Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Rappkjefta nordlendinger som "humor". Det har aldri vært morsomt og kommer aldri til å bli det heller.

Sier dere som har ABB , dere har ikke noe som helst dere skulle ha sagt :D                                                                                                                                                                                                                                                                     

Lenke til kommentar

En jeg var kompis med da vi var små maser hele tiden om å møtes osv. Sier han savner meg eller finne på noe. Vi har ikke hatt noe med hverandre å gjøre på 15 år, men pga gamledager så vil jeg ikke avvise han blankt. Så lei av maset hans tho.. Vi er to vidt forskjellige folk, å jeg har for lengst sluttet å henge med 90% av de gamle vennene mine, da jeg er en helt annen person nå enn det jeg var før.

 

Hvis man må spørre en person om å finne på noe nå og da over en periode på 2-3 år, og man alltid blir avvist, burde man ikke da ta et hint? Skjønner hvordan jenter har det med innpåslitne gutter nå ja..

 

Til og med de beste vennene mine ser meg 6-7 ganger iløpet av et år, om ikke mindre. Å henge for å henge er noe jeg ikke gjør lenger. De få timene jeg har for meg selv iløpet av en uke brukes på å vaske, rydde eller lage mat, å jeg trives med det.. Kjæresten og familie er førstepri, og allerede der strekker ikke tiden til alltid.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Folk som sniker i køer, som på butikker og lignende. Slike skulle hatt 'en rapp over kjeften med en haka pikk' som kronidiot og legende Martin Schanche ville sagt det.

 

Det verste er folk som prøver seg på en "chat and cut".

 

 

 

Mitt spørsmål nå er hvorfor jeg aldri har fulgt med på denne serien. Er kanskje for mange sesonger som har gått nå til at jeg gidder, men den humoren der digger jeg.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Det verste er folk som prøver seg på en "chat and cut".

 

 

Mitt spørsmål nå er hvorfor jeg aldri har fulgt med på denne serien. Er kanskje for mange sesonger som har gått nå til at jeg gidder, men den humoren der digger jeg.

 

 

Fordi serien er smertefull og forferdelig flau

Lenke til kommentar

En jeg var kompis med da vi var små maser hele tiden om å møtes osv. Sier han savner meg eller finne på noe. Vi har ikke hatt noe med hverandre å gjøre på 15 år, men pga gamledager så vil jeg ikke avvise han blankt. Så lei av maset hans tho.. Vi er to vidt forskjellige folk, å jeg har for lengst sluttet å henge med 90% av de gamle vennene mine, da jeg er en helt annen person nå enn det jeg var før.

 

Hvis man må spørre en person om å finne på noe nå og da over en periode på 2-3 år, og man alltid blir avvist, burde man ikke da ta et hint? Skjønner hvordan jenter har det med innpåslitne gutter nå ja..

 

Til og med de beste vennene mine ser meg 6-7 ganger iløpet av et år, om ikke mindre. Å henge for å henge er noe jeg ikke gjør lenger. De få timene jeg har for meg selv iløpet av en uke brukes på å vaske, rydde eller lage mat, å jeg trives med det.. Kjæresten og familie er førstepri, og allerede der strekker ikke tiden til alltid.

Jeg trodde og at noen tar slike hint. Virker ikke slik gitt! Men jeg vil jo ikke bli sett på som frekk å si nei heller. Jeg så et program på NRK hvor de viste hvor mye tid mennesker brukte på hobbyer og venner i løpet av et liv. Det var ikke særlig mye. 1-2%

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Det verste er folk som prøver seg på en "chat and cut".

 

 

Mitt spørsmål nå er hvorfor jeg aldri har fulgt med på denne serien. Er kanskje for mange sesonger som har gått nå til at jeg gidder, men den humoren der digger jeg.

 

 

Fordi serien er smertefull og forferdelig flau

 

 

Question remains :D I love dat shit. The Office, Parks and recreation, klovn, helt perfekt osv. osv. Fantastisk humor.

Lenke til kommentar

Føler ikke jeg hører til noen plass.

Føler ikke at jeg liker hvordan andre mennesker er generelt. Kan ikke relatere til noen rundt meg.

 

Jeg liker ikke filmene som folk ser på kino, liker ikke musikken på radioen, liker ikke programmene på tv.

Liker ikke mote og dyre klær. Liker ikke noe som er på facebookfeeden. Har ingen trang til å dele dagen min på snapchat.

Liker ikke det morsomme giffen som du synes var hysterisk. For jeg har sett den i fjor.

Clickbait er dritt. Slutt å del det. Trodde du var smartere.

 

Har ingen interesse av alt det her +++, ting som folk flest gjør og snakker om dagen lang.

 

Jeg har riktignok møtt folk som er som meg, men de er jo fuckings retarded.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler ikke jeg hører til noen plass.

Føler ikke at jeg liker hvordan andre mennesker er generelt. Kan ikke relatere til noen rundt meg.

 

Jeg liker ikke filmene som folk ser på kino, liker ikke musikken på radioen, liker ikke programmene på tv.

Liker ikke mote og dyre klær. Liker ikke noe som er på facebookfeeden. Har ingen trang til å dele dagen min på snapchat.

Liker ikke det morsomme giffen som du synes var hysterisk. For jeg har sett den i fjor.

Clickbait er dritt. Slutt å del det. Trodde du var smartere.

 

Har ingen interesse av alt det her +++, ting som folk flest gjør og snakker om dagen lang.

 

Jeg har riktignok møtt folk som er som meg, men de er jo fuckings retarded.

 

Sånn. Da fikk du noe nytt å tenke på.

Hang in there, brotha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...