sinnaelgen Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Folk som truer med selvmord hvis kjæresten slår opp. Hvor egoistisk kan man bli? Har h*n ikke følelser lenger, så har h*n ikke følelser lenger. Leser gang på gang på nettet at: "Hjelp! Kjæresten truer med selvmord hvis jeg slår opp". To av mine ekser truet med selvmord, men på mirakuløst vis lever de ennå. Jeg kunne aldri vært sammen med ei og tenkt: "Hun er sammen med meg BARE fordi jeg truet med selvmord da hun forsøkte å slå opp, og ikke fordi hun faktisk har følelser for meg". Det er jo nettopp følser det handler om. Han er kjansje ikke så glad i henne lenger , men hun er forsatt desperat etter han Da har hun ingen å gå til , er et argument som ofte brukes her Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Folk som skriver på dialekt! Folk som uttaler "sny" når man snakker om snø... Me (mi) i stedet for oss I wllwr Æ i stedet for jeg kake i stedet for (brød)skive Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Offentlige etater som bare har åpent mellom 09:00 og 15:00. I tillegg til at de har minimum tretti minutters "lunsj-pause" cirka midt på dagen... Hvordan skal jeg ha muligheten til å stikke innom og fremlegge mitt ærend der, når jeg er nødt til å arbeide mellom 08:00 og 16:00? 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det er ikke meningen du skal fremlegge noe ærend hos dem. 6 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det er ikke meningen du skal fremlegge noe ærend hos dem. Hva er da poenget med at de har offentlig "kontor " ? 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det er bare sånn offentlige etater opererer. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg må tilbake til Norje for å skrive under på noe greier. Ugh. Blir nok å føle meg naken uten bæretillatelse. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Massivt snøfall i slutten av April. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Tidligere i dag klikket jeg innom nettavisen til VG. Første artikkel jeg fikk øye på handlet om Mats Zuccarello Aasen, som spiller for New York Rangers. Han kan vel knapt lee ett øyelokk, uten at nettaviser i Norge skriver om hvor fantastisk de mener at han er. Noen andre "viktige" saker som VG kunne formidle i dag tidlig, var om ett kvinnfolk som viss nok ikke hadde barbert armhulene sine på ett helt år. I tillegg er det jo selvfølgelig veldig viktig å skrive noe om snøværet og glatte veier... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Synes ikke Zucca er så god som de skal ha det til. Ikke når han spiller for landslaget i hvertfall. Er vel like oppskrytt som fotballgutten Ødegaard. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Du har ikke peiling, Lami. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Han skrev at det var hans mening og han har peiling på sin egen mening. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Folk som hyler om global oppvarming... nei vent. Det snør! Haha Alltid like morsomme med disse tullingene. Endret 24. april 2017 av Laffe Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Folk som hyler om global oppvarming... nei vent. Det snør! Haha Alltid like morsomme med disse tullingene. Du skulle bare ha vist hvor my noe få krangler om dette i lokalavisen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Irriterer meg over mitt eget rot, men/og klarer ikke å holde det ryddig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Capcom må ræva i gir å få ut resident evil 2 remake, venter på å teste scenaro 1 på 2 da. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Noen andre "viktige" saker som VG kunne formidle i dag tidlig, var om ett kvinnfolk som viss nok ikke hadde barbert armhulene sine på ett helt år. I tillegg er det jo selvfølgelig veldig viktig å skrive noe om snøværet og glatte veier... Det verste med saken om hun dama som ikke hadde barbert seg er at hun såklart "hylles" i sosiale medier. Tenk at hun kan være så STERK og MODIG! Alle vet jo at så fort man går imot skjønnhetsidealene så vil man få et skred av likes og hyllest, så det er jo ikke noe spesielt med det i det hele tatt. Hva blir det neste? Ei som ikke har vaska musa si på et år og blir hyllet for det? Når det gjelder snøvær og glatte veier så er det noe som påvirker hverdagen til ganske mange nordmenn, og et slikt snøfall i slutten av april er ikke av den vanligste sorten, så det er det jo naturlig å skrive om. Det som irriterer er at så fort noen skriver en artikkel om snø så kommer nordlendingene med sine vanlige påstander om at søringan syt så fælt, enda det ikke er noe syting å se hverken i artikkelen eller kommentarfeltet. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Snødde her også (Trøndelag), men snøen legger seg ikke på veien, med mindre enn bor i et snøhøl Apropos snø så er det jævlig irriterende når flyplasser i NORD-Europa må stenge fordi det kommer en eneste CM med snø, mens flyplasser i Norden holder åpent selv når det er metervis av snø og fly landet mens det snør på som bare det. Jeg tror de fleste land i Europa har glemt at de ligger like langt nord som Canada og Russland. Biler som kjører av veien og sklir rundt som bare det så snart det kommer noen snøfnugg. Fyttegrisen. Man skulle tro folk så langt nord var litt forberedt på snø. Ånei, nå har vi fått 1 CM med snø, vi må stenge hele samfunnet. Det fungerer ikke lenger. Vi trodde vi levde ved ekvator eller.no, men det gjorde vi altså ikke. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Offentlige etater som bare har åpent mellom 09:00 og 15:00. I tillegg til at de har minimum tretti minutters "lunsj-pause" cirka midt på dagen... Hvordan skal jeg ha muligheten til å stikke innom og fremlegge mitt ærend der, når jeg er nødt til å arbeide mellom 08:00 og 16:00? Samme med banker. De holder også åpent når folk flest ikke har mulighet til å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå