Dubious Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 at serier har sesongslutt Heldigvis har jeg lagt til side mange serier så jeg har alltids noe å se på Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Jenter som aldri har møtt deg før, som skal absolutt styre musikken i bilen, og gjør narr av musikksmaken din. Eller jenter som sier hva som er "kult" og hva som ikke er. Bitch, kom deg ut av bilen min eller hold kjeft. Når du aldri har møtt meg før skal du ta det klinkende rolig i hva du sier. Høres nå ut som jenter er en kilde til mye frustrasjon i livet ditt Er ikke alene om det da. De kan være så provoserende mange av dem at det er ikke sant Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Så de er som menn med andre ord. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Så de er som menn med andre ord. Jo men de går mye oftere an å snakke fornuft til og få fornuftige svar i det minste. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Måten hun her lager carbonara, eller mat generelt og hvordan hun ikke engang klarer å sette på platene før de skal brukes: Føler meg fornærmet og underholdt på en og samme tid. Endret 22. mai 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Når man gjør en syk discovery og løser et problem som ingen andre løser, men kun en fyr fra en annen avdeling er i mailtråden. Om bare sjefen kunne sett dette! Wowohoo Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Sjefen min oppfordrer meg til å sette henne på cc ved slike ting, slik at arbeidet mitt blir synliggjort. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Måten hun her lager carbonara, eller mat generelt og hvordan hun ikke engang klarer å sette på platene før de skal brukes: Føler meg fornærmet og underholdt på en og samme tid. Er ei koke som er veldig flink til lage mat, navnet er Mona Halvorsen punker tatoveringer piercing. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Fikk to pakker levert på helt feil postkontor. Postkontor der jeg må parkere og betale parkering for å hente, fremfor mitt lokale postkontor. Ringte Posten fredag og sa i fra, at vi ikke har vårt postkontor der. Fikk ny pakke i dag. Havnet for TREDJE gang på feil postkontor. Så hun fitten vi snakket med sa det ikke videre at hun skulle ta det opp. Løgner. Søppelfirma. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Når jeg får pakker på feil kontor så er det en av: Feil postnummer, feil poststed eller så er rett og slett ikke det mest logiske postkontoret ditt kontor. Eksempelvis er mitt "lokale" postkontor, der jeg henter pakker, på Lagunen. Men jeg har minst to kontorer som er nærmere. Tviler på at hun du snakka med kan påvirke post som skal til deg og allerede er på vei uansett. Eneste hun gjør er antakeligvis å sende melding til postmannen din. Endret 22. mai 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Shit happens Har fått feilsendt pakke selv, men hentet den selv da posten ville bruke 1-2 dager for å få den til rett postkontor Brukte 10 min Skjer det ofte så er det nok feil adresse registrert en plass Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Fikk to pakker levert på helt feil postkontor. Postkontor der jeg må parkere og betale parkering for å hente, fremfor mitt lokale postkontor. Ringte Posten fredag og sa i fra, at vi ikke har vårt postkontor der. Fikk ny pakke i dag. Havnet for TREDJE gang på feil postkontor. Så hun fitten vi snakket med sa det ikke videre at hun skulle ta det opp. Løgner. Søppelfirma. Du bør også ta kontakt med de som sender pakene for å sjekke hvilken adresse de bruker jeg tipper at mye av feil ligger der Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Jenter som ikke starter samtalen på Tinder eller jenter som slutter å svare, eller jenter som ikke svarer at all. Ja, hva er det med dem? Jeg skjønner at jenter ikke svarer alle gutter som skriver til dem på andre datingsider. Men på Tinder så MÅ begge like hverandre for at man skal kunne chatte med hverandre. Tror mange jenter kun henger på disse sidene for oppmerksomhetens skyld. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Men hvorfor sveipe til høyre for en kis hvis du ikke har tenkt å snakke med vedkommende? Er det barnehage og "se hvor mange match jeg har nå!!" Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Men hvorfor sveipe til høyre for en kis hvis du ikke har tenkt å snakke med vedkommende? Er det barnehage og "se hvor mange match jeg har nå!!" Enig. Irriterer meg like mye over det. Men dessverre er det mange jenter som kun er ute etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Min favoritt hos posten er at de aldri greier å levere det postkasseskiltet du kan få gratis når du melder flytting. Har nå prøvd ved 5 anledninger og sitter med 0 skilt. Første gangen purra jeg på det 3 ganger og ble lovet at det skulle komme. Det er jo nesten imponerende, fordi du bestiller direkte hos posten og det skal leveres gjennom posten, men de greier å krølle det til. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Streamingtjenester. Stopper opp med loading hvert 10sek, kjempe morro. Endret 22. mai 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Folk som tar inngangspenger på fest. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Min favoritt hos posten er at de aldri greier å levere det postkasseskiltet du kan få gratis når du melder flytting. Har nå prøvd ved 5 anledninger og sitter med 0 skilt. Første gangen purra jeg på det 3 ganger og ble lovet at det skulle komme. Det er jo nesten imponerende, fordi du bestiller direkte hos posten og det skal leveres gjennom posten, men de greier å krølle det til. Vi fikk to. Ett hver. :) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Streamingtjenester. Stopper opp med loading hvert 10sek, kjempe morro. Da blir det lit morsomt at du sier det , fordi det er liksom nesten obliatorisk at ale har det . TV2 har jo begynt å forlange at vi skal bruke en slik tjenste i stedet se programmer på vanlig tv og så er det kjekt å ha den muligheten når man rekekr å se program på vanlig tv men nå er vel jeg heldig da jeg ikke har merket til forstyrelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå