Lami Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Norske "gründere" som slutter i jobben for å leve av en app med 1000 nedlastninger Bare pga det er en APP så er det liksom helt fantastisk. Når det gjelder grunder-ordet. Jeg har laget apps som har over 100k nedlastinger tilsammen. Kan jeg da kalle meg grunder? Kanskje jeg skal quitte å studere? Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Irriterer meg noe jævlig alle som skal klage og fordømme verdens undergang for alt som kalles *Scooter (snøscooter, vannscooter osv) Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Når jeg kjøper kebab og får bare mais og kjøtt i kebaben, selv om jeg TYDELIG sier at jeg skal ha alt på. Skjer alt for ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 At fysiske penger vil forsvinne snart.Det kommer aldri til å skje Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Late folk irriterer meg. Endret 6. juni 2017 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 På en måte. "det blir på en måte.." , "vi må på en måte..", "Man kan på en måte ikke.." Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Late folk irriterer meg.Samme her. I den forrige jobben var det ei som sto i kassen hele tiden, selv om det ikke var kunder tilstede. Gadd sjelden å rydde hyller og sette inn varer. Også er det de som spør om jeg kan kjøre bort til dem fordi de må på butikken, selv om det tar 5 minutter å gå fra vedkommende til butikken. For min del tar det 5-10 minutter å kjøre 1 vei. Personen jeg skriver om klager på at hun er overvektig, men gjør ingenting for å endre på det. These kind of people... Hun er forøvrig venninne av exen min, så jeg slipper å ha noe med henne å gjøre igjen. EDIT: Hadde hun hatt en sykdom eller noe som forhindret henne i å gå hadde jeg skjønt det. Endret 6. juni 2017 av m20k Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Latskap er en sykdom . Og noen tar det helt ut Når det er på tide å kvitte seg men vekt så er det så tunge at de må ha hjelp bare for kunne reise seg fra stolen Da blir man jo ikke kvitt vekta , og definitvit heller ikke latskapen Noer er bare fryktelig late Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Har blitt så lei andre mennesker, eller jenter rettere sagt, at jeg har begynt å slette jenter fra Snapchat og Tinder. Jenter som kun sender "gp" og "god morgen" og "godnatt", kun for å opprettholde streaken, har jeg begynt å slette. Jenter som er uinteressante sletter jeg. Jenter jeg har matchet med på tinder og fått på snap, de blir dritt uinteressante på 1-2-3 hvis de ikke opprettholder aktiv samtale. Sånn dere "snakke tre ganger om dagen i 5min"-opplegg med kvinnfolk jeg har matchet med, nei vettuka. Det gidd jeg ikke. Har blitt en skikkelig douchbag. Har begynt å banne til jenter som ikke gidder å starte samtalen. Sier sånn "gi faen i å matche om du ikke gidd å snakke med meg idiot." Er det slemt? Kanskje, men fyfaen så irriterende. Hvorfor gidd jeg å la meg irritere av sånt. Kanskje jeg skal bli homofil? Endret 7. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Folk på facebook eller andre steder som kommenterer for å vise at, jo, de også vet hva dette er. Person 1: "Sitat fra film/serie/musikk/whatever" Person 2: *Navnet på greia* ? Gratulerer, du vet hva noe er. OP visste hva det dreide seg om. Så hvorfor skrev du det? For å vise alle andre at DU OGSÅ vet hva dette er? Ah idiot. Verre når det er stedsnavn, om noen poster et feriebilde kan du banne på det kommer en person som sier "Praha ?❤️" (Personen var innom der på klassetur for 9 år sida) Men se på MEG! Jeg har VÆRT DER!!!! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Ikke sikkert alle vet hva/hvor det er så det er latskap å ikke skrive det så at det kommer en person etterpå er en bonus Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Når jeg kjøper kebab og får bare mais og kjøtt i kebaben, selv om jeg TYDELIG sier at jeg skal ha alt på. Skjer alt for ofte. Er det samme sjappe hver gang? Høres rart ut. Kjenner meg ikke igjen, da det aldri noensinne har skjedd meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Et firma jeg bestilte noe fra har prestert å sende pakken min til et PostNord-skap i en annen kommune. Zzz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Solgte nettopp en bildel for 2200kr. Gikk ut og leverte den til hun som skulle hente den. Når jeg kom inn igjen og åpnet Facebook så hadde jeg fått melding med bud på 3500 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 At fysiske penger vil forsvinne snart. Det er nylig blitt innført nye sedler. Det er ikke sikkert du får oppleve i din levetid at kontanter forsvinner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det eneste som kanskje forsvinner i vårt tidsrom er tusenlappen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) At gamer.no og teknisk ukeblad forøvrig har prisguide.no som samarbeidspartner når de linker til høyst tvilsomme sider som g2a.com når det kommer til prising av spill. Selv om de selv retter søkelyset på det: https://www.gamer.no/artikler/ubisoft-deaktiverer-svindelnokler-fra-billigbutikker/167184 https://www.gamer.no/artikler/the-witcher-3-utvikleren-gar-i-strupen-pa-spillnokkelbutikk/186364 https://www.gamer.no/artikler/bulletstorm-utgiveren-avslutter-kortlevd-samarbeid-med-utskjelt-nettbutikk/379764 Endret 7. juni 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Irriterer meg at det er så varmt at jeg må skru på AC Kulden kan stenges ute, men det er verre med varmen Gleder meg til vinteren 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Gleder meg til vinteren Og når vinteren kommer, så gleder du deg sikkert til sommeren Sånn det funker med meg, hvertfall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Irriterer meg at det er så varmt at jeg må skru på AC Kulden kan stenges ute, men det er verre med varmen Gleder meg til vinteren Er det murhus du bor i Dubious, her godt å varmt inne ikke ute da, mur holder godt på varmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå