Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg blir så nervøs foran et jobbintervju at jeg får hjerneteppe. Hadde førstegangs intervju forrige uke som gikk veldig bra!

Var nettopp på andregangs intervju med dypere spørsmål. Føler jeg sa "eeehhh..." før jeg svarte på hver spørsmål omtrent. Jeg rotet det til på enkelte spørsmål fordi jeg rett og slett glemte hva ordet het, fikk helt hjerneteppe. Da jeg var ute av lokalet, tenkte jeg: "Åh, det var DET jeg skulle svare"

Så utrolig irriterende, har gått så lenge uten jobb nå, og aldri vært SÅ nærme en jobb. Så roter jeg det til for meg selv. :( Da jeg fikk hjerneteppe sa jeg; "Åh, jeg er så nervøs fordi dette betyr så mye for meg". Faen altså, hadde så lyst på denne jobben!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som sniker i køer, som på butikker og lignende. Slike skulle hatt 'en rapp over kjeften med en haka pikk' som kronidiot og legende Martin Schanche ville sagt det.

Det verste er folk som prøver seg på en "chat and cut".

Mitt spørsmål nå er hvorfor jeg aldri har fulgt med på denne serien. Er kanskje for mange sesonger som har gått nå til at jeg gidder, men den humoren der digger jeg.

Er bare å begynne. Er 80 episoder på omtrent en halvtime hver, så hvis du begynner nå er du kanskje ferdig til den nye sesongen kommer i høst.

Lenke til kommentar

At rabattkoden til Platekompaniet ikke gir noe rabatt. Skal gi 50 kr i avslag, men ingen endring på totalen etter at den er lagt inn.

Fuck dem, dritt side.

At platekompaniet som nettbutikk fortsatt består er for meg et mysterie... Mtp. At de enda ikke har fått til en ordreoversikt når man logger seg på kontoen sin der. Man må faktisk kontakte kundeservice for å få en oversikt over tidligere bestillinger og ting man har forhåndsbestill. Skremmende...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at det fremdeles lages avisartikler om folk som kommer ut av skapet. Er det virkelig noen som fremdeles bryr seg om hva slags legning folk har? Totalt uinteressant informasjon.

Jeg vil tro de som fortsatt er i skapet setter pris på det.
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at det fremdeles lages avisartikler om folk som kommer ut av skapet. Er det virkelig noen som fremdeles bryr seg om hva slags legning folk har? Totalt uinteressant informasjon.

Jeg vil tro de som fortsatt er i skapet setter pris på det.

Hvertfall når paychecken kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...