Dubious Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 At alle skjermer har en fot som heiser dem så vanvittig langt over bordflaten. Du må ikke bruke funksjonen, og alle skjermer har ikke den funksjonen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 At alle skjermer har en fot som heiser dem så vanvittig langt over bordflaten.Du må ikke bruke funksjonen, og alle skjermer har ikke den funksjonen Nei, jeg kan jo bare la være å sette på foten, og la skjermen ligge flatt på bordet... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 At alle skjermer har en fot som heiser dem så vanvittig langt over bordflaten.Du må ikke bruke funksjonen, og alle skjermer har ikke den funksjonen Nei, jeg kan jo bare la være å sette på foten, og la skjermen ligge flatt på bordet... Godt mulig jeg missforsto da jeg tenkte på heve og senke mekanismen, men en kan uansett bruke et bord/veggfeste så en får senket skjermen helt ned til bordflaten 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Skjermene kan ikke senkes lavt nok. Med separate bordfeste må jeg lage hull i bordet for å feste bordfestet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Eller bruke klemfestet som følger med. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Endelig grillvær! Men neida. Vanskelig å kose seg med maten når det kommer 10 mygg og flyr over maten og rundt ansiktet mitt. Ødelegger hele grillingen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 At det ikke var meldt sol og 21 grader. Altså. Det er drittvær i helgen hver eneste gang, så kommer solen til uka. Fuck off. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Liker ikke sol , 15c er nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 It's amazing how over 30 years later, crap like this is STILL coming out about Elvis. It's like the man didn't have any good moments to his life. It's really sad that people only focus on the negative. Yes, Elvis took prescription pills in excess. He took them from Dr. Nick, and whoever else gave him. Yes, Dr. Nick and the rest of Elvis' friends and family could have done a lot more to save him. The fact that Dr. Nick is denying giving Elvis pills in excess is sad. Because he knows he did. Elvis is a human being and he had the right to say whatever wanted. He's human. Things happen. Nothing we can do about it now. Elvis Presley was a great, talented, humble, sweet, and generous man. Let's remember that. Not this. Vis mindre Svar 7 alexander o +giaphia the guy was a victim of his own greatness Svar 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Folk som somler med vilje/på trass. Har lyst til å klaske sånne med flathanda i bakhue. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Folk som står stille på rullebånd/trapper Hele poenget er å komme seg fortere fram De kan i det minste stå til høyre så en kan passere til venstre, men når de ikke klarer det i bilen... 5 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Poenget for noen er å slippe å gå, ikke komme fortere fram. 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Rullebånd er greit, men jeg går ikke i en rulletrapp. Sjeldent jeg ser andre gjør det også. Kan finne på å gå nedover, om jeg har dårlig tid, men det er ikke aktuelt å gå oppover om så bygget brenner. Men jeg står selvsagt til høyre, så jeg er ikke helt dust. Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Jehovas som forstyrrer. Nei ikke regn med at vi gidder å lukke opp døra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Bier som setter seg fast i håret Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Bier som setter seg fast i håretbare en ting å gjøre.. klippe av seg alt håret ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Unger som roter ut all voksen i håret før dagen har begynt så slenger det i trynet resten av dagen. Fikk igjen eksamen i Prosjektledelse. D for faen. Trodde det gikk strålende. Får klage da, som vanlig. Endret 15. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Bier som setter seg fast i håretbare en ting å gjøre.. klippe av seg alt håret Ha, fikk den heldigvis ut uten å gå så drastisk til verks Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Da vil jeg legge til at hår på alle andre plasser enn på toppen av hodet er irriterende Jeg har dags/ukes skjegg bare fordi jeg ikke gidder å barbere meg hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå