Skurupu Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Det er tydeligvis veldig mange som ikke klarer å se forskjell på terrororganisasjoner og 1,6 milliarder mennesker som tilfeldigvis tilhører sånn omtrent samme religion. Jeg er så drittlei slike mennesker. Hva feiler det dem? 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Folk som missbruker anonymfunksjonen 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk. "Vitsen" demmes er akkurat det du sier. For at du og så mange som mulig skal bli provosert. Og redde. Er forresten mennesker på et bingosted mindre verd, siden du vil de skal gå der? Det irriterer hvis du mener det. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk. "Vitsen" demmes er akkurat det du sier. For at du og så mange som mulig skal bli provosert. Og redde. Er forresten mennesker på et bingosted mindre verd, siden du vil de skal gå der? Det irriterer hvis du mener det. Eldre folk er mindre verdt en tenåringer og barn. Eller, mindre potensiell verdi ettersom de har mye levd lenger. Men en tragedie er og blir en tragedie, til syvende og sist er alle menneskeliv verd det samme. (Untatt de som dreper folk, de har minusverdi) Endret 23. mai 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Har aldri vært på Bingo, så jeg visste egentlig ikke at det var bare eldre der. Greit forsåvidt at man tenker med seg selv at de er mindre verd, men det er ikke sånt man sier hva??-gå heller og å ta gamle 'er ikke så farlig med dem' liksom. Å si sånt blir for råttent altså 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvem redder du om du kun kan redde en person, 6åringen eller 90åringen? 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Du trenger ikke være 90 for å bli regnet som en eldre person.. Hvorfor velger du heller ikke noen som kanskje har 30-40 år igjen å leve? Blir det for hardt å skulle velge dem bort da? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Det er tydeligvis veldig mange som ikke klarer å se forskjell på terrororganisasjoner og 1,6 milliarder mennesker som tilfeldigvis tilhører sånn omtrent samme religion. Jeg er så drittlei slike mennesker. Hva feiler det dem? Hvis du tenker på de som tilber en religion som er kjent for å stå bak mye teror så er forklringen at det er noen utskudd ( antaglig veldig mange ) som misbruker denne religions for drive med terror De som tilber denne religione ser helt andre verdier i den en det vi andre gjør Det er jo bare å referer til frisør saken der een "kunde" ble nektet adgang så langge hun hadde hodeplaget på kunden så ikke noe galt i å gå rund med dette hodeplaget ( som vistnok betyr omtrent de samem som når de kristne har et kors med seg ) , men hun som var frisør anså det som et symbol for en faneskap Hakkorset var helelr ikke noe man forbant med krig og elendighet før nasitene tok det i bruk 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Har aldri vært på Bingo, så jeg visste egentlig ikke at det var bare eldre der. Greit forsåvidt at man tenker med seg selv at de er mindre verd, men det er ikke sånt man sier hva?? -gå heller og å ta gamle 'er ikke så farlig med dem' liksom. Å si sånt blir for råttent altså Jepp! Derfor sier jeg det aldri IRL. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Hvem er égentlig mest verdt av Ariana Grande-fans og Bingofolk? Endret 24. mai 2017 av Pliscin 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Moderatormelding I lys av de siste dagers hendelser, så setter vi strek for slik diskusjon. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Det er blitt for mye finvær. Man presses ut hele tiden og alt går bare opp i tull. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk. "Vitsen" demmes er akkurat det du sier. For at du og så mange som mulig skal bli provosert. Og redde. Er forresten mennesker på et bingosted mindre verd, siden du vil de skal gå der? Det irriterer hvis du mener det. Eldre folk er mindre verdt en tenåringer og barn. Eller, mindre potensiell verdi ettersom de har mye levd lenger. Men en tragedie er og blir en tragedie, til syvende og sist er alle menneskeliv verd det samme. (Untatt de som dreper folk, de har minusverdi) Da du blir gammel så er du klar for gamle hjemmet, du er klar i hue men alle andre er senile. Lykke til da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Sitter på jobb, med helt syke planer, men må vente til jeg kommer hjem. Faen jeg er så rastløs! Faen faaan dåå dåå då då Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Nei si det Pliscin ... ^^^ At fastlegen er så rævva. Glemte å teste alt når jeg først skulle ta blodprøve. Så gøy. Hadde vitamin D mangel allerede for 2 år siden, det nevnte han ingenting om. Gjett om jeg har det i dag da. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Nei si det Pliscin ... ^^^ At fastlegen er så rævva. Glemte å teste alt når jeg først skulle ta blodprøve. Så gøy. Hadde vitamin D mangel allerede for 2 år siden, det nevnte han ingenting om. Gjett om jeg har det i dag da. Skulle akkurat til å be deg om å komme deg ut i finværet, men ser nå at du bor i Bergen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Det er blitt for mye finvær. Man presses ut hele tiden og alt går bare opp i tull. Bare regn i Midt-Norge og det skal visst bli enda verre i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå