liker heller ikke folk Er det fullt på parkerinsplassen, så drar jeg til en annen plass Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Jeg bor i verdens mest folketette by. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Orker ikke å bli kjent med nye når det er red flags overalt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) DJ FROSK: Det er ikke så ille i Norge med mindre man lykkes. Den som lykkes blir filleristet og det som er igjen etter stormafiaen går i klørne på jantelovens tilhengere. Helt ok å bo i Norge hvis man ikke har ambisjoner om å bli noe eller få til noe. Endret 21. juni 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 DJ FROSK: Det er ikke så ille i Norge med mindre man lykkes. Den som lykkes blir filleristet og det som er igjen etter stormafiaen går i klørne på jantelovens tilhengere. Helt ok å bo i Norge hvis man ikke har ambisjoner om å bli noe eller få til noe. hvor man bor når det kommer til internett er rimelig irrelevant Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Stackexchange. Går ikke an å få et skikkelig svar der om man gjør noe på en bittelitt utradisjonell måte. Da går alle til angrep på det jeg har gjort i stedet for å svare på det jeg vil vite. "I have a small CSS problem osv osv osv, what attribute to use to fix this issue, here is my CSS" "You musT POST THE Rest of UR code we do not understand" "Okay here is the rest" "YOU SHOULD REWRITE EVERYTHING AND USE NOT CSS FOR THIS BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLABLABLABLABLA BLA BLA BLA" Endret 21. juni 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Healers in BGs in WoW Den mest OP "klassen" i PvP (Passet bedre her enn i WoW tråden) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 At det finnes de som tror at ett brukt, nesten 10 år gammelt speilreflekskamera er verdt 3000 kr. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Kan ikke noen gjøre noe med Nord Korea snart? Har lyst til å le av at regimet går i dass Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Finn-annonser uten pinne på kartet og det går ikke an å søke på det selv da gatenavnet ikke eksisterer på Google Maps Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Bander som stjeler det ene og det andre. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Posten når man venter på pakker, og så er det helligdager, eller hedendager.. Når det gjelder bander så har rumenere eller estlendere stjålet, en grill, et hagebord og en sykkel... Nice med hage mot gamleveien E6 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå