Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Snødde her også (Trøndelag), men snøen legger seg ikke på veien, med mindre enn bor i et snøhøl

Apropos snø så er det jævlig irriterende når flyplasser i NORD-Europa må stenge fordi det kommer en eneste CM med snø, mens flyplasser i Norden holder åpent selv når det er metervis av snø og fly landet mens det snør på som bare det.

Jeg tror de fleste land i Europa har glemt at de ligger like langt nord som Canada og Russland. Biler som kjører av veien og sklir rundt som bare det så snart det kommer noen snøfnugg.

Fyttegrisen.

Man skulle tro folk så langt nord var litt forberedt på snø.

Ånei, nå har vi fått 1 CM med snø, vi må stenge hele samfunnet. Det fungerer ikke lenger. Vi trodde vi levde ved ekvator eller.no, men det gjorde vi altså ikke.

Altså, var greit med kaos, forsinkelser og kanselleringer på OSL i går.

Europa har vel også et annet klima enn Canada og andre land på tilsvarende breddegrader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Humørstyrte folk som tar avgjørelser basert på humør. Som snakker og svarer basert på humør.

Som liker eller misliker ting basert på hvordan de føler seg i øyeblikket.

Skjønner ikke at det er mulig å leve slik. Jeg er høflig mot folk og stabil på selv på de verste dagene i mitt liv.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det er mulig å leve så perfekt.

Beste svaret til nå. :green: edit.. jeg siterte feil er den under jeg mente ikke her sorry.

Litt irriterende at alle som skal inn og ut av stikkveien jeg bor i kutter svingen og får hjulene på utsiden av asfaltkanten, slik at denne gradvis forvitrer og løses opp.

Kan du plasere noe der? Støpe en kant  :)

Her er beste svaret til nå.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Når man skaffer bil er det alltid sånn "hei blir du med til sverige?" bare et par dager etter.

Hvem skal kjøre? Jo, det er jo jeg da vettu

Eller "hei blir du med ut i kveld?" "så bra!! kan du kanskje legge ut for en sixpack"

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Jeg er høflig mot folk og stabil på selv på de verste dagene i mitt liv.

Når man skaffer bil er det alltid sånn "hei blir du med til sverige?" bare et par dager etter.

Hvem skal kjøre? Jo, det er jo jeg da vettu

Eller "hei blir du med ut i kveld?" "så bra!! kan du kanskje legge ut for en sixpack"

Kanskje på tide å slutte å være så høflig mot folk.
Lenke til kommentar

Bruk den unnskyldningen kameraten min kom med i reprise til alle folk...

Nei, beklager jeg kan ikke kjøre fordi jeg skal være hjemme å passe katten min....   :thumbup:

Bruk den resolutt og selvfølgelig, hver gang..

Må kanskje skaffe katt da...

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke satt meg noe mer inn i saken enn hva det står i den artikkelen, men for meg virker det bare som et uhell hvem som helst kunne gjort.

Hun drev å helte avløpsrens ned i vasken på badet. Barnet kom inn på badet mens hun stod med ryggen til, og drakk av flasken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At folks tabber skal gå utover uskyldige barn. Hvordan i helvete klarer man å glemme og rydde farlige midler etter seg? Hvorfor fylle den i drikkeflaske i det hele tatt? Håper virkelig hun får den straffen hun fortjener.

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/erkjenner-a-ha-skadet-toaring-med-avlopsrens-1.13487577

Jenta fikk etseskader i spiserøret som er så alvorlige at hun må behandles i narkose hver tredje uke resten av livet. Årsaken er at det dannes arr som gjør at spiserøret tettes igjen. Hun må da legges i narkose for å utvide spiserøret.

Sykt. Helt sykt

Lenke til kommentar

Joda, klart, men jeg mener jobber man i barnehage og har ansvar for deres vel, bør man være forsiktig. Hun har jo nå ødelagt livet til den ungen og foreldrene. Gjenstår å se hva hun blir straffet med.

Fikk ikke med meg at hun jobbet i barnehage, står ingenting om det i den artikkelen. Det forandrer saken litt.

Før jeg visste det mente jeg dårlig samvittighet hadde vært nok straff, og at den eneste grunnen til at dette ender i rettssak er at foreldrene vil ha penger. Men når man er profesjonell, så må man tenke litt lengre.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...