Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Canal Digitals kunde"service". Får vel si at han jeg pratet med i kveld ordnet saken. Men det sa de jo forrige gang og. Endret 4. mai 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Chat-supporten på nettsida til byrået jeg er ansatt i, de ser hva jeg skriver før jeg sender. Jeg er nesten sikker på at det er uetisk. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Det var en vanlig feature i ICQ husker jeg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Leste denne tilfeldigvis i stad: "Clothes Make the Man. Naked People Have Little or No Influence in Society" - Mark Twain Huh, for en overfladisk dust han var? Trodde han skulle ha noe inni hodet. Shakespeare, Ikke Twain. Og Shakespeare tok det fra det oldtidens greske uttrykket "the garment makes the man". Det betyr at det overfladiske råder. Det stemte for 3000+ år siden, og det stemmer i høyeste grad i dag. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Dette er hvor klok jeg føler meg i dag etter dere påpekte det der: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Bra at du fikk med at du startet under null i utgangspunktet. 8 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Lange mailsignaturer i mailer mellom ansatte. Hva er vitsen? Mvh meg Endret 4. mai 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 For en stund siden fikk jeg ett gavekort, som kan brukes hos CDON. Så jeg la inn en bestilling, som gjaldt fire forskjellige produkter. I går fikk jeg en tekstmelding om en pakke som var kommet til postkontoret, og som inneholdt ett av produktene jeg hadde bestilt. I tillegg fik jeg en pakke i postkassen, med ett av de andre produktene som jeg hadde bestilt. I dag fikk jeg enda en tekstmelding om at det var kommet frem enda en pakke til meg, som ligger ved postkontoret. I tillegg til at jeg kom hjem, og fant en pakke liggende i postkassen min hjemme. Det må vel være pokker så tungvindt å semde fire produkter, i fire forskjellige pakninger på denne måten? I tillegg blir det litt mer styr og stell for meg, og stikke innom postkontoret i fleire omganger... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Posten er ikke så mye bedre Man forventer jo hentemeldig ente på pappir eller elektronisk noen ganger får man ikke hente meldig , bare en påmidelse etter at pakke jer ligge der en uke andre ganger sender de hente meldig flere ganger i uken (vi har fått 3 hentelapepr ) for samme forsendelse hvis man ikke rekekr å hente denm før i slutten av uken Det har til og med hent at pakker har blir sndt i retur uten at mottaker vist om pakken Så det er en del persoener som ikke tenker klart Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Med 4 forskjellige produkter har de nok blitt sendt fra 4 forskjellige varehus Det er opp til avsender om det skal sendes hentemelding per post, usikker på hvordan det er med digitalt Post appen er et must synes ihvertfall jeg, så slipper en disse lappene Endret 4. mai 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Disse jævlene på I/O shields. Ingenting som er mer irriterende enn å bygge en PC, for så å måtte ta ut alt, og løsne hovedkortet igjen fordi en av de jævla utstikkerne har lurt seg inn i en USB port eller noe. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Med 4 forskjellige produkter har de nok blitt sendt fra 4 forskjellige varehus Det er opp til avsender om det skal sendes hentemelding per post, usikker på hvordan det er med digitalt Post appen er et must synes ihvertfall jeg, så slipper en disse lappene Er det ikke et krav om at kunden skal få vite når pakken er ankommet henststedet ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Disse jævlene på I/O shields. Ingenting som er mer irriterende enn å bygge en PC, for så å måtte ta ut alt, og løsne hovedkortet igjen fordi en av de jævla utstikkerne har lurt seg inn i en USB port eller noe. Derfor jeg velger ASUS. De har løst det problemet der for lenge siden med sine I/O-Shields.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Glemte I/O-shield på da jeg bygde PC. Gidda ikke å demontere alt. Er et hull der nå Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Med 4 forskjellige produkter har de nok blitt sendt fra 4 forskjellige varehus Det er opp til avsender om det skal sendes hentemelding per post, usikker på hvordan det er med digitalt Post appen er et must synes ihvertfall jeg, så slipper en disse lappene Har ikke posten sluttet med å sende ut pakkelapper på papir? Jeg har iallefall ikke mottatt noen slike papirlapper, på minst ett par år. De har vel gått over til å sende hentemeldinger, enten på e-post eller som tekstmeldinger... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Ja kan ikke huske sist jeg fikk hentelapp på papir. Men tror det at hvis de ikke har mobil.nr, så bruker de det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Hrntelappen er forsat i bruk , men den har forskjelig design avhangif av hvor man får pakken fra . Det kan være kopi av en elle anne adresse lapp Det kan være et papp kort eller pussig nok en lapp som er plaser inne noe som minenr løningslappen som var i bruk for en del år siden jeg har enten opplev eller hør om mange rare løsninger me dette Når motaker ikke har opgit mobil nummer ( vanlig fasttelefon duger ikke ) eller epost -adresse hvordan skal da posten få meld om at pakkene er ankommet og er klar til henting ? PostMord operer jo på samme måte Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Vi sender ut to varsler. Hentemelding ved ankomst og en påminnelse. På mange av våre sendinger vil du bli varslet på SMS, epost eller i Digipost. Dersom sender har valgt flere varslinger kan du få flere varsler underveis fra pakken er innlevert. Fra Posten Står ikke noe om per post så jeg tipper det faller under "valgt flere varslinger" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Post Nord sendte ikke hentelapp til meg, når de ikke hadde mobil nr osv for en pakke.Viste ingenting, før jeg tilslutt fikk vite at den hadde ligget i 14 dager og så blitt returnert.Heldigvis har Ebay et opplegg, der de hjelper deg å sende den fram på nytt. Så jeg fikk skjorta til slutt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 At nettlesere på mobil stadig åpner youtube-appen istedenfor å åpne youtube.com. Hvordan er det mulig? Hvordan kan en nettside kjøre en lokal app uten at dette er tidenes sikkerhetshull? Helt håpløst. Når jeg søker på youtube, så kommer youtube.com opp øverst på listen hos Google, men trykker jeg på den linken kommer jeg ikke til youtube.com, men appen åpner seg! Dette er en sånn shady praksis man venter å se hos svindelsider. Når jeg er på youtube.com og trykker logg inn og har skrevet inn passordet - så åpner den youtube-appen igjen! Så uendelig råttent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå