Larzen_91 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Lønnsnivå og sosial sikkerhet koster penger. De som driver for seg selv har nok mulighet til å dumpe prisen en del. De du ikke får kvittering av kan dumpe prisen enda mer. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Kjøpte meg en ASUS Zenbook UX430UA bærbar i dag. Blir å levere RETT tilbake. Windows maskiner er håpløst. Blir å kjøpe Macbook 12. Installer heller GNU/Linux på den. Da blir den bra. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Så i Norge koster det MER enn 1700 kroner å stripe håret? Hva i heeeeeelvete!? Det er egentlig helt utrolig, mtp hvor mange frisørsalonger som finnes her til lands. Det er så mange at de må heve prisen til et helt hinsidees nivå fordi de har så få kunder at de må ta timebetaling som gjør oljemenn og ingenører til skamme. En sånn pakke blekemiddel kan man jo kjøpe for en hundrings, friøserene får de sikkert enda billigere. Kanskje 50 kr for et sett som er nok til å stripe et hår. Endret 30. april 2017 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Lønnsnivå og sosial sikkerhet koster penger. De som driver for seg selv har nok mulighet til å dumpe prisen en del. De du ikke får kvittering av kan dumpe prisen enda mer. Folk som unnskylder absurditeter og urimeligheter med argumenter som er jordnære innefor absurditetens og urimelighetens system kan være ganske irriterende. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Så i Norge koster det MER enn 1700 kroner å stripe håret? Hva i heeeeeelvete!? Kostet meg 700 kr å STUSSE håret for 9 år siden. Glad jeg klipper håret selv nå! Da kan jeg være misfornøyd med klippen og slippe å kaste bort penger på det i tillegg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg har ikke vært hos frisør i Norge siden jeg var sånn 14-15 år gammel. Fikk alltid et familiemedlem til å klippe meg. Har aldri hatt noen komplisert frisyre. Kanskje derfor jeg ikke er oppdatert på prisene. Hadde jeg skulle gjette hvor mye en herreklipp hadde kostet, så hadde jeg landet på 200-300 kroner. Det er i hvert fall det det burde koste. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Lønnsnivå og sosial sikkerhet koster penger. De som driver for seg selv har nok mulighet til å dumpe prisen en del. De du ikke får kvittering av kan dumpe prisen enda mer. Folk som unnskylder absurditeter og urimeligheter med argumenter som er jordnære innefor absurditetens og urimelighetens system kan være ganske irriterende. Kan godt si at et samfunn som har et sosialt (da stort sett økonomisk) sikkerhetsnett er absurd. Men om vi befinner oss i et slikt system så koster det jo penger. Eller er du uenig? Er du også uenig i at en som kanskje jobber litt på kanten og som du ikke får kvittering av selv om du spør kan dumpe prisen med minst 20% i forhold til andre (om man går ut ifra at pris med moms er 125% og derfor er 25% av 125% en 20% reduksjon)? Med det sagt så er det sikkert folk som tar seg generøst godt betalt. Men jeg ser ikke noen lett måte å sette en konkret som "dette bør en hårklipp koste i Norge". Da måtte man kikket i regnskapet til den enkelte bedrift, samt gjøre seg opp en mening om hvor mye en bedrift kan tjene før den tjener for mye. Er f.eks. 10% profitt greit? 20% for mye? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Gå til frisør utenfor storbyene så er alt "halv" pris Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Ja, kjøp eller lei bolig utenfor storbyene så er det fort halv pris da også. Vil tro næringsdrivende også betaler for sitt opphold i tilsvarende grad. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hadde jeg skulle gjette hvor mye en herreklipp hadde kostet, så hadde jeg landet på 200-300 kroner. Det er i hvert fall det det burde koste. Jeg betaler 350 her jeg bor! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Klipper meg hos noen spanjoler. Koster kr 250. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Alt maset om Madeleine-saken. Hvis hun ikke er funnet så trenger vi virkelig ikke å høre om det. Hun er ikke akkurat den eneste ungen som er savnet. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 At nesten bare treffer på Svensker på kundersevice/chat rundtom. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Kostet meg 700 kr å STUSSE håret for 9 år siden. Glad jeg klipper håret selv nå! Da kan jeg være misfornøyd med klippen og slippe å kaste bort penger på det i tillegg. Når du blir sjef så tar vi maskinklipp på deg helt vederlagsfritt. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Nå er dert statens vegvesen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) FWP syting men skitt au. Når man laster opp en del bilder og hele båndbredden går til det. Får knapt surfet på andre steder Edit: Stryker det. Heller irritert over meg selv nå over ikke å bruke andre PCen til det formålet. Opplastingen kunne gått sin gang der og jeg kunne nytt egne saker her. Men hele nettet hadde kanskje blitt strupet likevel... Hjernen er visst på fisketur i dag. Endret 1. mai 2017 av Myst Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det finnes innstillinger og programvare som ordner slikt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Kjøpte meg en ASUS Zenbook UX430UA bærbar i dag. Blir å levere RETT tilbake. Windows maskiner er håpløst. Blir å kjøpe Macbook 12. Installer heller GNU/Linux på den. Da blir den bra. Hjelper ikke. Er fysisk og. Skjermen er altfor lyssvak. Museflaten er ikke klikkbar over hele flaten og er "løs" slik at et minste finger oppå flaten lager en klikkelyd (selv om man ikke trykker den ned.) Faen as. Dette en bærbar til 7k. Koster tydeligvis mye å få en ordentlig bærbar med Windows som veier under 1,4kg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Museflaten er ikke klikkbar over hele flaten. Jeg er usikker på hva du mener med dette. Jeg har ikke brukt noen PC med en touchpad der du fysisk klikker ned over hele platen. Funksjonen tap to click kan helt sikkert slåes på om den ikke var på som standard. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Kjøpte meg en ASUS Zenbook UX430UA bærbar i dag. Blir å levere RETT tilbake. Windows maskiner er håpløst. Blir å kjøpe Macbook 12. kan du ikke justere følsomheten da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå