-Léon- Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Reklamen på tven, har mer eller mindre sluttet å se på tv. Laster like godt bare ned de filmer/tvserier jeg vil se. Siden det å se på en film er tragisk. De viser 10 min av filmen, så 5-10 min reklame, rins-and-repeat.... Ordet 'dog' kan gå å henge seg, tåplig ord. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ungdomspolitikere i 15-16 årsalderen som tror de er så forbanna smarte og veslevoksen. så jææævlig enig!!! 2 Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Irritere meg at jeg er så lat at jeg ikke gidder å polere min rosa(egentlig rød) bil. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Facerape på skolen! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Irriterer meg at moderatorer plutselig kan finne på å slette innlegg her, uten noen som helst forvarsel eller beskjed etterpå om at det har blitt gjort. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Påtrengende fjortiser som starter samtaler med "Hei, jeg er deprimert." osv må toppe listen min ganske høyt for tiden. For all del, jeg har nok av venner som faktisk sliter med ting. Og som jeg bryr meg nok om til å prate med om kjipe ting også. Men det er noe med det når folk man sjeldent snakker med, popper opp fra intet. Og nå plutselig skal legge beslag på en hele dagen. 24/7, 52 uker i året.. Ikke vises det noen evne, eller vilje til å gjøre noe med sin egen situasjon heller.. Best av alt. Jeg er tydeligvis den ENESTE stakkaren kan prate med. Det er likegyldig om jeg er på jobb, hjemme, eller på besøk hos venner eller kjæreste. Altså, ikke en gang jeg, som oppfatter meg selv som et krevende menneske, forventer så mye av vennene mine.. Dagens høydepunkt er forøvrig "Kan du ikke droppe jobben din og komme å være med meg i Oslo daaa? (trenger å prate)". .____. Ja, for jeg vil risikere å miste jobben min for å høre på problemene til en 16år gammel jente (som forøvrig har klart å rote seg fint inn i ting selv) (jeg fant desverre ingen smiley som illustrerer frustrasjonen min noe bedre, atm...) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Hobbypsykolog er vanskelig, til tider. En av grunnene til jeg har sluttet å gjøre det. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Er folk som oppfører seg som idioter/ er dum og leker overlegen i tillegg. ^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Hobbypsykolog er vanskelig, til tider. En av grunnene til jeg har sluttet å gjøre det. En av grunnene til at jeg virkelig prøver å unngå det også. Men det er jo pokker umulig. Msn, face og mobil. Hun får tak i meg uansett. Og svarer jeg ikke blir jeg beskylt for å ignorere (noe jeg forsåvidt gjør). Blir jo fremstilt som verdens mest forferdelige menneske av stakkaren, bare fordi jeg ikke orker å involvere meg i hverdagsproblemene til en jeg sjeldent prater med til vanlig.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Den beste løsningen er vel bare å gå opp i fistel på personen. "jeg driter i deg, gå vekk"? Slemt men effektivt, skulle man tro. Ikke at jeg hadde gjort det... jeg er for snill... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ja andre biologiske maskiner kan være ganske så slitsomme Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Den beste løsningen er vel bare å gå opp i fistel på personen. "jeg driter i deg, gå vekk"? Slemt men effektivt, skulle man tro. Ikke at jeg hadde gjort det... jeg er for snill... Du aner ikke hvor mye det frister. "FUCK OFF. FIKS PROBLEMENE DINE PÅ EGENHÅND!" Men jeg er for snill selv. Og hun tar jo virkelig ikke ett hint heller da.. "Hei, jeg er på jobb, så jeg kan egentlig ikke prate." - Jammen, du kan jo prate selv om du er på jobb daaaaa? "Nei, for jeg prioriterer JOBBEN min og kunder forran det å sitte på msn /mobil." - Du kan jooo.. være på msn når det ikke er noen kunder da???? *Tre timer senere* "Ja, det er jo det, jeg gjør." Greit, det er jo min egen feil at jeg er på msn når jeg er på jobb. Men det er utelukkende for at jeg skal ha noen å prate med om jeg skulle få 5min til overs, eller om noen skal gi meg en beskjed. (sms SÅ ut for tiden) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 biologiske maskiner... :!: Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Herregud så irriterende: http://www.dinside.no/859903/vw-passat-paa-amerikansk Hvorfor får ikke vi disse bilene? Så utrolig irriterende at pga avgifter, så må vi nøye oss med miljømotorer med null gasspådrag... Legg merke til at 170 hesteren er "miljømodellen" i statene. Bilen koster 120 000 kr. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 + 25% MVA og frakt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Moms synes jeg egentlig er en fin ting. Er jeg veldig glad vi har skatt i Norge. Frakten derimot.... argh. På NRK sender de en serie der en fyr driter på det norske flagget! Fy faen... http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697081/ Det er en serie. Skal du sippe like mye hver gang noen blir drept, eller uretferdig fengslet i en film også? Da har du ikke stort å bedrive tiden din med. Dessuten er det jo et godt virkemiddel for å engasjere/provosere seeren (i likhet med uretferdige mord og uskyldige fengslinger), som ser ut til å fungere. Endret 10. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Avgifter irriterer. Norge har avgifter på alt, kun for å håve inn ekstra penger til sparegrisen, som vi aldri kommer til å bruke.. Kunne vi ikke heller ha hatt èn stor avgift, istedet for å stresse med alle de små, dyre?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 At jeg har kjøpt meg Kinect, men ledninga er ikke lang nok. -_- Samt at jeg fikk karakteren til kompisen min og han fikk karakteren min. Jeg skrev en god eksamen og fikk D, han skrev bare svada, besvarte ikke alle oppgavene, og fikk A. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Avgifter irriterer. Norge har avgifter på alt, kun for å håve inn ekstra penger til sparegrisen, som vi aldri kommer til å bruke.. Kunne vi ikke heller ha hatt èn stor avgift, istedet for å stresse med alle de små, dyre?? Selvfølgelig kommer vi til å bruke pensjonsfondet vårt. Hva gjør vi den dagen vi ikke lenger har enorme inntekter fra olje? Da må vi starte å spise av pensjonsfondet. Dessuten er det nettop dette fondet, og disse avgiftene som gjør at du får pensjon når du blir gammel, samt gratis skolegang (til både deg og barna dine - om du får barn noen gang), gratis sykehus. Ikke klag. Du har det godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Kunne vi ikke heller ha hatt èn stor avgift, istedet for å stresse med alle de små, dyre?? Tja. Mange små utgifter har fordelen med at de ikke ser så dyre ut, mens en stor utgift får deg til å tenke at "shit, dette var dyrt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå