Barista Bob Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hater meg selv noen ganger. Har tenkt på en god ide (faktisk) til en app, som jeg har hatt i hodet ett år. Nå kommer jeg over at noen andre har laget ideen min, og det for to-tre måneder siden ... Fy faen, er det mulig. Var tydeligvis en god ide når andre har tenkt og faktisk laget den ja ... Skyt meg. Læreren min i immateriell rett sa alltid at hvis en ide virkelig er god så er det sannsynlig at noen andre tenker på det samme. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) http://trd.by/livsstil/2017/04/26/Linda-22-f%C3%A5r-komplimenter-bare-hun-tar-p%C3%A5-seg-leppestift-Tr%C3%B8ndere-kler-seg-enkelt-og-kjedelig-14639895.ece Begrepet "rocka stil". Kutt ut da Endret 27. april 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Panteautomater som får tekniske problemer midt under pantingen, hva faen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hater meg selv noen ganger. Har tenkt på en god ide (faktisk) til en app, som jeg har hatt i hodet ett år. Nå kommer jeg over at noen andre har laget ideen min, og det for to-tre måneder siden ... Fy faen, er det mulig. Var tydeligvis en god ide når andre har tenkt og faktisk laget den ja ... Skyt meg. Gjør som apple, ta patent på den appen, å hvis noen lager en lik app som du så går du til søkmål mot de da. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Moderatormelding Offtopic slutter nå. Videre offtopic vil tiltrekke sure moderatorer med pisk og salt. Tilbakemeldinger på moderering tas som vanlig på PM. Moderatormelding Offtopic om undertekster splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Endret 27. april 2017 av Dragen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Da jeg var yngre så var internett bare internett. Alt som skjedde på internett var ufarlig, og det skjedde kun på internett. Nå får man masse regninger på epost, kan inngå bindende kontrakter/avtaler og alt. Det føles ut som real life. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Who ever is saying that MacGyver is gay could you stop posting those rotten, desperate and untrue things about MacGyver on this site please? I am not happy. I am sick of it. MacGyver is not gay. I know in my heart that he is far from gay. MacGyver is a nice and cool guy. He is my favourite TV action hero And I am a giant fan of MacGyver. Those things you're posting on this site about my favourite TV show MacGyver are vicious and untrue rumours. It cannot go on. It has has got to stop and stop right now right this minute Lenke til kommentar
m20k Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) At venninna til dama mi klager over at hun er overvektig når hun nesten aldri orker å gå, pluss at hun er ute omtrent hver helg og drikker øl (ofte ute både fredager og lørdager). Hun spør meg ofte om kjøring (tar knapt kontaKt med meg med mindre hun trenger noe fra meg), og her om dagen tok hun taxi til butikken. Tar 10 minutter for henne å gå. Endret 27. april 2017 av m20k 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Fuck patentet. Får lage selv. Irriterer meg så jævlig at jeg er så ubesluttsom. Bestilte meg tur alene til Miami for å komme meg bort. Planen var å reise på søndag men jeg vettafaen om jeg heller skal ta det i juni i stedenfor. Nå eller juni ... Jeg vet ikke hvorfor jeg vurderer juni, er vel frykten for å reise alene, samtidig som jeg gleder meg. Kan ikke sies at jeg er helt frisk ennå, har vært syk i snart tre uker og nærmer meg slutten på antibiotika kuren. Men faen. Nå avbestilte jeg hotellet. Så nå får jeg bestille på nytt om jeg velger å reise på søndag ... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Moderatormelding Nok en gang er offtopic splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Når man har har justert designet på et nettbasert verktøy, mens man hele tiden hadde på 70% zoom i chrome. Faen er det mulig. Er en grunn til at jeg ikke bør settes til slikt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Er på tur i Los Angeles. Dama skulle "bare" stripe håret sitt. Har nå trasket rundt/ventet på hotellrommet her i Hollywood i snart 3 timer.. Kan liksom ikke bevege meg noe særlig heller, da det kun er jeg som har amerikansk simkort. Bra utnyttelse av fredagen borti her.. Har også en uforklarlig skallebank. Noe jeg ikke har hatt på flere år. Drukket 2 liter vann (hittil i dag), spist rikelig, vært mye i bevegelse ute i frisk luft, drukket kaffe, ikke har jeg drukket alkohol heller. Vært her en uke nå, så har heller ikke jetlag og søvnvansker lenger. Jaja. Der kom hun tilbake. Etter 3 og en halv time ca. Det kostet 200!! Dollar. Omg Edit nr 4 elns: 200 dollar er visst ikke så mye. Nesten norsk pris, så til at det er gjort i Hollywood så er det vel relativt billig.. Endret 29. april 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Det må være fint å være der. Er det tørke der fremdeles, eller har det regnet? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Regnet for ikke så lenge siden. Er veldig fint og grønt her i denne delen av California ihvertfall! For all del, det er tørt, men ikke så ille som det har vært. Har hatt over 30 grader alle dagene, bortsett fra den dagen vi sov i Aspen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Moderatormelding Off-topic ble fjernet. Vennligst respektert forumveiledere sine meldinger. Om du er uenig så vil vi heller høre fra deg.Gi gjerne tilbakemelding på dette også, men da over PM Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Du står i prøverommet på klesbutikk og bare fått begynt såvidt. Ekspeditøren: "hvordan går det med deg!!?" Hallo, whats the point, Kan de for pokker ikke bare vente til du er ferdig? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 http://www.dagbladet.no/data/her-forsterkes-alt-digitalt/67522370 Her tror jeg artikkelforfatteren har misforstått noe vesentlig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Ja, egner seg ikke til jobben. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 jeg ble i tvil om det var digital eller anlog forstrekning. digital forsterkning høres dog lit merkelig ut , siden det er snakk om enten eller ikke signal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå