Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Og du bruker pistol-emoji ofte eller? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Ja Endret 20. mai 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Barna vil ha oppmerksomhet, vet du. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når man ligger på senga og tekster/surfer også mister man mobilen på fjeset. First world problem! Emojiene i iOS 10. Pistol er byttet ut med vannpistol. Kødder du med meg? Er det samme person som sendte inn klage til Lambi og ba de fjerne "god jul" fra dasspapiret fordi det ble for respektløst? Noen mennesker altså. Skulle ikke hatt livets rett til å kommunisere med andre. Vedder på at Apple fikk inn en drøss av gale mennesker som klagde over at pistolen så ekte ut og folk har tatt livet sitt fordi den emojien var der. http://www.tv2.no/a/9134781/ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Irriterer meg over at enkelte mennesker, som i artikkelen linket over, MÅ ta ting i verste mening bare fordi det KAN bli tolket på en annen måte enn den måten det er ment. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Emojiene i iOS 10. Pistol er byttet ut med vannpistol. Kødder du med meg? Er det samme person som sendte inn klage til Lambi og ba de fjerne "god jul" fra dasspapiret fordi det ble for respektløst? Noen mennesker altså. Skulle ikke hatt livets rett til å kommunisere med andre. Vedder på at Apple fikk inn en drøss av gale mennesker som klagde over at pistolen så ekte ut og folk har tatt livet sitt fordi den emojien var der. http://www.tv2.no/a/9134781/ Fyfaen.Hun der kan umulig være frisk. Hva er galt med sånne mennesker. Ønsker de oppmerksomhet eller hva er det med disse feministene, de er ikke god i topplokket. Endret 21. mai 2017 av Lami 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 At det finnes folk som syns det er OK å manipulere folk som elsker og stoler på deg for å få dem til å forandre seg... 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Ja. Det er maktsyken, sånne mennesker har ødelagt mye for meg. Når man har de i nær familie og da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Moderatormelding Trolling er ikke tillatt. Innlegg ble fjernet.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Religion og politkk forumet, tror jeg skal holde meg unna den surpa der 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Religion og politkk forumet, tror jeg skal holde meg unna den surpa der Noe spesifikt du reagerer på som eventuelt kan jobbes mer med? 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Jenter som tror det er attraktivt å gjøre narr av favoritt fotball-laget ditt. Slike jenter mister jeg faktisk interessen for. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Jenter som aldri har møtt deg før, som skal absolutt styre musikken i bilen, og gjør narr av musikksmaken din. Eller jenter som sier hva som er "kult" og hva som ikke er. Bitch, kom deg ut av bilen min eller hold kjeft. Når du aldri har møtt meg før skal du ta det klinkende rolig i hva du sier. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Religion og politkk forumet, tror jeg skal holde meg unna den surpa der Noe spesifikt du reagerer på som eventuelt kan jobbes mer med? Tror ikke det, er bare at alle trådene jeg så langt har postet i så blir det diskusjon med store quote pyramider og heftig diskusjon fram og tilbake om akkurat det samme, som å høre på musikk med hakk i plata Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Tror ikke det, er bare at alle trådene jeg så langt har postet i så blir det diskusjon med store quote pyramider og heftig diskusjon fram og tilbake om akkurat det samme, som å høre på musikk med hakk i plata Det er et kjent problem, og jeg ønsker å få retta opp i det. Har hatt mest fokus spesielt på høflighet, dog. Men er ikke helt hundre prosent aktiv på forumet for tiden, men blir det snart. Behøver ikke dra saken lenger her i tråden, om du har mer feedback tar jeg gjerne imot PM på slike ting eller så kan du poste det som en generell tilbakemelding for bredere debatt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Klikker for meg om ikke Canada vinner ishockey VM nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Jenter som aldri har møtt deg før, som skal absolutt styre musikken i bilen, og gjør narr av musikksmaken din. Eller jenter som sier hva som er "kult" og hva som ikke er. Bitch, kom deg ut av bilen min eller hold kjeft. Når du aldri har møtt meg før skal du ta det klinkende rolig i hva du sier. Høres nå ut som jenter er en kilde til mye frustrasjon i livet ditt 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Jenter som ikke starter samtalen på Tinder eller jenter som slutter å svare, eller jenter som ikke svarer at all. Faen. Ja Quakecry (forrige side), noen kvinnfolk gjør meg pissed. Jeg vet ikke hva dem innbiller seg. Tror jeg skal roe ned pp damefronten, trenger en liten pause. Sverige vant ishockey-VM. FAEN Endret 21. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Tinder Startet som en fin ide, endte opp som en one-night-stand app Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå