Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Før vi dro hjemmefra hentet hun to plastposer fra Rema i skapet. Jeg prøvde å forklare (ikke helt alvorlig) at de har faktisk poser i butikken også, men hun har jo så mange fra før... (så kast dem da?) 

 

Hva er galt med deg? Det er utelukkende en positive egenskap.. Forsovet andre ting i historien din å. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det meg eldre folk, egentlig? Jeg er svært glad i min mor, men av og til har hun noen rare tendenser. Hun har ikke lappen pga sykdom, så var med henne og søsteren min og handlet her om dagen. Før vi dro hjemmefra hentet hun to plastposer fra Rema i skapet. Jeg prøvde å forklare (ikke helt alvorlig) at de har faktisk poser i butikken også, men hun har jo så mange fra før... (så kast dem da?)

 

Vel fremme skal vi parkere. Å finne en plass er enkelt, men av erfaring begynner jeg å gå mot butikken uten å betale. Dette fordi moren min og søsteren alltid krangler om penger. Alltid. Om det bare er en femkrone det er snakk om blir det krangling i en halvtime. "Jeg skal betale!". "Nei. jeg betaler!", "Nei, JEG betaler!"

 

Inne i butikken trasker vi rundt så hun får handlet. Og akkurat som vanlig går hun nesten utelukkende etter pris, ikke kvalitet. Hvis noe koster kr 20 og en lignende vare koster kr 10, går hun utelukkende etter den som koster kr 10. At det smaker gymsokk i forhold til den til dobbel pris er ikke nøye. Nå bør det også nevnes at selv om hun ikke akkurat er rik har hun god råd og lite utgifter. Anyway, hun trasker rundt i butikken og handler, og hele tiden de billigste varene. Billigst tørkepapir, billigst type kjøttdeig osv. Men når vi kommer til en vare med nedsatt pris (dato, f.eks) er hun så godt som alltid interessert. Ikke fordi hun faktisk vil ha varen, men fordi prisen er nedsatt. Hvordan gir det mening? Hun kjøper alltid ting til laveste pris, men kjøper samtidig varer hun ikke vil ha i utgangspunktet fordi prisen er nedsatt?

 

Tilbake i bilen starter helvetet igjen. Søsteren min skylder moren min en femmer. Da vi er kommet hjem er de under sterk tvil enige i at søsteren min skylder moren min to kroner. Søsteren min krever å få betale tilbake, moren min nekter å ta imot. For ordens skyld er søsteren min 43, er gift og har hatt fast jobb i mange år.

Det er bare to ting som burde irritere deg i den historien. At de bruker tid på å krangle om tull som det der, og hvis mora di ender opp med å kaste varene med nedsatt pris.

Lenke til kommentar

Irritert over meg selv i fylla. For to uker siden la jeg til ei jente på Snapchat da jeg var grisefull. Hun skrev "Hva skjer? :)" hver eneste time, så jeg slettet henne.

 

I natt la jeg til den samme jenta i fylla, og hun snapper meg hele tiden. Litt rart at hun gjør det når jeg slettet henne. Hun er jo ikke noe pen engang. :hmm:

Lenke til kommentar

 

Nettaviser som kjører artikler av typen "disse klærne, MÅ du ha til 17. mai" eller disse "kule" greiene må du viss nok skaffe deg til sommeren...

 

"disse klærne kommer ALLE til å ønske seg i år!"

 

Hvem er egentlig disse "alle" som nettavisene påstår ønsker seg akkurat de klærne, som er avbildet i artiklen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.ebay.com/itm/Prince-Autograph-hand-signed-8x10-photo-authentic-COA-Prince-Rogers-Nelson-/292108932352?hash=item44030c9500:g:TOkAAOSwn-tZDpps

 

Man må bla opp mye mye mer enn 200$ for ekte Prince' autograf , bare autografen i seg selv er verdt tusener pga han slutta å signere siden tidlig 90s. Ingen ved sine fulle fem hadde solgt et signert bilde for bare 200$.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...