TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) ...at sommeren er intenst varm. Jeg hater intens varm sommer. Klarer så vidt ikke å være ute engang, når det blir så sykt varmt. Blir trøtt av varmmen. :hm: Er det noen som vil hjelpe meg i å be til værgudene om en kald-varm sommer? Da blir jeg fornøyd. :wee: Endret 7. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Trehus Gleder meg til vinteren Og når vinteren kommer, så gleder du deg sikkert til sommeren Sånn det funker med meg, hvertfall. Kan ikke huske sist jeg gledet med til sommeren da alt jeg gjør kan gjøres på vinteren + mer Bor i trehus og noen vil ikke si at 24 grader er varmt, men det er varmt for noen som er vant med 19-20 grader Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kjipern å ha eksamenstid når det er fem og tredve grader hver dag. Bor relativt langt unna kysten også, men det er jo noen kommunale basseng som er O.K da. Kjipeste er egentlig bare å sitte å lese i varmen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 AC/Varmepumpe er tingen Før jeg fikk AC så lå jeg på terassen da det var 30+ inne Nå har jeg fått en vegg som dekker 3 vinduer + AC, men jeg ligger nå på stuen da det er for varmt på soverommet.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Haha, varmepumpe ja. Det er nok litt for futuristisk for dette landet. Pluss at jeg bor i en UNESCO-vernet bygning. Det er no-go. A/C har jeg, men man må være millionær for å ha på A/C hele tiden. Italia importerer 70% av strømmen sin, så strøm er fuckings dritdyrt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 AC/Varmepumpe er tingen Før jeg fikk AC så lå jeg på terassen da det var 30+ inne Nå har jeg fått en vegg som dekker 3 vinduer + AC, men jeg ligger nå på stuen da det er for varmt på soverommet.. For mange årsiden var det 38 varmegrader inne, da var det et helvete å sove. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg hater høy varme på sommeren. 20 grader er mer enn nok for meg når det er sol og lite vind. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Uber skriver bare produsent og modell på bilen som kommer å henter deg. For sånne som meg som er helt analfabet når det kommer til biler, burde de også skrevet farge. Det hadde vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det vises farge på bilen når den nærmer seg ankomst. Sammen med bildet av personen som kjører er det et miniatyr av bilen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg har brukt Uber hver eneste dag i to år nå, og har aldri sett det. Sikker? Jeg trur ikke jeg ser noe annet enn bilde av sjåføren. Skal dobbeltsjekke neste gang. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Brukte Uber sist på søndag, så da var det slik. Ved siden av bildet til sjåføren skal det være et lite bilde av bilen med dens farge. Det kommer etterhvert har jeg merket, ikke med en gang. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Nettaviser som har minst to eller tre bråkete og irriterende reklamer foran en kort video-snutt. Og så klager de over at folk bruker AdBlock, eller lignende programmer? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Haha, varmepumpe ja. Det er nok litt for futuristisk for dette landet. Pluss at jeg bor i en UNESCO-vernet bygning. Det er no-go. A/C har jeg, men man må være millionær for å ha på A/C hele tiden. Italia importerer 70% av strømmen sin, så strøm er fuckings dritdyrt. Jeg betalte 1300 NOK for å kjøle ned min 38 Kvm store leilighet denne måneden. Det er uaktuelt å spare på strømmen når det er så varmt. Hvordan er prisene hos deg? Her ligger det godt over nivået i Norge, men det er fremdeles verdt det. Det er en luksus jeg ikke klarer meg uten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Har egentlig ikke tenkt over at det er en kvinne som spiller i Wonder Woman. For meg var det alltid en person som spiller en karakter. Tenkte "jøss, enda en superheltfilm, kult det sikkert." Men nei. Nå er folk helt klikk. "Se, en kvinne i en sånn film, hun gjør det like bra som menn! Kvinner er også bra, du er nødt til å like filmen hvis ikke er du kvinnehater" Hæ? Er kjønn noe folk tenker over i 2017? Trodde vi var like bra nå. Men noen har behov for å sette kvinner på pidestall likevel. Jeg er jo tydeligvis ett steg foran feministene når det gjelder EQUALITY derp Endret 8. juni 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Helt enig, Frosk. Slikt tenker jeg ikke over engang. Så leser jeg at det liksom er en big deal, og skjønner ingenting. Endret 8. juni 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg har brukt Uber hver eneste dag i to år nå, og har aldri sett det. Sikker? Jeg trur ikke jeg ser noe annet enn bilde av sjåføren. Skal dobbeltsjekke neste gang. It's true. Men er ikke alltid. Men kjekt når de har registrert fargen og. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Hvordan er prisene hos deg? Her ligger det godt over nivået i Norge, men det er fremdeles verdt det. Det er en luksus jeg ikke klarer meg uten.Du må nok kjøle ned flere grader for at det skal bli behagelig også der du er. Ikke mange gradene lavere temperatur som trengs her i landet. Det er en myte at det koster mye å bruke AC i Norge. Det koster omtrent 300,- over en hel sommer i Norge. Endret 8. juni 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Når man glemte å ha i skyllemiddel i vaskemaskina, så man skrur den av, men døra låses opp etter noen minutter. Forbanna meningsløst Lenke til kommentar
Utah Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Når du skal se en film på netflix, som noen allerede har sett. Så trykker du på den, og filmen starter på slutten, slik at du får spoila hele driten. Endret 8. juni 2017 av Utah Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hodet/kroppen er dårligere på diagnose enn Windows Synd det ikke går an å restarte hodet 2 paracet og 1 ibux var løsningen for hodepine og kvalme Skulle og ønske at vi hadde en av-knapp, da jeg må ta en sovepille snart så jeg får sovet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå