Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

I enkelte land/stater er det legalisert uten noe problemer i det heletatt, imens i andre land er det totalforbud fordi det er livsfarlig?

Skal ikke uttale meg om den medisinske bruken, men du har lest helt feil materiale om landene som har fjernet forbudet ikke har noen problemer i det hele tatt. Leste forrige uke en lang artikkel om problemene Portugal sliter med etter at de avkriminaliserte narkotika. Samt problematikken i California om det stadig økende illegale markedet (da de er mye billigere enn de lovlige kanalene)

. (skal se om jeg finner den igjen, det var ganske god lektyre).

 

Må heller ikke glemme Nederland som slår seg på brystkassen og skryter av ingen "hard drugs" hvorpå de i andre vending registrerer overdosedødsfall som "hjertestans", ser fint ut på statistikken det. (sitter på mobilen, skal finne kilde her og)

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At USB 3.1-porten på hovedkortet mitt (Asus Z170 Pro Gaming) ser ut til være død.   Første gang på 10 år at jeg sannsynligvis må ta en RMA på et hovedkort.  Håper supporten til Komplett ikke bruker alt for lang tid.   Uansett så har jeg den gamle reserve-PCn min jeg kan falle tilbake på, så direkte krise er det jo ikke.

 

 

 

Hvorfor vises reklame på youtube til meg?

 

Om du mangler litt skrupler, så kan du jo alltids bruke AdBlock.  Men da får ikke Youtuberne noen pæng, forsåvidt.  :p

Endret av Smirnoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Firmaer betaler adblock for at de skal slippe igjennom reklame..... (non intrusive)

 

Bruk ublock origin

Husk at ingen gjerning er god før man har vist det frem til alle på facebook. Folk som søker sympati og skryt, uironisk på facebook kan ta seg en bolle. Det er så dumt å se på.

Misliker spesielt de som sprer budskap samtidig som at de desperat prøver å bevise hvor gode de er. 'I dag støttet jeg kreftforeningen med 250 kr, det bør du gjøre også!'

Har du sett de som filmer seg selv når de gir mat til hjemløse? Og tar selfier?

 

#humanity #helpingthehomeless #iwouldneverhavedonethisificouldnotrecorditandlikewhoreit

Lenke til kommentar

Å utdanne seg innen olje nå er vel kanskje det mest usikre man kan gjøre? Får brukt utdanningen på andre ting, men å jobbe på platform ville jeg nok ikke satset på.

Mulig, men fortsatt svært ettertraktet. Vil ikke jobbe på plattform, men på laand.

Lenke til kommentar

La ut noe på Finn for mnd siden, og nå ble jeg oppringt av et menneske. Jeg tok ikke tlf såklart, men fikk senere sms; "hei:)) vil kjøpe ****, bor i ****, trenger de i morgen pga gavelevering. Trener på **** i kveld og hvis d passer kan du ringe senere i kveld."

Jeg svarer vedkommende på sms, og etter 10 sek blir jeg oppringt av vedkommende. Jeg tar den ikke denne gangen heller, men får så svar på sms; "kan jeg se på de, er de uåpnet?". Jeg svarer vedkommende etter 10min, med at jeg blant annet er på hytten og ikke hjemme før i morgen, og blir så igjen oppringt av vedkommende ......

 

Så får jeg svar på sms; "trenger de til mandag, har det travelt før det."

 

Okay, så du trenger de ikke i morgen allikevel.

 

stress.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er det ikke heller 87 åringer som må ringe for alt siden sms og mail er "så" vanskelig?

 

Hvem faen gidd å snakke med randoms som vil kjøpe noe til 100kr på en lørdagskveld når vedkommende klarer fint å sende sms. JEEZ

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når man klager over "masing" on salgsvare,og blir oppringt ti sekunder etter du har sendt svar blir det for dumt å ikke ta telefonen. Kjapp samtale så er "masingen" over. Men for all del.

 

 

Normale mennesker?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det blir noe annet om det hadde blitt presentert på finn. Når noen ringer,du ser på telefonen så kan man jo bare ta den. Hvorfor gjør det ekstra vanskelig?

Hvor asosial skal man være i 2017?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Lami: "kunden" din vil jo vite mest mulig om den tingen du selger

da blir det arrogant å ikke svar når dnne personen spør dag

 

Det kom heller ikke så god fram hva du svarte han når han spurte om du kunne ringe

Ergo så fremstår du rimelig arrogant her

om du faktisk er arrogang , om du er sint eller på andre måter misliker kjøperere er det få som har muligheten til å vite

derfor bør man fremstå som høflig , ikke forbannet og sur da blir dialogen så mye bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...