Myst Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 *snip* Nummer to som irriterer er disse matcheappene som Tinder. Majoriteten jenter er så pyse at de ønsker at gutt tar kontakt først, når man gjør, går de a-wall. Nesten som du må sende ut etterlysning for å finne ut om de lever. Håper inderlig du skrev det der med vilje (som det uttales). Er litt irriterende når folk ikke skriver termer riktig, i dette tilfellet AWOL. (Som forøvrig betyr absent without official leave for de som ikke vet det) Jeg har forøvrig en MIA på gang. (missing in action). Har ikke hørt fra vedkommende på mange uker nå og kan takke seg selv for konsekvensene videre. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Beklager, jeg visste ikke hvordan det skulle skrives, kun uttales. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Du kan snakke dritt om nokon og vere glad i dei samtidig. Sjuk verden, ass.............. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Bursdags hilsninger på Facebook Bursdager nesten hver dag.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Irriterer meg at jeg irriterer meg over så mye Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Når selskaper som Netcom, telenor og så videre skryter av at de viss nok har 4 G eller 5 G. Så de har viss nok en helt fantastisk dekning til å surfe på internett, nærmest uansett hvor kundene befinner seg. Men samtidig tilbyr de jo alt for små surfepakker. Hva er egentlig poenget med å ha grei dekning, hvis man allerede har brukt opp kvoten sin.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Irriterer meg at jeg irriterer meg over så mye Har du høyt blodtrykk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Irriterer meg at jeg irriterer meg over så mye Har du høyt blodtrykk. Ikke som jeg vet Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Bursdags hilsninger på Facebook Bursdager nesten hver dag.. Du har for mange venner. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Hvorfor skal folk alltid legge ut (mystory): *navnet på plassen* <3 Åpenbart at du bare vil fortelle verden hvor kul du er. Endret 2. april 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 At jeg blir så sulten hele tiden. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 at butikker ikke har Søndagsåpent Mangler litt byggvarer (Treverk etc) for å fullføre prosjektet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Folk som snakker dritt om noen den ene dagen, for å så legge ut bilder sammen med vedkommende på FB og skriver hvor glade de er i hverandre dagen etter. Falske personer. Ante Valente : Herodes , liker vi ikke , i Finnmark....neida , neida , neida. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Bursdags hilsninger på Facebook Bursdager nesten hver dag.. Du har for mange venner. ''Venner''. Facebook irriterer meg så, men er enkelte å holde kontakt med folk jeg ønsker å holde kontakt med.. faen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Facebook er uhyggelig. Måten det snører sammen folk på kryss og tvers, er til å bli nervøs av.Og spesielt etter at det begynte å vise små bilder av alle hvor de har vært. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Bursdags hilsninger på Facebook Bursdager nesten hver dag.. Du har for mange venner. ''Venner''. Facebook irriterer meg så, men er enkelte å holde kontakt med folk jeg ønsker å holde kontakt med.. faen. Slett kontoen din, eller gjør som meg gi full faen i facebook 110%. 2 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 https://www.extremetech.com/computing/246975-intel-ceo-admits-industry-wide-conspiracy-slow-cpu-advances-kill-frequency-boosts -- denne -- gikk jeg på! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Bursdags hilsninger på Facebook Bursdager nesten hver dag.. Du har for mange venner. ''Venner''. Facebook irriterer meg så, men er enkelte å holde kontakt med folk jeg ønsker å holde kontakt med.. faen. Slett kontoen din, eller gjør som meg gi full faen i facebook 110%. Skjer ikke, er mye enklere å ha en fb side enn å måtte sørge for at jeg har alles numre og huske fødselsdager og skit. Med facebook kan jeg plinge og ringe når som helst uansett hva slags telefonnummer de har for tiden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Musikk på treningssenter. De som vil høre musikk har jo med ørepropper. Hva med oss som trener uten musikk? Og hvorfor er det bare drittmusikk på lista deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå