Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter som aldri har møtt deg før, som skal absolutt styre musikken i bilen, og gjør narr av musikksmaken din.

Eller jenter som sier hva som er "kult" og hva som ikke er.

Bitch, kom deg ut av bilen min eller hold kjeft. Når du aldri har møtt meg før skal du ta det klinkende rolig i hva du sier.

Høres nå ut som jenter er en kilde til mye frustrasjon i livet ditt :p

Er ikke alene om det da. De kan være så provoserende mange av dem at det er ikke sant

Lenke til kommentar

Måten hun her lager carbonara, eller mat generelt og hvordan hun ikke engang klarer å sette på platene før de skal brukes:

Føler meg fornærmet og underholdt på en og samme tid.

Er ei koke som er veldig flink til lage mat, navnet er Mona Halvorsen punker tatoveringer piercing. :green:  :green:  :green:  :green:

w_nor_sp78e71e.jpg

Lenke til kommentar

Fikk to pakker levert på helt feil postkontor. Postkontor der jeg må parkere og betale parkering for å hente, fremfor mitt lokale postkontor.

Ringte Posten fredag og sa i fra, at vi ikke har vårt postkontor der.

Fikk ny pakke i dag. Havnet for TREDJE gang på feil postkontor. Så hun fitten vi snakket med sa det ikke videre at hun skulle ta det opp. Løgner. Søppelfirma.

Lenke til kommentar

Når jeg får pakker på feil kontor så er det en av: Feil postnummer, feil poststed eller så er rett og slett ikke det mest logiske postkontoret ditt kontor. Eksempelvis er mitt "lokale" postkontor, der jeg henter pakker, på Lagunen. Men jeg har minst to kontorer som er nærmere.

Tviler på at hun du snakka med kan påvirke post som skal til deg og allerede er på vei uansett. Eneste hun gjør er antakeligvis å sende melding til postmannen din.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Fikk to pakker levert på helt feil postkontor. Postkontor der jeg må parkere og betale parkering for å hente, fremfor mitt lokale postkontor.

Ringte Posten fredag og sa i fra, at vi ikke har vårt postkontor der.

Fikk ny pakke i dag. Havnet for TREDJE gang på feil postkontor. Så hun fitten vi snakket med sa det ikke videre at hun skulle ta det opp. Løgner. Søppelfirma.

Du bør også ta kontakt med de som sender pakene for å sjekke hvilken adresse de bruker

jeg tipper at mye av feil ligger der

Lenke til kommentar

Jenter som ikke starter samtalen på Tinder eller jenter som slutter å svare, eller jenter som ikke svarer at all.

Ja, hva er det med dem? Jeg skjønner at jenter ikke svarer alle gutter som skriver til dem på andre datingsider. Men på Tinder så MÅ begge like hverandre for at man skal kunne chatte med hverandre. Tror mange jenter kun henger på disse sidene for oppmerksomhetens skyld.

Lenke til kommentar

Men hvorfor sveipe til høyre for en kis hvis du ikke har tenkt å snakke med vedkommende?

Er det barnehage og "se hvor mange match jeg har nå!!"

Enig. Irriterer meg like mye over det. Men dessverre er det mange jenter som kun er ute etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Min favoritt hos posten er at de aldri greier å levere det postkasseskiltet du kan få gratis når du melder flytting. Har nå prøvd ved 5 anledninger og sitter med 0 skilt. Første gangen purra jeg på det 3 ganger og ble lovet at det skulle komme. Det er jo nesten imponerende, fordi du bestiller direkte hos posten og det skal leveres gjennom posten, men de greier å krølle det til.

Lenke til kommentar

Min favoritt hos posten er at de aldri greier å levere det postkasseskiltet du kan få gratis når du melder flytting. Har nå prøvd ved 5 anledninger og sitter med 0 skilt. Første gangen purra jeg på det 3 ganger og ble lovet at det skulle komme. Det er jo nesten imponerende, fordi du bestiller direkte hos posten og det skal leveres gjennom posten, men de greier å krølle det til.

Vi fikk to. Ett hver. :) :) :)

Lenke til kommentar

Streamingtjenester.

Stopper opp med loading hvert 10sek, kjempe morro.

Da blir det lit morsomt at du sier det , fordi det er liksom nesten obliatorisk at ale har det .

TV2 har jo begynt å forlange at vi skal bruke en slik tjenste i stedet se programmer på vanlig tv

og så er det kjekt å ha den muligheten når man rekekr å se program på vanlig tv

men nå er vel jeg heldig da jeg ikke har merket til forstyrelsene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...