Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Folk som tror at åpne landegrenser er en bra ting. Like latterlig som å tro på flat jord.

Kan si nøyaktig det samme om å dele folk inn i lag basert på hvor de er født, og der etter la de sloss om ressurser. En oppskrift på elendighet for store deler av menneskeheten. De eneste som ikke vil forandre reglene er de som vinner spillet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Jeg vil ikke ha det litt 'værre' (litt dårligere økonomi) så andre kan få det betydelig bedre. Skeiv fordeling av resurser og dårlig politikk er det beste for oss på kort sikt, så da burde vi jo fortsette med det, ikke sant?

Skulle vært en resetknapp på menneskeheten. For at vi skal ha det så utrolig godt som vi har det så MÅ opptil flere andre lide, sånn fordelingen er i dag. Slaver finnes enda, de er bare litt lengre borte fra oss enn før.

Fuck de som frykter fra elendigheten. De kommer hit å tar MINE goder? Egoister!

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde man hatt respekt for hverandre så hadde det ikke vært slikt

problemt er jo som oftest lederen i disse landet , ikke befokningen

Uanset det er veldig iriterende når mange vil bruke andre sine penger til hjelpe hele verden ved å ønske hele verden velkomen hit

Norge har ikke plass til hel verden

i så fall så måtte alle inbygerne i Norge betale mere en de tjener eller får i trygd

Lenke til kommentar

Dere kan jo se de som om dekomkratiet er deres form for terorismen og det vi kalles for terorisme er deres form for deomokrati

Demokratiske metoder er tydelibvis ikke bra nok for teroristene når de skal fronte en sak .

Likevel hvem er det som klarer å se hva de vil fremheve når de sprenger bomber ,kjøre biler inn i folkemgder eller butikker for ikke å snakke om selvmordsbomberere

Lenke til kommentar

(...)

Likevel hvem er det som klarer å se hva de vil fremheve når de sprenger bomber ,kjøre biler inn i folkemgder eller butikker for ikke å snakke om selvmordsbomberere

Det er hevn for hva vesten har gjort mot dem. Et motangrep.

Det er en måte å se det på ogmen også  lit enkelt forklart

Hva er det det vesten egenlig her gjort da ?

Lar de seg så til de grader iriteres av at vesten av og til prøver å stoppe krig og elendighet , deriblan teror i landet deres ?

Lenke til kommentar

Nå blir sikkert diskusjonen splittet ut til en ny tråd, men here goes:

"av og til prøver å stoppe krig og elendighet" er en gigantisk underdrivelse, og hvitmaling av situasjonen.

Vesten har gjennom flere tiåret herjet i regionen. Vi har bombet hele samfunn sønder og sammen, og drept hundretusenvis av uskyldige mennesker. Barn går ikke ut å leker når det er klarvær, fordi de er redde for å bli drept av kampdroner. Hvis det er oppveksten din, så trur jeg veien til terroraksjoner er kort.

Lenke til kommentar

Nå blir sikkert diskusjonen splittet ut til en ny tråd, men here goes:

"av og til prøver å stoppe krig og elendighet" er en gigantisk underdrivelse, og hvitmaling av situasjonen.

Vesten har gjennom flere tiåret herjet i regionen. Vi har bombet hele samfunn sønder og sammen, og drept hundretusenvis av uskyldige mennesker. Barn går ikke ut å leker når det er klarvær, fordi de er redde for å bli drept av kampdroner. Hvis det er oppveksten din, så trur jeg veien til terroraksjoner er kort.

Slik jeg kjenner det så har vesten , dog mest amerika prøvd å stoppe teror og krig , ofte med bombing.

alle andre herjinger kjener jeg lite til. 

Det må i såfall være helt fra vinkingtiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...