djgudleif Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Blir aldri uthvilt. I morgen kollapser jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 https://www.retriever-info.com/proxy/?id=055016199003031y2UWm0zmSBL2r2yua0v9hU510020101071s&x=cd0b290a08ee711f8bab343f85bac509 Overformynderiet likte ikke Batman-serien Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Forsov meg. Sikkert fordi jeg våknet kl1 på natten, prøvde å sove i tre timer og stappet i meg masse soveshit. Våknet kvart på 9, eksamen begynner 9, kom dit 5 over 9, kjørte som en gris. Men gikk fint. Eksamen gikk til helvete. Brukt opp all energi og moti på de tre andre eksamene. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Jævlig gøy å ta sovetablett, så en time senere våkner du og er lys våken og får ikke sove igjen. Der gikk den eksamen rett i helvetes dass. Lukker jeg øynene nå blir jeg så anspent på en måte, rastløs og må åpne øynene igjen, vettafaen hva som skjer. Skjermer hjelper i hvert fall ikke på natteroen. Selv har jeg heldigvis ikke noe problem med å få sove, håper jeg aldri får det heller for det er helt jævlig. Men, prøv å i hvert fall ikke gå inn på telefonen for å skrive at du ikke får sove, når du ikke får sove. Det hjelper ikke saken om man har dårlig sovehjerte til å begynne med. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Jævlig gøy å ta sovetablett, så en time senere våkner du og er lys våken og får ikke sove igjen. Der gikk den eksamen rett i helvetes dass. Lukker jeg øynene nå blir jeg så anspent på en måte, rastløs og må åpne øynene igjen, vettafaen hva som skjer. Skjermer hjelper i hvert fall ikke på natteroen. Selv har jeg heldigvis ikke noe problem med å få sove, håper jeg aldri får det heller for det er helt jævlig. Men, prøv å i hvert fall ikke gå inn på telefonen for å skrive at du ikke får sove, når du ikke får sove. Det hjelper ikke saken om man har dårlig sovehjerte til å begynne med. https://justgetflux.com/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Enkel og rask tomatsuppe, med bare 12 ingredienser.. Fant en enklere med 6 ingredienser og går sikkert an å lage den med mindre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Du trenger vel strengt tatt bare tomater og litt vann. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Pleier kjøper rett i koppen tomatsuppe. Kan fint brukes i tallerken og.Kok vann og rør rundt, vips ferdig tomatsuppe. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Jævlig gøy å ta sovetablett, så en time senere våkner du og er lys våken og får ikke sove igjen. Der gikk den eksamen rett i helvetes dass. Lukker jeg øynene nå blir jeg så anspent på en måte, rastløs og må åpne øynene igjen, vettafaen hva som skjer. Skjermer hjelper i hvert fall ikke på natteroen. Selv har jeg heldigvis ikke noe problem med å få sove, håper jeg aldri får det heller for det er helt jævlig. Men, prøv å i hvert fall ikke gå inn på telefonen for å skrive at du ikke får sove, når du ikke får sove. Det hjelper ikke saken om man har dårlig sovehjerte til å begynne med. Ja vet, men var så lei på det tidspunktet. Jeg tenkte det var noe panikkanfall eller angstanfall og noen her visste det. Var jævligste natten ever. Var våken i tre timer uten å få sove fml Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Velkommen til jetlag. Mye enklere å reise vest enn øst synes jeg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jepp, var null problem å sove i USA. Men er en uke siden jeg har kommet hjem ... jetlagen varte sykt lenge ... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Gränsrasta motell nedlagt. Pokkern, veldig greit billig sted. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Musikk skal fremføres så rart i dag, men merkelige klær og masse bevegelse og tjohei. 1. Stå på scenen. 2. Syng / spill instrument Disse apefaktene kan dere ta med en anna plass Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Velkommen til jetlag. Mye enklere å reise vest enn øst synes jeg Er ikke bare du som synes det. Det er vitenskaplig bevist. https://www.sciencealert.com/physicists-think-they-know-why-jet-lag-is-so-much-worse-when-you-fly-east Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Reiser jeg fra vestover har jeg plutselig en normal døgnrytme, da jeg er vandt til å sitte oppe hele natten. Endret 14. juni 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Folk som går på sykkelsida av Tromsøbrua. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 At alle skjermer har en fot som heiser dem så vanvittig langt over bordflaten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Med Tv'er er det motsatt. De skal være så vanvittig kort over bordplaten. Kan ikke ha beina på bordetsom før lenger, de kommer bare i veien. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Da kommer alt annet ut av posisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå