Glitter Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Du har da kone, det er alltids noe. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Bruker på DeviantArt blocka meg, bare fordi jeg spurte om sourcen til noen av gifene hennes. Var bare intressert i å vite fimene. retard Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Du har da kone, det er alltids noe. Ja glad jeg har henne.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 YouTube videoer som ikke er tilgjengelig på mobil, hvorfor laste opp videoer når du ikke vil at alle skal se på?! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 YouTube videoer som ikke er tilgjengelig på mobil, hvorfor laste opp videoer når du ikke vil at alle skal se på?! Eller de videoene der man først kan se reklamen, forså å få feilmelding om at videoen ikke er tilgjengelig i det landet du er i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 YouTube videoer som ikke er tilgjengelig på mobil, hvorfor laste opp videoer når du ikke vil at alle skal se på?! Eller de videoene der man først kan se reklamen, forså å få feilmelding om at videoen ikke er tilgjengelig i det landet du er i... ååå! Det er irriterendes Liksom hva har de i mot Norge siden de ikke vil vise klippet her? Synes ikke det burde være mulig å stenge av videoer for visse land, YouTube er for alle! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 At windows 10 absolutt skal skifte standard lydavspillingsenhet hver gang jeg plugger i en hdmi kabel eller lignende. Kan jeg ikke faen bare få beholde lydkortet som avspilling? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Hvorfor selger de kebabtallerken på "Milano - Italiensk pizzeria" Og på "Capri", "Torino", "Palermo", "Mama Rosa" Akkurat samme meny. Akkurat like kjedelig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Fordi alle disse italienske restaurantene drives av tyrkere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Er det bare jeg som blir grusomt provosert av ordet "vipps" ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Er det bare jeg som blir grusomt provosert av ordet "vipps" ? Nei. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 at jeg måtte ta en sovepille for å sovne, 2 dager på rad nå Siste brettet med 10 piller varte i 4 måneder Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Er det bare jeg som blir grusomt provosert av ordet "vipps" ? Jeg blir provosert av folk som sier "bænkers" og "frescht". Det er som glødende nåler i trommehinnene. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Hvorfor selger de kebabtallerken på "Milano - Italiensk pizzeria" Og på "Capri", "Torino", "Palermo", "Mama Rosa" Akkurat samme meny. Akkurat like kjedelig. Fordi de er tyrkere? Oppdateringer man påtvinges som ødelegger ting. Hvis man har kjøpt noe, hvilken rett har egentlig produsentene til å drive på med dette? I moralsk forstand, ingen. Prøv fri programvare Det er ikke så mange tablets og mobiltelefoner med fri programvare, dessverre. Dragonbox Pyra, NEO900, Tablet med Replicant eller kanskje den jolla nesten lanserte. Endret 18. juni 2017 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Skjærte løk og fikk løksaft i øyne! Irriterende :-/ Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Fanget en veps med papir inne i leiligheten. Skulle kaste den ut av vinduet: papiret flyr ut og vepsen flyr inn igjen, mer forbanna enn før. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Kvelvet vinglass oppi fjernkontroll.what else is new 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Hvorfor er jeg på jobb? Vil hjem. Vil trene, lage musikk, se Twin Peaks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Hadde mye søvn å ta igjen etter de siste dagene, og ettersom jeg måtte opp kl 06 i dag, så tenkte jeg å legge meg tidlig. Det fikk jeg faktisk til, men tror kroppen min er alt for vant med lite søvn, for jeg våknet 03.30 og fikk ikke sove igjen.. Ble ikke tatt igjen så mye søvn likevel Endret 20. juni 2017 av Slettet-2spvYRBZtB Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Norge er verdens verste land å bo i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå