Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som bruker "blir å" fremfor "kommer til å". Like svake som "hvem"-folk.

Hahahhaa. Tok meg litt tid før jeg skjønte at jeg hadde skrevet det ...

Er forøvrig ikke nordlending.

Blir å skrive ordentlig heretter, da. Skriver heldigvis ikke "hvem".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Who ever is saying that MacGyver is gay could you stop posting those rotten, desperate and untrue things about MacGyver on this site please? I am not happy. I am sick of it. MacGyver is not gay. I know in my heart that he is far from gay. MacGyver is a nice and cool guy. He is my favourite TV action hero And I am a giant fan of MacGyver. Those things you're posting on this site about my favourite TV show MacGyver are vicious and untrue rumours. It cannot go on. It has has got to stop and stop right now right this minute

Går et rykte om at RDA er homo dog , om dette har rot i reality , hvem vet......Kevin Spacey er vel i skapet ses det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Er på tur i Los Angeles. Dama skulle "bare" stripe håret sitt. Har nå trasket rundt/ventet på hotellrommet her i Hollywood i snart 3 timer.. Kan liksom ikke bevege meg noe særlig heller, da det kun er jeg som har amerikansk simkort. Bra utnyttelse av fredagen borti her..

Har også en uforklarlig skallebank. Noe jeg ikke har hatt på flere år. Drukket 2 liter vann (hittil i dag), spist rikelig, vært mye i bevegelse ute i frisk luft, drukket kaffe, ikke har jeg drukket alkohol heller. Vært her en uke nå, så har heller ikke jetlag og søvnvansker lenger. Jaja.

Der kom hun tilbake. Etter 3 og en halv time ca. Det kostet 200!! Dollar. Omg

Edit nr 4 elns: 200 dollar er visst ikke så mye. Nesten norsk pris, så til at det er gjort i Hollywood så er det vel relativt billig..

Ikke alle som skiter penger , dyrt å bo på hotell.....

Rart man vil ha gotteri dagen etter man ble uggen av det , lol.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...