MR SPEED Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Har noe under øyelokket jeg ikke får bort, som gjør jævlig vondt. Fikk det i går kveld og trodde det var vekke i dag - den gang ei. Helvete klarer ikke bruke det øyet en gang. Prøvd alt for å få det bort. Er det her Lami.? https://nhi.no/sykdommer/oye/oyelokkslidelser/sti-pa-oyet-hordeolum/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Har noe under øyelokket jeg ikke får bort, som gjør jævlig vondt. Fikk det i går kveld og trodde det var vekke i dag - den gang ei. Helvete klarer ikke bruke det øyet en gang. Prøvd alt for å få det bort.Er det her Lami.?https://nhi.no/sykdommer/oye/oyelokkslidelser/sti-pa-oyet-hordeolum/ Nei :/ Ligger under øvre øyelokk, klarer ikke se det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Dert er sånnåge som du kan gå innom legen uten å bestille time. En legesøster fikser det enkelt.Som regel. Hvis det er verre får de legen til å se på det. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 At det ikke er langt mer aktivitet på telle-trådene, her på forumet! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 At det ikke er langt mer aktivitet på telle-trådene, her på forumet! Prøver så hardt jeg kan Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Vært forkjølet i to uker nå, denne siste uken nå fikk jeg i tillegg forferdelig hoste som river i brystet, hoster opp grønt slim og er slapp og tungpustet. Gjett hva? Nå er jeg blitt verre. Det virker som om jeg har blitt syk for tredje gang på rad. Har mistet smakssansen og fått feber. HELVETE! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Enkelte av rsultatene i Norske talenter Tror folket at dette er enda berenset konkuranse som skal femm sang og dans ? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Folk som truer med selvmord hvis kjæresten slår opp. Hvor egoistisk kan man bli? Har h*n ikke følelser lenger, så har h*n ikke følelser lenger. Leser gang på gang på nettet at: "Hjelp! Kjæresten truer med selvmord hvis jeg slår opp". To av mine ekser truet med selvmord, men på mirakuløst vis lever de ennå. Jeg kunne aldri vært sammen med ei og tenkt: "Hun er sammen med meg BARE fordi jeg truet med selvmord da hun forsøkte å slå opp, og ikke fordi hun faktisk har følelser for meg". Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Folk som truer med selvmord hvis kjæresten slår opp. Hvor egoistisk kan man bli? Har h*n ikke følelser lenger, så har h*n ikke følelser lenger. Leser gang på gang på nettet at: "Hjelp! Kjæresten truer med selvmord hvis jeg slår opp". To av mine ekser truet med selvmord, men på mirakuløst vis lever de ennå. Jeg kunne aldri vært sammen med ei og tenkt: "Hun er sammen med meg BARE fordi jeg truet med selvmord da hun forsøkte å slå opp, og ikke fordi hun faktisk har følelser for meg". Det er fordi de ikke egentlig bryr seg om personen eller forholdet, men er egoistiske og desperate og tyr til forsøk på manipulasjon. Om eksen dreper seg selv så er det helt og holdent på eksen, og er ikke noe personen som slo opp burde føle ansvar over. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 At jeg ikke finner et intervju Adele hadde med en kvinnelig journalist ang albumet 25... har funnet den flere ganger før men nå er den borte! søren Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 at det er på tide å skifte til sommerdekk nesten så en vurderer å kjøre på vinterdekkene hele året Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det er risikofylt, gummiblandingen gir deg forlenget bremselengde på sommerføre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Derfor skrev jeg "nesten" Sommerdekk har andre nyttige egenskaper også, som fastere så en kan kjøre fortere i svinger og mindre støy Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Men i Bergen snødde det hin dagen. Blir forvirra :forvirret: Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Snødde her også (Trøndelag), men snøen legger seg ikke på veien, med mindre enn bor i et snøhøl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Null snø i påsken da jeg skulle gå på ski, snøsøndag idag. What the hell? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Men i Bergen snødde det hin dagen. Blir forvirra :forvirret:Hin dagen? Det har snødd, hagla, regna og vært sol om hverandre siste hele uka. Edit: Lå snø på bakken i dag tidlig. Endret 23. april 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Det er den globale oppvarminga, vintertemperaturer om våren. Endret 23. april 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Folk som skriver på dialekt! 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Folk som skriver på dialekt! Folk som uttaler "sny" når man snakker om snø... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå