Gouldfan Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering???? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kolleger som sladrer. Var dårlig i magen her om dagen, så jeg måtte gå flere turer på do i en kort periode. I går fikk jeg vite at denne kollegaen hadde sagt til sjefen at jeg tok lange pauser den dagen. Nå er det ikke sikkert det er sant, ettersom jeg kun hørte dette via en annen kollega. Men det forundrer meg ikke, ettersom det er mange sider av henne som irriterer meg. Vi er 10 stykker i ny jobb, og hun er en sånn type som alltid har rett, og som skal være bedre enn alle andre. Virker som hun gjør alt for å få fast jobb der på bekostning av andre. I tillegg har hun kommet for sent 3 ganger den siste måneden, fordi "det var så stor trafikk på vei til jobb, jeg bor tross alt 30 minutter unna med bil". Vi nye tror at det bare er en unnskyldning hun bruker. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering???? Hvem skal man ringe da? Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 i dag er det fler ting Forummedlemer som har vaskligheter å forstå hva jeg reagerer på . men ikke så mye på hvordan jeg skriver Du irriterer deg over at folk ikke irriterer seg over måten du skriver på? Jøss. Tøft liv. var det en spøk ?jeg iriter meg over at dere ikke forstår hvorfor jeg reager hvordan jeg skriver bryr der der derimot ikek så mye om forsto du det nå ? Så du irriterer deg over at folk ikke bryr seg om hvordan du skriver, siden du nevner det i denne tråden? (Folk skjønner forresten hva du mener. Du godtar bare ikke svarene du får fordi det ikke er svarene du vil ha). 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering???? Hvem skal man ringe da? Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret. Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over? Nei Skogslik gjorde det rette... Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kolleger som sladrer. Var dårlig i magen her om dagen, så jeg måtte gå flere turer på do i en kort periode. I går fikk jeg vite at denne kollegaen hadde sagt til sjefen at jeg tok lange pauser den dagen. Nå er det ikke sikkert det er sant, ettersom jeg kun hørte dette via en annen kollega. Men det forundrer meg ikke, ettersom det er mange sider av henne som irriterer meg. Vi er 10 stykker i ny jobb, og hun er en sånn type som alltid har rett, og som skal være bedre enn alle andre. Virker som hun gjør alt for å få fast jobb der på bekostning av andre. I tillegg har hun kommet for sent 3 ganger den siste måneden, fordi "det var så stor trafikk på vei til jobb, jeg bor tross alt 30 minutter unna med bil". Vi nye tror at det bare er en unnskyldning hun bruker. Har dere samtaler? Bare si det når alle er samlet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering???? Hvem skal man ringe da? Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret. Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over? Nei Skogslik gjorde det rette... og hva oppnådde han med det? Ingenting (Han skriver det ihvertfall ikke) Virker som det er helt greit for deg at folk tar seg til rette Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering???? Hvem skal man ringe da? Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret. Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over? Nei Skogslik gjorde det rette... Yess for denne gang, men skjer det igjen blir det uten tvil tatt lengre. Han ga fra seg masse tullesvar som at jeg skulle rapporteres videre til et eller annet. Ja jøss, jeg har jo ikke noe jeg skulle sagt over mitt eget gårdstun. Nei, neste gang blir det andre boller. Endret 28. mai 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Så du irriterer deg over at folk ikke bryr seg om hvordan du skriver, siden du nevner det i denne tråden? (Folk skjønner forresten hva du mener. Du godtar bare ikke svarene du får fordi det ikke er svarene du vil ha). jeg godtar svar som her an logisk samenheng ,ikke annet vræl som ikke henger sammen. Endret 28. mai 2017 av Quote Fjernet siteringspyramide Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) jeg godtar svar som her an logisk samenheng ,ikke annet vræl som ikke henger sammen. Alle utenom deg ser den logiske sammenhengen. Endret 28. mai 2017 av Quote Fjernet siteringspyramide 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Ikke jeg. Tror ikke jeg skjønte noenting Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Alle utenom deg ser den logiske sammenhengen. du bør se innelgene først Endret 28. mai 2017 av Quote Fjernet sitatpyramide. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 shpock shpock-shpock shpock-shpock-shpock, shpock shpock-shpock shpock-shpock-shpock 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering????Hvem skal man ringe da?Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret. Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over? Nei Skogslik gjorde det rette... og hva oppnådde han med det? Ingenting (Han skriver det ihvertfall ikke)Virker som det er helt greit for deg at folk tar seg til rette Nei det var ikke det jeg mente. Jeg mente ikke bruk politiets ressurser til sånt... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) At det nå er umulig å kjøpe digital valuta med debit/kreditt. Må via bankoverføring. HVEM var idioten som gjorde at det måtte strammes inn sikkerhetskrav? En eller annen hvitvasker av penger eller terrorist. En eller annen dustehacker. Hvorfor finnes sånne folk? Kan ikke de bare dø? Det er noen sin feil at det i dag finnes 2-faktorinnlogging og captcha. HVEM er disse personene som gjør livet mitt stress? Jeg skal faen meg FINNE dere. Endret 29. mai 2017 av DJ FROSK 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Glemte å pakke mat, drikke, solkrem,pengeboka og høretelefoner på tur idag. Gøy.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Det var lett oppakning, da? Endret 29. mai 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Går i sirkler på stua og venter på ny episode av Twin Peaks. Jeg dør inni meg i mangelen på ny episode. Stor sorg. Kom igjen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Du kommer til å slite hull i gulvet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Den evige naive pengestøtten fra det offentlige til grundere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå