MR SPEED Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Sitter på jobb, med helt syke planer, men må vente til jeg kommer hjem. Faen jeg er så rastløs! Faen faaan dåå dåå då då Da kjøper du deg en Micro t liten rc bil., Da du blir rastløs tar du den fram fra kontor skuffen Endret 24. mai 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/05/25/Gutter-ranet-med-kniv-i-Trondheim-14779708.ece Håper kjeltringene blir slått. Og slått. Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått.Og slått. Mens de ligger nede. Til de slukner. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Dør-selgere som forstyrrer, og så blir de sure hvis man sier nei takk til produktene de forsøker å selge... 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Idiotene på gruppedate som tydeligvis hadde all annen interesse enn å se på film, satt og pratet og lo høyt under Alien: Covenant og ødela hele dritten for oss som faktisk hadde lyst til å nyte filmen. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Ba du de ikke holde kjeft? Det finnes grenser Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/05/25/Gutter-ranet-med-kniv-i-Trondheim-14779708.ece Håper kjeltringene blir slått. Og slått. ... Mens de ligger nede. Til de slukner. Ble du rana? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Når man er fyllesyk og gleder seg til et skikkelig thai-måltid fra lokal fast food joint, så hører man noe nyse innenfra der de lager mat, når jeg så spiser maten så blir jeg sår i hals og hostete 1-2 timer etterpå. Når jeg våkner Mandag er jeg dausjuk, og sykdommen går ikke over for 3 dager etterpå. Hvorfor nyser kokkene i maten for å gjøre folk syke? Kanskje fordi jeg ikke har handlet der på et halvt år? Kanskje det var noen andre som nøs og jeg bare innbiller meg ting? Kanskje det var fyllesyken som gjorde at jeg ble skikkelig syk? Det er jo mange andre som hoster og er sjuke om dagen også, kanskje overgang vår/sommer? Uansett ufattelig irritérende når jeg ikke kan finne ut om noen nyser i maten. Det smakte forresten fortreffelig, noe av det beste jeg har fått derfra, faktisk ^^ Hvilket gjør det vel så mer irritérende. For jeg kjøper ikke mat derfra igjen. Pluss at det er så forbasket vanskelig å spille et perfekt spill av Alpha Centauri på det vanskeligste. Akkurat som irl, alltid noen som -skal- starte en krig til enhver pris, selv om du gir dem alt på et sølvfat. Endret 26. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 http://www.ebay.com/itm/Roger-Moore-Signed-Photo-Coa/172691047335?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D41375%26meid%3Db0a5b081d06b4ac1aa1e7ed5c850f194%26pid%3D100033%26rk%3D6%26rkt%3D8%26sd%3D322529702618 Ligner ikke på en ekte i det hele tatt , dessuten brukte han så og si aldri å tilføye "007"....er visst bare Lazenby som gjør det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 At hovedveiene skal stenges i timevis pga noe sykkeltull. 4 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Syklisten med dyr sykkel og TdF-drakt som syklet i >30 og effektivt bremset både buss og biler i 60-sona her på morran i dag. https://goo.gl/maps/QJnVUdoSJMu Ikke noe verdensproblem, men irriterende. "Gear-grinding". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 http://trd.by/livsstil/2017/05/19/Selmas-motetips-Det-er-ikke-kult-%C3%A5-f%C3%B8lge-trender-14757063.ece Det er ikke kult å følge trender, men det er jo en trend å ikke følge trender MEN DET ER VISST EN TREND Å SE UT SOM EN HOBO også Lenke til kommentar
piemouri Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Nyheter og (a)sosiale medier. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) I am the D. Få daaa http://trd.by/livsstil/2017/05/19/Selmas-motetips-Det-er-ikke-kult-%C3%A5-f%C3%B8lge-trender-14757063.ece Det er ikke kult å følge trender, men det er jo en trend å ikke følge trender MEN DET ER VISST EN TREND Å SE UT SOM EN HOBO også Forferdelig stil. Ser flere og flere går slik. Må gå rundt med spybøtte hengende over hodet konstant. Endret 26. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Hva skjer med cryptocurrency nå da, alt går jo til heeeelvete. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 At noen jenter skal ha stålkontroll på meg. Hun sendte en melding som jeg ikke visste hva jeg skulle svare på, så jeg lot være. Får en ny melding: "Jeg ser at du sitter på Facebook, så hvorfor svarer du ikke?" Jeg har Facebook-chatten av, men fortsatt står det jo at det f.eks er 1 minutt siden jeg sist var pålogget. Den funksjonen ser det ut som at man IKKE kan slå av. Hvorfor kan man ikke være usynlig på Facebook lenger? Det er så ufattelig tragisk. Vurderer å slette Facebooken, det går ikke an å ha privatliv der. Til og med mamma spurte meg her om dagen om hvorfor jeg har skjult vennelista mi. Skjønner ikke hvorfor folk skal ta Facebook så seriøst og la andre gjør som de selv vil med profilen sin. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) m20k: Bare svar kort og avvisende, men vennlig. "Short and sweet" ^^ Folk må lære seg å tolke signaler. Og du må lære å si fra på den riktige måten for å verne om privatlivet ditt. Si til mor di at du liker å ha kontroll på hvem du involverer i livet ditt og hvem som skal få innsyn, og hun burde se det som en styrke og ikke en svakhet. Endret 26. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 At noen jenter skal ha stålkontroll på meg. Hun sendte en melding som jeg ikke visste hva jeg skulle svare på, så jeg lot være. Får en ny melding: "Jeg ser at du sitter på Facebook, så hvorfor svarer du ikke?" Jeg har Facebook-chatten av, men fortsatt står det jo at det f.eks er 1 minutt siden jeg sist var pålogget. Den funksjonen ser det ut som at man IKKE kan slå av. Hvorfor kan man ikke være usynlig på Facebook lenger? Det er så ufattelig tragisk. Vurderer å slette Facebooken, det går ikke an å ha privatliv der. Til og med mamma spurte meg her om dagen om hvorfor jeg har skjult vennelista mi. Skjønner ikke hvorfor folk skal ta Facebook så seriøst og la andre gjør som de selv vil med profilen sin. Virkelig? Vises det minutter siden? Har selv av chatten men det er jo tydeligvis ikke vits med ... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 At noen jenter skal ha stålkontroll på meg. Hun sendte en melding som jeg ikke visste hva jeg skulle svare på, så jeg lot være. Får en ny melding: "Jeg ser at du sitter på Facebook, så hvorfor svarer du ikke?" Jeg har Facebook-chatten av, men fortsatt står det jo at det f.eks er 1 minutt siden jeg sist var pålogget. Den funksjonen ser det ut som at man IKKE kan slå av. Hvorfor kan man ikke være usynlig på Facebook lenger? Det er så ufattelig tragisk. Vurderer å slette Facebooken, det går ikke an å ha privatliv der. Til og med mamma spurte meg her om dagen om hvorfor jeg har skjult vennelista mi. Skjønner ikke hvorfor folk skal ta Facebook så seriøst og la andre gjør som de selv vil med profilen sin. Virkelig? Vises det minutter siden? Har selv av chatten men det er jo tydeligvis ikke vits med ... Jepp. Jeg googlet om hvordan man kunne slå av "pålogget for x minutter siden", og jeg trodde jeg hadde løst det... Men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Når man er fyllesyk og gleder seg til et skikkelig thai-måltid fra lokal fast food joint, så hører man noe nyse innenfra der de lager mat, når jeg så spiser maten så blir jeg sår i hals og hostete 1-2 timer etterpå. Når jeg våkner Mandag er jeg dausjuk, og sykdommen går ikke over for 3 dager etterpå. Hvorfor nyser kokkene i maten for å gjøre folk syke? Har ikke opplevd dette sjøl, men min søster var på en lokal restaurant som serverte bl.a thai-mat, og da hun skulle til å ta en bit (heldigvis oppdaget hun det før hun fikk i seg noe) så så hun et sårplaster flytende i sausen. Regner med det var brukt, da plaster sikkert ikke inngår i oppskriften til Thai karri. Fyttegrisen. Får være grenser på mangel på hygiene, men sånt der kan man jo få alvorlige sjukdommer av. Edit: Skal være sagt at de som driver restauranten ikke er av Thai-etnisitet, men annen. Bare for ikke å henge ut noen. Endret 26. mai 2017 av Smirnoff 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Da er det noe for mattilsynet 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå