Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske irriterende med pluss-saker i adressa.no.

Ikke fordi det er irriterende å betale for å se innhold. Men fordi man egentlig alltid har det tilgjengelig gratis.

 

Overskrift: Dette kan bli Trondheims dyreste bolig

 

Klikker på den. Kommer til betalingsveggen.

Men det står en liten ingress der:

 

Eneboligen i Ringvebukta på Lade kan bli byens dyreste enebolig, dersom den blir solgt for prisantydningen på 19 millioner kroner eller mer.

 

Det var egentlig hele saken. Om jeg hadde hatt adressa pluss så hadde det ikke stått noe særlig mer jeg trenger å vite.

Ikke rart det er dårlig butikk da!

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Sider som sender mail om at jeg har en melding, men som skal he betalt for at jeg skal lese den meldingen

I denne omgang var det turvenn.no, som jeg ikke har brukt på lenge så da slettet jeg likeså profilen min der og håper det ikke var drømmedama som prøvde å kontakte meg

Lenke til kommentar

Folk som ser på American Ninja Warrior som om det er en ekte sport. Det er bare en mer organisert "Wipeout" uten humoren, som igjen er en ripoff av MXC.

 

En rekke folk som tar det dønn seriøst, TRENER for å være med på det faller på myke ting og i vann, uten at det er humoristisk.

 

Hvordan klarer de å få seere?

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Kan de bestemme seg for hvilket orde skal bruke?

Datagrafikk er vel ikke et ord en gang.

 

http://trd.by/livsstil/2017/06/10/Denne-funksjonen-gj%C3%B8r-ting-litt-enklere-i-sommerferien-14853730.ece

Enda en ikke-sak fra trd.by.

 

 

 

Går man inn på tittelen man vil laste ned, finner man pilsymoblet og trykker på dette. Episoden eller filmen vil da lastes ned og lagres under ’nedlastet innhold’, og vips kan tittelen sees uten behov for wifi og datagrafikk. Hytteturen eller bilturen med skrantende nettdekning kommer derfor ikke til å merkes, i hvert fall ikke når du ser Netflix!
LES OGSÅ:
Vil du likevel bruke nettrafikk, ja så kan du stille inn hvor mye datagrafikk du vil bruke i alt fra ’kun wi-fi’, til ’medium’, ’høy’ eller ’uendelig’. (Et godt tips til foreldre dette som vil ha kontroll på barnas datatrafikk.)
Lenke til kommentar

Jævlig gøy å ta sovetablett, så en time senere våkner du og er lys våken og får ikke sove igjen. Der gikk den eksamen rett i helvetes dass.

 

Lukker jeg øynene nå blir jeg så anspent på en måte, rastløs og må åpne øynene igjen, vettafaen hva som skjer.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...