Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda ikke fått penger for ei jeg kjørte for en uke siden. Kjørte hun langt og. Helvete altså

Når det kvinner kan man helst ikke spørre heller. Ei fikk kjøpe et par ekstra nye briller jeg hadde. Sa to ganger hun skulle ta med penger og betale. Så aldri pengene. ( får bemerke at hun var utlending "der nede fra" da. Men når de i tillegg er pene, må man jo bare holde munn  :sleep2:  )

Lenke til kommentar

Prøvde å snike meg ned til Expert ("Power" nå, må vite) på Alnabru i lunchpausen for å sikre meg en ny tørketrommel. "Folk flest er vel på jobb klokka 12 på en fredag" tenkte jeg i min uendelige vestlandsnaivisme. "Hvor mange pensjonister, husmødre og trygdesnyltere kan det nå være i området som lar seg lokke av et minimalt utvalg av tilbudsvarer?" fortsatte jeg i samme tralten.

Så feil går det altså an å ta.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At nettlesere på mobil stadig åpner youtube-appen istedenfor å åpne youtube.com. Hvordan er det mulig? Hvordan kan en nettside kjøre en lokal app uten at dette er tidenes sikkerhetshull? Helt håpløst. Når jeg søker på youtube, så kommer youtube.com opp øverst på listen hos Google, men trykker jeg på den linken kommer jeg ikke til youtube.com, men appen åpner seg! Dette er en sånn shady praksis man venter å se hos svindelsider. Når jeg er på youtube.com og trykker logg inn og har skrevet inn passordet - så åpner den youtube-appen igjen! Så uendelig råttent.

mobilen er jo tiltenkt å bruke Apper , så det er nok derfor at det blir prioriter fremfor andre og bedre programmer / netttjenster

Lenke til kommentar

at is er så godt

Det er jo egentlig bare iskald melk

Og egg og sukker.

Det der sukkeret, det kan vel ikke være så viktig for smaken? :p

Trodde det var fløte også jeg. Men det er vel det man kaller fløteis?

En ting som irriterer meg og som jeg blir litt trist over: Skal egentlig spille med en kamerat, som jeg ikke har hatt mye kontakt med på over 6 måneder. Nettet hans er ustabilt, da han er på trådløst fra andre etasje til første etasje, og må ellers trekke en kabel GJENNOM (og borre hull) gulvet til første etasje fra andre etasje. Eneste løsninga. Tror han leier en loftsleilighet eller noe.

:(

Lenke til kommentar

Så nettopp den videoen av hun jenten 15 som ble filmet sammen med russ 18. Fant han på Facebook. Hele fyren, altså han på 18 år er helt korka. Stjal visst 290 000kr fra egen buss, og skryter av at han slikka og rotet med hu jenten.

Hva tenkte jenten når hun lot han? Så latterlig. Blir så irritert når vi har hjernedøde mennesker i samfunnet.

Lenke til kommentar

Hvis Drake og Unge Ferari var på samme fly, så hadde jeg ikke hatt noe i mot det hvis flyet styrtet ned i en aktiv vulkan.

Håper du drukner. Unge Ferrari er helt sheriff. Lianer er alt for fet.

Endret av """
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...