Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Ja, en av-knapp hadde vært deilig en gang i blandt. Bare koble seg av så lenge man ville. Ligge i sengen dau. Sovepille er som oftest redningen her og ja. Dumt det tar tid før den virker, så man blir liggende enda lengre. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Irriterer meg for øyeblikket over en flue som gjør at jeg ikke klarer å sove. Den svirrer rundt på rommet mitt, men klarer ikke å se den. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Når du skal se en film på netflix, som noen allerede har sett. Så trykker du på den, og filmen starter på slutten, slik at du får spoila hele driten.Lag egen profil. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg hater høy varme på sommeren. 20 grader er mer enn nok for meg når det er sol og lite vind. Varme blir aldri høy, du mener nok temperatur. Varme er energi som går fra et sted med høyere temperatur til et sted med lavere temperatur. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Alt går så tregt. Automatiske dører åpner seg så sakte. Må stoppe rytmen jeg har for å ikke krasje i dørene. Folk foran meg går utrolig sakte. Heisen går opp leeenge etter heisdøra lukker seg. Det er så langt tid fra det blir rød mann til grønt lys for bilister. Det er hele 7-8 sekunder med dødtid. Svingdører beveger seg så tregt at jeg må bråbremse. Det tar lang tid før jeg har satt kortet i terminalen før det er fullført. Jeg skriver koden min på 1-2~ sekund. Samfunnet går rett og slett på 50% speed. Jeg nyter livet og roer meg ned når jeg har kommet dit jeg skal. Nei, reisen er ikke viktigere enn destinasjonen, reisen er utelukkende ubehagelig og jævlig. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 At det regner hele tiden. Har sjelden vært skyfritt de siste ukene, hver gang jeg går ut om morran så høljer det ned. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Høy temperatur om sommeren går fint. SÅ LENGE det er vind. 20-30 grader uten vind og solen steker. Det er for jævlig. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Irriterer meg for øyeblikket over en flue som gjør at jeg ikke klarer å sove. Den svirrer rundt på rommet mitt, men klarer ikke å se den. Da er det kjekt med husedderkopper inne. Høy temperatur om sommeren går fint. SÅ LENGE det er vind. 20-30 grader uten vind og solen steker. Det er for jævlig. Enig. Holdt nesten på å smelte for en drøy uke siden, mye sol men ingen vind. :O Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Alt går så tregt. Automatiske dører åpner seg så sakte. Må stoppe rytmen jeg har for å ikke krasje i dørene. Folk foran meg går utrolig sakte. Heisen går opp leeenge etter heisdøra lukker seg. Det er så langt tid fra det blir rød mann til grønt lys for bilister. Det er hele 7-8 sekunder med dødtid. Svingdører beveger seg så tregt at jeg må bråbremse. Det tar lang tid før jeg har satt kortet i terminalen før det er fullført. Jeg skriver koden min på 1-2~ sekund. Samfunnet går rett og slett på 50% speed. Jeg nyter livet og roer meg ned når jeg har kommet dit jeg skal. Nei, reisen er ikke viktigere enn destinasjonen, reisen er utelukkende ubehagelig og jævlig. Det er ihverfal et sted der det ikke taes ehnsyn til at alt går trget . skal man rese med lokal buss ( til og fra jobben ) så er det kalkulert med en viss tid Denn tiden er det sjelden sjoføren klare å følge fordi det er altid noen , ente på veien elelr som skal med bussen som tror at alle ander har så jævla god tid Bussen skal kjøre ca 2 mil på 23 minutter og så pluke opp 70-80 personer fordelt på sikker 30 stopp. Da har man ikke god tid Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Slenger meg på all Finn.no frustrasjonen i tråden... Når selger ikke svarer på telefon, SMS eller Finn-melding... arrg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Slenger meg på all Finn.no frustrasjonen i tråden... Når selger ikke svarer på telefon, SMS eller Finn-melding... arrg. Gikk inn på letgo for å se hva som ligger der. En som selger: "en grå turbo" til kr. 2000,- uten noe mer info... Er det mulig!? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Slenger meg på all Finn.no frustrasjonen i tråden... Når selger ikke svarer på telefon, SMS eller Finn-melding... arrg.Gikk inn på letgo for å se hva som ligger der. En som selger: "en grå turbo" til kr. 2000,- uten noe mer info... Er det mulig!? Hahahaha Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 elsker når hdd stopper å fungere plutselig. hvorfor finnes ikke s.m.a.r.t. over usb? jeg viste jeg ikke kunne stole på disken som gikk pga ujevn lese/skrive ytelse. men det er fremdeles sinsykt plagsomt! Lenke til kommentar
m20k Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Har ei jente på Facebook som ofte skriver at hvis noen tar kontakt med henne er det ikke sikkert hun har tid til å svare, fordi hun er opptatt med forberedelser til eksamen. Her om dagen skrev hun at hun skal ta pause fra Facebook, så hvis noen vil ta kontakt med henne de neste dagene, må de kontakte henne på telefonen. Allikevel står hun som aktiv på chatten stort sett hele tiden. I gjennom hele skoleåret har hun skrevet: "I dag har jeg endelig blitt ferdig med oppgavene om ditt og datt". I går kveld skrev hun: "Jeg som håpet at jeg kunne sove, men i stedet sitter jeg og leser til eksamen!". Kan man ikke lese uten å opplyse hele fjesboka om det da? Endret 10. juni 2017 av m20k Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Var delenr på bildet da Da har det kommet. Men hadde vært kjekt å skrevet litt mer om delen ? 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Alle vet at de grå turboene er best! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå