Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk irriterer seg over at de kjøpte masse drikke på byen en lørdagskveld. Jeg pleier ikke å kjøpe drikke ute, da jeg pleier å drikke mye før jeg går ut for å slippe å bruke penger på byen. Det jeg derimot våknet av i dag var mange meldinger hvor det sto "Takk for din betaling på www.datingside.no", var 3 datingsider jeg betalte for i natt da jeg var drita. Jeg gremmes.  :nei:

Siden andre deler historier, så kan jeg godt innrømme at i min grønne (fulle) ungdomstid ringte sextelefon i 1 time.. prata bare tull, dog, men fikk like fullt regning på 5 000 tre dager etterpå ^^ Jeg deler historien så andre ikke skal gå i den samme fellen ^^ Da var jeg irritert lenge ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For tre-fire dager siden gikk jeg en ganske lang tur, som blant annet gikk gjennom ett skogsområde. Det hadde tydeligvis kjørt en del kjøretøy der, og en del av skogsveien var ett forbanna gjørme-helvete. Men jeg gikk med noen solide vintersko og en slags regnbukse. Så det gikk forholdsvis greit, gjennom all den gjørma.

 

Jeg kjenner en tulling som tidligere i dag plutselig bestemte seg for å gå nøyaktig den samme veien som jeg hadde gått for ett par dager siden. Men hun innbilte seg at området sikkert ikke var like ille i dag, som det var for ett par dager siden. Så det ville sikkert gå kjempefint å bare gå med joggesko, og uten noen overtrekksbukse eller noe. Trodde hun.....

 

Jeg sa klart og tydelig ifra til henne. Det høres ut som en forbanna dårlig ide, å bare gå med joggesko i det området der. Men hun gadd ikke å høre etter, og gikk sin vei. Ett par timer senere var hun tilbake igjen, og da var hun i temmelig muggent humør. For å si det mildt. Hun hadde trampet gjennom veldig mye våt gjørme, så hun mente at de splitter nye joggeskoene hennes var nærmest ødelagte. Hun hadde faktisk kjøpt skoene tidligere i vår, og hadde nesten ikke brukt dem før denne gjørme-turen i dag.

 

I tillegg hadde hun fått gjørme på sokkene, og litt nedi skoene. I tillegg var buksene hennes møkkete nesten opp til knærne. Men det verste er vel faktisk at hun gir MEG all skylden for at hun gikk denne turen. For det var viss nok jeg som hadde "gitt henne ideen" om å gå gjennom akkurat det området. Det spiller tydeligvis ingen rolle at jeg sa klart og tydelig i fra (flere ganger!) at det området egentlig ikke var noe greit sted å gå, for tiden....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han på alle L4D-serverar som plukkar opp grenade launcher og peiser på med friendly fire, springer bort frå waves og utløyser events/tank, for så å la laget ta den støyten også medan han springer vidare. Hatar også han som skal vere kommandør og diktere alt. La oss ha det moro og ikkje vere rævva folk å spele med.

Lenke til kommentar

Var så herlig når jeg ENDELIG hadde betalt regningene/inkassosakene mine og var nesten blakk. Men det føltes godt.

 

Neste dag kommer det eiendomsskatt. Litt etter kom det kommunale avgifter. Strømregning på 2000(!)

Bomregninger på 4000. Termostaten på badet gikk til helvete. Kom regning på 2800.

 

Det er opplagt at dette sjuke landet ikke er for meg.

Jeg HATER norge og kommer ikke til å feire i morgen.

 

Forbanna DRITT. Suicidal og deprimert sommer here I come. Gleder meg sykt mye til disse inkassosakene og tungt salær.

Min verste gjeldskrise starter nå, bare få uker etter at jeg var helt a jour.

 

Så deilig å ha ADD. Ligger utmattet hver jævla dag etter jobb og alt bare flyter rundt meg.

Klarte ikke engang å få tak i medisin, på grunn av at jeg ikke klarte å følge opp alle avtaler jeg måtte møte opp på for å få resept.

 

Snakkes.

Lenke til kommentar

Var så herlig når jeg ENDELIG hadde betalt regningene/inkassosakene mine og var nesten blakk. Men det føltes godt.

 

Neste dag kommer det eiendomsskatt. Litt etter kom det kommunale avgifter. Strømregning på 2000(!)

Bomregninger på 4000. Termostaten på badet gikk til helvete. Kom regning på 2800.

 

Det er opplagt at dette sjuke landet ikke er for meg.

Jeg HATER norge og kommer ikke til å feire i morgen.

Det er verre å ha en særnamsmann etter seg, enn en alminnelig namsmann:)

 

Staten har fire særnamsmenn; Statens innkrevingssentral, NAV Innkreving, kommunale kemnere, og fylkeskommunale skattefogder.

 

Og ett antall alminnelige namsmenn; Namsfogder i de store politidistriktene, lensmannen i små politidistrikter, og Sysselmannen på Svalbard.

 

Namsmannen opererer overalt i dette landet:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Var så herlig når jeg ENDELIG hadde betalt regningene/inkassosakene mine og var nesten blakk. Men det føltes godt.

 

Neste dag kommer det eiendomsskatt. Litt etter kom det kommunale avgifter. Strømregning på 2000(!)

Bomregninger på 4000. Termostaten på badet gikk til helvete. Kom regning på 2800.

 

Det er opplagt at dette sjuke landet ikke er for meg.

Jeg HATER norge og kommer ikke til å feire i morgen.

Det er verre å ha en særnamsmann etter seg, enn en alminnelig namsmann:)

 

Staten har fire særnamsmenn; Statens innkrevingssentral, NAV Innkreving, kommunale kemnere, og fylkeskommunale skattefogder.

 

Og ett antall alminnelige namsmenn; Namsfogder i de store politidistriktene, lensmannen i små politidistrikter, og Sysselmannen på Svalbard.

 

Namsmannen opererer overalt i dette landet:)

 

 

Aldri hatt namsmann etter meg. Men det er så kjipt at jeg ikke klarer å holde orden på noe.

Lenke til kommentar

Var så herlig når jeg ENDELIG hadde betalt regningene/inkassosakene mine og var nesten blakk. Men det føltes godt.

 

Neste dag kommer det eiendomsskatt. Litt etter kom det kommunale avgifter. Strømregning på 2000(!)

Bomregninger på 4000. Termostaten på badet gikk til helvete. Kom regning på 2800.

 

Det er opplagt at dette sjuke landet ikke er for meg.

Jeg HATER norge og kommer ikke til å feire i morgen.

 

Forbanna DRITT. Suicidal og deprimert sommer here I come. Gleder meg sykt mye til disse inkassosakene og tungt salær.

Min verste gjeldskrise starter nå, bare få uker etter at jeg var helt a jour.

 

Så deilig å ha ADD. Ligger utmattet hver jævla dag etter jobb og alt bare flyter rundt meg.

Klarte ikke engang å få tak i medisin, på grunn av at jeg ikke klarte å følge opp alle avtaler jeg måtte møte opp på for å få resept.

 

Snakkes.

Du bor for dyrt. Flytt på landet. Eller ut av Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...