Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

http://trd.by/underholdning/2017/05/08/Netflix-bekrefter-sesong-2-av-denne-popul%C3%A6re-serien-14695785.ece

Faen da. 13 Reasons Why irriterer meg.

Forsøkte å se sesong 1, men var bare memes og sånt. Slo av når det var ei som sa "I can't even..."

Misliker den serien sterkt også, så på første sesong med lillesøs, hun ELSKER den mens jeg sitter der og hater Hannah for å være en så egoistisk drittkjerring som kun tenker på hevn. Serien driver også å glorifiserer seksuelt misbruk og selvmord føler jeg. Syns det var en stor feil at de engang lagde den. Setter mer fokus på pene jenter som tar selvmord enn det det faktisk lyser opp vanskeligere temaer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte serien. Hvis en person slet psykisk før mye av de tingene skjedde, så er det ikke usannsynlig at personen ville tatt livet sitt om det skjedde på ordentlig. Mye av det som skjer de siste episodene er nok til å ødelegge mange.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

På hvilken måte glorifiserer den seksuelt misbruk og selvmord?

Først må vi huske på at de fleste som ser denne serien er unge tenåringer som kan relatere til hovedpersonene i serien, alle jentene i serien er over gjennomsnittet attraktive, spesielt de som ender opp med å bli seksuelt misbrukt. Jeg sier ikke at tenåringer er dumme, men at de er veldig, veldig lettpåvirkelige, spesielt når det gjelder folk de kanskje ender opp med å se opp til. 

Jeg mener at serien glorifiserer selvmord i den grad at det blir servet som en kjapp og god løsning til å få bøllene i ditt liv til å lide. Du frarøver dem noen form for 'closure' også, og det er helt ærlig ganske sadistisk. Som sagt, det er hovedsakelig en serie rettet mot den yngre generasjon, og tenåringer er veldig lettpåvirkelige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vært så forsiktig med iPhonen min så langt. Ingen riper, hakk osv.

Så nå på vei til bilen faller den ut av treningsholderen (sånn du fester på armen under trening), og rett i asfalten. Ser ikke fin ut - bak, vel og merke. Men uansett :(

Lenke til kommentar

Politikere som har en personlig agenda og plage inbygerne med no de selv mner er gode ider

f.eks steigen i norland har 2 ganger sagt at de ikke vil slå seg sammen med Bodø , men noe fra steigen godtar ikke dette

Et annet eksempel er tvangsammelåingen av komuner som er på grensen til det forsvarlige

Bindal som er en del av Norland skulle på død og liv tilhøre nord-trøndelag

samtidig så var det krefter som vill ender Norland , Trroms og Finmark fylke til en  eller region(er)

Detter personer som ikke hel vet hva de holder på med

Storeulv og de tre små grisen kan ikke bo i samme hus

elle per ulv og bipe stankelbein kan helelrt ikke bo i lag

likevel så tro politikeren i sør at de skal få det til med tvang

om det skull gå så ille så vil neste fase være å krangle om hvem som skal få hovesete i en viktige funsjoiner

Bodø regnes i dag som en slags hovedstad i Norland

Tromså er hovestaden i troms fylke

Hvem skal da bli hovested om Troms og Norland blir tvunget til en region ?

Norland fylke har per i dag hovedansvaret for klektivtrafikken for Norland . Et opplegg som er veldig ulettet

hvem får da ansvaret om Norland fylkeskomunne forsvinenr ?

Det er også et anne mpment her

Sier man at man er nordlending fordi man er fra nordland fyke så tror nesten alle at man kan være fra troms elle finmark også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...