Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsov meg. Sikkert fordi jeg våknet kl1 på natten, prøvde å sove i tre timer og stappet i meg masse soveshit. Våknet kvart på 9, eksamen begynner 9, kom dit 5 over 9, kjørte som en gris. Men gikk fint.

Eksamen gikk til helvete. Brukt opp all energi og moti på de tre andre eksamene.

Lenke til kommentar

Jævlig gøy å ta sovetablett, så en time senere våkner du og er lys våken og får ikke sove igjen. Der gikk den eksamen rett i helvetes dass.

Lukker jeg øynene nå blir jeg så anspent på en måte, rastløs og må åpne øynene igjen, vettafaen hva som skjer.

Skjermer hjelper i hvert fall ikke på natteroen. Selv har jeg heldigvis ikke noe problem med å få sove, håper jeg aldri får det heller for det er helt jævlig.

Men, prøv å i hvert fall ikke gå inn på telefonen for å skrive at du ikke får sove, når du ikke får sove. Det hjelper ikke saken om man har dårlig sovehjerte til å begynne med.

Lenke til kommentar

Jævlig gøy å ta sovetablett, så en time senere våkner du og er lys våken og får ikke sove igjen. Der gikk den eksamen rett i helvetes dass.

Lukker jeg øynene nå blir jeg så anspent på en måte, rastløs og må åpne øynene igjen, vettafaen hva som skjer.

Skjermer hjelper i hvert fall ikke på natteroen. Selv har jeg heldigvis ikke noe problem med å få sove, håper jeg aldri får det heller for det er helt jævlig.

Men, prøv å i hvert fall ikke gå inn på telefonen for å skrive at du ikke får sove, når du ikke får sove. Det hjelper ikke saken om man har dårlig sovehjerte til å begynne med.

https://justgetflux.com/

Lenke til kommentar

Ja vet, men var så lei på det tidspunktet. Jeg tenkte det var noe panikkanfall eller angstanfall og noen her visste det. :p

Var jævligste natten ever. Var våken i tre timer uten å få sove fml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...