kris98 Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Val Kilmer er irriterende. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Denne tiden av døgnet når det er skole dagen etter 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Når hele helgen har blitt sløst bort på en engelsk-ting hvor han jeg er på grupee med gjør omtrent ingenting :| Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Det er så mange ting jeg har lyst på til bilen, men har ikke råd Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Tven min viser bare "Scrambled signal" vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøp ny TV. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 At jeg er trøtt, men vil ikke sove. At jeg har jobb imorgen, men vil ikke jobbe. At jeg har skole imorgen, men vil ikke på skolen. At vi slutter tidlig på skolen imorgen, men det hjelper fint lite, når jeg ikke rekker å dra hjemom først, fordi den jævla jobben er motsatt retning, og fordi kollektivtrafikktilbudet suger. At jeg egentlig vil jobbe med grafisk design nå, men har ingen inspirasjon, fordi jeg har tankene på andre ting (note: se over). At general sterk white portion suger og er smaksløs. At jeg må ut og måke snø om få minutter. At jeg er sulten, men ikke gidder å lage mat. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Hvorfor i huleste skal du ut å måke snø klokka 12 på natta? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Fordi jeg ikke gadd å gjøre det tidligere på dagen, når det var lyst. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Pen signatur Ajaco Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) På NRK sender de en serie der en fyr driter på det norske flagget! Fy faen... http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697081/ Endret 9. januar 2011 av WarpX 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 På NRK sender de en serie der en fyr driter på det norske flagget! Fy faen... i morgen sender nyhetene ekstrasending hvor jeg skjærer ut øynene til denne karen etter at jeg har trukket ut alle tennene og brent bort tunga hans, samt hugd av begge hender med øks og sydd igjen ræva han med ståltråd. 6 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nyhetene altså.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) er det noen måte man kan inkludere alle gangene man har hørt på en sang i spotify til last.fm? Jeg er ganske interessert i å vite sånt. Den kan umulig ha rett sånnd en er nå. Endret 9. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Irriterer meg at 99% av mine amerikanske venner ikke kan å skrive! Helvette så slitsomt det er å lese når de skriver med kun små bokstaver og uten noe tegnsetting whatsoever. lol få deg bedre venner Jeg håper du unngikk tegnsetting og store bokstaver bevisst. nei jeg skriver alltid sånn hater sånne nazier som deg som tror at de er så kule fordi de bruker punktum og store bokstaver og komma glhf liksom (get laid hucky fucky) 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Someone's bored. Endret 10. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Null søvn denne natten. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ungdomspolitikere i 15-16 årsalderen som tror de er så forbanna smarte og veslevoksen. 7 Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ungdomspolitikere i 15-16 årsalderen som tror de er så forbanna smarte og veslevoksen. Lol, tenker tilbake på meg selv da jeg var ivrig engasjert i politikk KUN for å få skatepark i nærområdet.. Etter tre års kamp ble det endelig påbegynt ting, men da var jeg jo såklart ferdig på videregående og flyttet vekk. Sånn kan det gå, og de som bor der nå sin glede hjelper ikke på følelsen min om at det var bortkastet tid ))))))))) Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Tok svigermor i å Betale årsabonnement på en sånn liksom antivirus to ganger rett etterhverandre fordi programmet ikke ville stoppe å mase om at maskina var ubeskyttet )))) det var snakk om gange så mange dollar i dass der.. La inn Win 7 og Security essentials, så håper å slippe å hanskes med noe slikt på en stund:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå