Gouldfan Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Hahaha folk på forum kan være så morsomme... Joda det er også sef tiggere og originale folk som leter etter pant... Men de fleste folk med søppelsekker på panteautomaten er faktisk familier som har pant liggende til det skal storhandles. UNGE single folk derimot uten BIL har sef ikke så mye PANT... Det ligger liksom det praktiske i det at man tar med pant en gang i mdn i en tom bil feks til nordby eller mallen og drar hjem med en full bil med varer.... Da er det liksom kleint å komme som en student med en liten pose helgens pant..... Jeg er derimot helt enig i at de med mye pant bør tilate folk med liten pant før, men det skjer jo veldig ofte også... Derimot når folk har satt igang så vil de først bli ferdige... Jeg synes folk er veldig flinke i butikk-kø, folk som bare skal ha en flaske farris eller noe lunsjmat slipper føre de som har en hel handlevogn full, og jeg føler det er det samme i pantekø.... Endret 4. juni 2017 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 jeg tror ikke at alle er personer som har samlet flasker i månedsvis . noen har samlet flasker de har funnet på gata eller i søppekasser Er 2 i min by som samler flasker, de 2 ser i vær jevla søppelcontainer etter flasker å pante, de ser ut som 2 uteliggere men de er ikke det men de er stinn av penger begge 2 gniere gjerrigknarker da. ( det er jo ikke alle som bryr seg om panten ) Husker jeg glemte en pante lapp på 65.kr, surt men det var noen andre som fikk godt av de 65.kr da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Digg å pante tidlig om morran , slipper man stress...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Donald Trump, fy faen for en usmakelig fyr Endret 4. juni 2017 av Slettet-474fGj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 I starten var det kos med hane som nabo men når det blir kykkeliky flere ganger om dagen...not so much. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 At ingen har gitt beskjed om at det er 2. pinsedag. Fikk vite det nå i siste sekund. Forbaskede helligdar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Glemt å sjekke den. Gjorde det nå, den var fra 2013. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor må de som ikke er kristne, følge de kristnes helligdager? Polet i Sverige har åpent i dag.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Tviler på 2. pinsedag er helligdag i spesielt mange land. Samme som skjærtorsdag (og langfredag). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 At ingen har gitt beskjed om at det er 2. pinsedag. Fikk vite det nå i siste sekund. Forbaskede helligdar Er mer en unnskyldning for folk å ha fri ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Å se på en serie på HBO Nordic. Når du går inn på sida, hva kommer først? Ting du nettopp HAR sett. Og det er ikke så enkelt som å klikke seg inn på den man har sett og velge neste episode. Det finnes ikke en slik knapp. Selv om det står over spilleren "SERIENAVN / SESONG 4 / EPISODE 7" Men dette er jo faen ikke klikkbare linker en gang. Bare tekst. Så må du scrolle langt ned, browse deg fram eller SØKE etter serien du skal fortsette å se på. Når du søker og klikker deg inn på rett serie så kommer du på fanen "SESONG 1", man så må klikke på SESONG 4 og deretter scrolle ned for å finne neste episode. Netflix: 1 klikk. Fyfaen så DÅRLIG. Blir direkte kvalm. Endret 5. juni 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hbo ga jeg opp etter 1 år med bare tull, dårlig kvalitet og at ting som hadde premiere bare knelte pga. Mye pågang. Aldri opplevd med Netflix... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 At helgen går alt for fort. Selv når det er langhelg går den for fort. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) HBO har ikke app til TV-en min heller. Endret 6. juni 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Norske "gründere" som slutter i jobben for å leve av en app med 1000 nedlastninger Bare pga det er en APP så er det liksom helt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Juging! og folk som har noe å si på absolutt ALT hva andre foretar seg og gjeeerne i negative ordelag. Hva hendte med å fokusere på eget liv og dets feil og mangler i stedet? GEEEZUZZ! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 At fysiske penger vil forsvinne snart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå