Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Folk som tror at åpne landegrenser er en bra ting. Like latterlig som å tro på flat jord. Kan si nøyaktig det samme om å dele folk inn i lag basert på hvor de er født, og der etter la de sloss om ressurser. En oppskrift på elendighet for store deler av menneskeheten. De eneste som ikke vil forandre reglene er de som vinner spillet. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Jepp. Jeg vil ikke ha det litt 'værre' (litt dårligere økonomi) så andre kan få det betydelig bedre. Skeiv fordeling av resurser og dårlig politikk er det beste for oss på kort sikt, så da burde vi jo fortsette med det, ikke sant? Skulle vært en resetknapp på menneskeheten. For at vi skal ha det så utrolig godt som vi har det så MÅ opptil flere andre lide, sånn fordelingen er i dag. Slaver finnes enda, de er bare litt lengre borte fra oss enn før. Fuck de som frykter fra elendigheten. De kommer hit å tar MINE goder? Egoister! Endret 6. april 2017 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hadde man hatt respekt for hverandre så hadde det ikke vært slikt problemt er jo som oftest lederen i disse landet , ikke befokningen Uanset det er veldig iriterende når mange vil bruke andre sine penger til hjelpe hele verden ved å ønske hele verden velkomen hit Norge har ikke plass til hel verden i så fall så måtte alle inbygerne i Norge betale mere en de tjener eller får i trygd Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg venter på den dagen det er min tur til å ha det elendig, føler den kommer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Folk som tror de ble rene av å gni hendene mot hverandre. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Man blir jo en del renere av det om man f.eks har jord på hendene. Bakterier derimot. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Man blir jo en del renere av det om man f.eks har jord på hendene. Legger du til grunn at smuler skal falle på bakken? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Folk som tror de ble rene av å gni hendene mot hverandre. Man skviser jo alle bakteriene Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Zalo er bra hvis man vil bli ren på hen dene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 At folk som krenker andres menneskerettigheter skal kunne ha rettigheter selv er for meg ubegripelig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Igjen får terroristene dekning i media. Sprer frykten over hele verden. Nice work, aviser. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Avisene lever jo av å spre frykt. Det er det de har basert businessen sin på. Alt er skummelt og farlig. Og alle er ute etter å ta deg. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Dere kan jo se de som om dekomkratiet er deres form for terorismen og det vi kalles for terorisme er deres form for deomokrati Demokratiske metoder er tydelibvis ikke bra nok for teroristene når de skal fronte en sak . Likevel hvem er det som klarer å se hva de vil fremheve når de sprenger bomber ,kjøre biler inn i folkemgder eller butikker for ikke å snakke om selvmordsbomberere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Det er viktig å markere sterkt at man ikke godtar slikt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Ikke en dritt godteri på jobb i dag før påskeferien. Skuffende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (...) Likevel hvem er det som klarer å se hva de vil fremheve når de sprenger bomber ,kjøre biler inn i folkemgder eller butikker for ikke å snakke om selvmordsbomberere Det er hevn for hva vesten har gjort mot dem. Et motangrep. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (...) Likevel hvem er det som klarer å se hva de vil fremheve når de sprenger bomber ,kjøre biler inn i folkemgder eller butikker for ikke å snakke om selvmordsbomberere Det er hevn for hva vesten har gjort mot dem. Et motangrep. Det er en måte å se det på ogmen også lit enkelt forklart Hva er det det vesten egenlig her gjort da ? Lar de seg så til de grader iriteres av at vesten av og til prøver å stoppe krig og elendighet , deriblan teror i landet deres ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Nå blir sikkert diskusjonen splittet ut til en ny tråd, men here goes: "av og til prøver å stoppe krig og elendighet" er en gigantisk underdrivelse, og hvitmaling av situasjonen. Vesten har gjennom flere tiåret herjet i regionen. Vi har bombet hele samfunn sønder og sammen, og drept hundretusenvis av uskyldige mennesker. Barn går ikke ut å leker når det er klarvær, fordi de er redde for å bli drept av kampdroner. Hvis det er oppveksten din, så trur jeg veien til terroraksjoner er kort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Det er ikke for å hevne på den måten. Men det kan bidra til å framdrive terrorgrupper, som egentlig gir f.. i hvavesten har drevet med, men som forlanger omvendelse til ekstrem Islam eller døden. Vi har få det godt dokumentert. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Nå blir sikkert diskusjonen splittet ut til en ny tråd, men here goes: "av og til prøver å stoppe krig og elendighet" er en gigantisk underdrivelse, og hvitmaling av situasjonen. Vesten har gjennom flere tiåret herjet i regionen. Vi har bombet hele samfunn sønder og sammen, og drept hundretusenvis av uskyldige mennesker. Barn går ikke ut å leker når det er klarvær, fordi de er redde for å bli drept av kampdroner. Hvis det er oppveksten din, så trur jeg veien til terroraksjoner er kort. Slik jeg kjenner det så har vesten , dog mest amerika prøvd å stoppe teror og krig , ofte med bombing. alle andre herjinger kjener jeg lite til. Det må i såfall være helt fra vinkingtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå