djgudleif Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 https://www.facebook.com/280443202343087/videos/394648874255852/ Mye av den dansinga der ser ut som anfall. Og ser ut som hun har det vondt av og til. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Folk som har et sterkt behov for å ytre seg i kjendisnyheter som blir lagt ut av forskjellige nyhetskanaler, typ TV2 og VG. Kommentarer som: ''Jeg bryr meg ikke om dette'' og ''Nei nå må det være slutt med han der Lothepus'', eller ''Nei nå er jeg lei Wenche sine oppskrifter''. Altså jeg ser virkelig ikke hva som driver dem. Ser også at det er de samme personene som går igjen og igjen. Annet som irriterer meg, er folk som reagerer med sinne-smileyen på innlegg som ''Kongefamilien på ferie''. Eller folk som reagerer med latter-emoji på ''Ben Stiller skilles etter 17 år''. Altså hva faen. Hvorfor føler man dette behovet for ytring? Greit vi har ytringsfrihet, men jeg klarer ikke fatte hva som vekker følelsene til å måtte ytre seg på på grunnlagene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Fyfaen jeg er lei han Lothepus. En type D kjendis som er blåst opp til tusen. 5 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Fyfaen jeg er lei han Lothepus. En type D kjendis som er blåst opp til tusen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Fyfaen jeg er lei han Lothepus. En type D kjendis som er blåst opp til tusen. Ha ha får du ikke sove Lami. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Å våkne med strekk i sene i nakken som varer i dagevis. Lenke til kommentar
Mimicl Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Begynnende migrene og så finne ut at noen har tatt all paraceten. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvorfor følger dere med i media når dere tydeligvis ikke er interessert. Man får det mye bedre ved ikke å følge med. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Folk som mener at ting var bedre før i tiden, og som ser mørkt på fremtiden. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Går i sirkler på stua og venter på ny episode av Twin Peaks. Jeg dør inni meg i mangelen på ny episode. Stor sorg. Kom igjen Sendepause. Kommer ikke før neste uke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Folk som mener at ting var bedre før i tiden, og som ser mørkt på fremtiden. Kommer helt an på hvem ting. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2017 Hvem 10 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Alt oppstyret som Farmen allerede har fått i media, og at det viss nok har oppstått krangel mellom enkelte deltakere allerede. 0g programmet har jo ikke en gang begynt å sende på TV enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Endelig en dag jeg har mulighet til å sove lenge om morgenen etter utallige dager med lite/dårlig søvn. Ooooogså bygger naboen nytt hus slik at jeg vekkes av gravemaskiner og hammerslag likevel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 http://www.adressa.no/meninger/ordetfritt/2017/05/29/Det-skjer-ganske-s%C3%A5-ofte-at-gutter-kommer-opp-til-meg-og-klyper-meg-i-rumpa-14785461.ece «Han misliker deg fordi du er feminist.» Dette var det noen som fortalte meg for noen dager siden. - Jeg lurer på hva som får en 13-åring til å si noe sånt. Du lurer på... Hæ? Hva får en 13-åring til å si noe sånt? Det skal jeg si deg. Spoiler alert: Han er 13. Hele greia stinker veslevoksne kids som ikke burde ha meninger enda. Kan ikke forlange "likestilling" på barne- og ungdomsskolenivå, da ingen vet hvem de selv er engang. Dette er det dummeste jeg har lest på en stund. Lurer på hva som får en 14-åring til å skrive noe sånt. 2 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvem Jaaaa, skrivefeil som dette. ''Hvordan musikk liker du?'' og ''Henne gjorde ikke noe galt''. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Henne gjorde ikke noe galt selv om henne ikke visste hvem musikk hun likte. Det er bare et fakta. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Mobilen slår på skjermen for å varsle om at den har lite batteri igjen, akkurat som at det hjelper 1 Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Samboer som snorker og vekker folk i mils omkrets om natta Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Irriterer meg over meg selv som lar meg irritere over folk som har andre politiske meninger enn meg selv. Jeg burde selvsagt holde meg unna "Politikk og samfunn" her på forumet, men jeg klarer ikke å la være å gå inn der for å se hva slags søppel som har blitt postet siden sist. Og det ender alltid opp med at jeg sitter å irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå