Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Prøvde Macbook Pro der du kan klikke ned over alt på hele museflaten. Stor var museflaten og, noe Windows-maskiner ikke har av en merkelig grunn. Å klikke over hele flaten er helt fantastisk. Finner det rart at øverste del ikke kan klikkes ned ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjøpte meg en ASUS Zenbook UX430UA bærbar i dag.

Blir å levere RETT tilbake. Windows maskiner er håpløst. Blir å kjøpe Macbook 12.

kan du ikke justere følsomheten da ?

Kanskje. Tror det er mer fysisk så tror ikke det kan endres i innstillinger

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte meg en ASUS Zenbook UX430UA bærbar i dag.

Blir å levere RETT tilbake. Windows maskiner er håpløst. Blir å kjøpe Macbook 12.

Installer heller GNU/Linux på den. Da blir den bra.

Hjelper ikke. Er fysisk og. Skjermen er altfor lyssvak. Museflaten er ikke klikkbar over hele flaten og er "løs" slik at et minste finger oppå flaten lager en klikkelyd (selv om man ikke trykker den ned.)

 

Faen as. Dette en bærbar til 7k. Koster tydeligvis mye å få en ordentlig bærbar med Windows som veier under 1,4kg.

 

 

Haha, ja. Vel, mirakler kan skje. Jeg sitter med en ganske gammel maskin som veier rundt 1.3 kg og har batteritid på over 8 timer. Den kostet faktisk under 5000 og kom uten OS.

 

Det er mulig, men en sjeldenhet at man kan finne en PC av svært høy kvalitet til en god pris. Og da snakker jeg relativt.

 

Leter du så finner du. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde Macbook Pro der du kan klikke ned over alt på hele museflaten. Stor var museflaten og, noe Windows-maskiner ikke har av en merkelig grunn. Å klikke over hele flaten er helt fantastisk. Finner det rart at øverste del ikke kan klikkes ned ...

 

Windows er helt elendig.

 

Jeg har faktisk oppdager på noen gamle laptoper hvor touchpaden virket å være rimelig simpel, at det var mulig med tofingerscroll og liknende mer avanserte funksjoner når jeg testet disse gamle maskinen med GNU/Linux. Windows er primitivt søppel, som reduserer funksjoner og nytteverdi. Det utnytter ikke engang tilgjengelig maskinvarefunksjoner.

Lenke til kommentar

Ja. Alle vet jo at Winlaptop til 7 000 er mer verdt enn en mac til 14 000+.

En mac er jo tross alt kun en PC, og et klistremerke til 13 000.

 

For noen år tilbake hadde vi Minecraft-LAN og jeg hadde med meg macen. Satt i 3 dager og kom til slutt på at jeg ikke hadde med meg noe mus. Jeg hadde brukt mousepaden hele tida og det var så effortless at jeg ikke tenkte over det.

 

Og stort sett bare mye bedre på alle andre mulige måter med tanke på OS og hardware.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Skrev en formel i excel. Skulle bla med piltastene for å rette noe. Nei. Det går ikke. Da velger man celler bortover som blir satt inn i formelen. Klikker med musa for å rette dette men da kommer det opp en dialogboks om at formelen er feil.

 

Såklart er den feil. Er faen ikke ferdig med den. HOLD KJEFT EXCEL, FAEN

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det er F2 som redigerer en celle. Jeg får også fnatt hver gang jeg skal bruke et regneark. De gjør alt mulig rart bak min rygg (omdanner tall som står for klokkeslett, o.l), men å slå av dette og gjøre det manuelt, er en pine. Det er utrolig at det ikke finnes regneark som har et minimum med brukervennlighet.

Lenke til kommentar

Blir pissed når folk tar i mot drikke fra andre.

 

Kjørte noe russ og noen 99er jenter i går. Hun ene sa hun følte hun var dopet. Politiet var der og tenkte å si det til dem, men hun andre som var med var så dårlig at hun ville hjem, i tillegg insisterte hun på at det ikke var nødvendig og best å dra hjem. Angrer på dette i dag men jeg kan ikke tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil heller, selv om det hadde vært en smal sak. Var et litt vanskelig dilemma, men tror det er best at jeg neste gang følger magefølelsen og ikke hører på dem andre.

Begge disse jentene hadde tatt i mot en haug med drikke.

 

Overhørte og at det var en fyr jeg ikke husker navnet på som stapper GHB oppi drikker til jenter. Helt forbanna idiotisk. Hva faen feiler folk som stapper dop oppi drikker til jenter? Mangler de hjerne eller? Skulle vært knust.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Overhørte og at det var en fyr jeg ikke husker navnet på som stapper GHB oppi drikker til jenter. Helt forbanna idiotisk. Hva faen feiler folk som stapper dop oppi drikker til jenter? Mangler de hjerne eller? Skulle vært knust.

Dette er utrolig nok mer normalt enn du tror. Og ja, de mangler hjerne og skulle vært knust. At det i det hele tatt finnes mer enn 1 eller 2 personer i hele Norge som faktisk kan ta seg til å gjøre noe slik er helt utrolig og irriterer. At det faktisk er snakk om flere hundre eller flere tusen eller flere titusen mennesker som kan gjøre slike ting i Norge er umulig å tro, men sant.

 

Folk er syke som bare f.

Lenke til kommentar

 

Annsatte spesielt innen service yrket som bruker bransje/intern terminologi når de prøver å forklare ting til sine kunder som de vet åpnenbart ikke skjønner hva du snakker om. Akkurat som at jeg skulle forklart deg at “Nei, den ligger I GKL, så den kan jeg ikke gjøre noe med nå, Jeg må isåfall gjøre en OMP. Hadde den ligget i KVT kunne jeg bare gjort en DRT, men det er da altså for sent nå.” Er nok bare de som jobber med akkurat det samme som skjønte hva jeg pratet om akkurat nå..

Lenke til kommentar

Blir pissed når folk tar i mot drikke fra andre.

 

Kjørte noe russ og noen 99er jenter i går. Hun ene sa hun følte hun var dopet. Politiet var der og tenkte å si det til dem, men hun andre som var med var så dårlig at hun ville hjem, i tillegg insisterte hun på at det ikke var nødvendig og best å dra hjem. Angrer på dette i dag men jeg kan ikke tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil heller, selv om det hadde vært en smal sak. Var et litt vanskelig dilemma, men tror det er best at jeg neste gang følger magefølelsen og ikke hører på dem andre.

Begge disse jentene hadde tatt i mot en haug med drikke.

 

Overhørte og at det var en fyr jeg ikke husker navnet på som stapper GHB oppi drikker til jenter. Helt forbanna idiotisk. Hva faen feiler folk som stapper dop oppi drikker til jenter? Mangler de hjerne eller? Skulle vært knust.

Neida, de mangler ikke hjerne, de satser på at jenta blir så ødelagt at de kan dra henne med hjem uten protest. 

 

Ikke bare er det dumt å ta imot drikke, aldri la drinken din være i fred heller. Sitt og pass på den som en hauk, for du vet aldri hva som skjer med den når du snur ryggen til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Overhørte og at det var en fyr jeg ikke husker navnet på som stapper GHB oppi drikker til jenter. Helt forbanna idiotisk. Hva faen feiler folk som stapper dop oppi drikker til jenter? Mangler de hjerne eller? Skulle vært knust.

Dette er utrolig nok mer normalt enn du tror. Og ja, de mangler hjerne og skulle vært knust. At det i det hele tatt finnes mer enn 1 eller 2 personer i hele Norge som faktisk kan ta seg til å gjøre noe slik er helt utrolig og irriterer. At det faktisk er snakk om flere hundre eller flere tusen eller flere titusen mennesker som kan gjøre slike ting i Norge er umulig å tro, men sant.

 

Folk er syke som bare f.

Dette er stort sett en myte laget av media for å skremme. Det er svært, svært sjeldent at en person som mener h*n har blitt dopet ned, faktisk får påvist noe i blodet.

 

Omtrent hver eneste gang er det rett og slett for mye alkohol, eller en dårlig reaksjon på alkoholen, som har skylden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...