Dubious Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Sånn forbanna klikkelyd når folk bruker telefonen er jævlig irriterende. At det ikke irriterer de som bruker dette er også irriterende. Ta nå litt forbanna hensyn. De som har designet den lyden irriterer meg, og de som har tillatt at den brukes som tastelyd. Hva slags mennesker er det som ikke slår av den lyden? Blinde og svaksynte? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Når trente personer i film og serier skyter personer hvorsomhelst på kroppen og aldri sikter på hodet Tar det som en selfølge at man sikter på hodet når flere kroppskudd ikke har noen effekt og spessielt om en treffer på denne personen en andre gang, men neida, sløse ammo på kroppen som ikke har noen virkning, arghh!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Jeg er ikke trønder. Eller nordmann. Jeg vil ikke høre til noe som helst gruppe. Hater samhold. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Visst er du Nordmann. Selveste Ola Nordmann til og med 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Visst er du Nordmann. Selveste Ola Nordmann til og med Ja så det i sted ha ha 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Vet dere hvem som ikke er nordmenn? Folk som går med vinterjakke når det er 20 grader og sol. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Vet dere hvem som er nordmenn? Folk som kler av seg på overkroppen og går i shorts når temperaturen bikker 10 grader og solen er fremme. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Ekte nordmenn drikker morgen kaffen sin på verandaen i 10 minus. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 At få forstår at en ekte nordlænding kunne kommer fra nordland fylke hvorfor skal en person som kommer fra dette fylkes så til de grader anymiseres ? de fra troms og finmark har joe enegen betegnelse så de trengger ikke flere Når man kaller de sør for seg for søringer ( f.eks så vil jo ingen fra oslo eller trøndelag likt å bli kalt for sørlendinger ) så kan man og såjakk alle nor for seg for noringer : Ingen i trøndelag vil nok heller ikke like at de blir kalt for norlendinger av fol fra oslo Derfor iriter det meg at man ikke kan respkterere personer fra norlad på en skikkelig måte Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Lurer faktisk på om naboen prøver å kjøre ned hunden min, eventuelt meg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Kjøpte en sjampo hos frisøren. Koster 100kr mer enn på nett. Angrer som faen. Kjøper aldri i frisør hva faen tenkte jeg med. Dumming. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Kjøpte en sjampo hos frisøren. Koster 100kr mer enn på nett. Angrer som faen. Kjøper aldri i frisør hva faen tenkte jeg med. Dumming. Si du skal pengene igjen Lami. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) Går det? ^ Gikk på Expert i dag for å se på noe bærbar PCer. Det var jo jævlig lett når alle er låst inne i noen hengsler som gjør at man ikke en gang kan lukke igjen lokket eller løfte den opp. Jada. Gå inn i en butikk å kjøpe en bærbar til 10k kun ved å se og kjenne på tastaturet samt se skjermen, mhm riiiiight! Håpløst. Det verste er at kun Expert har ASUS bærbar i sortimentet sitt i dag ... Vet ikke hva som har skjedd med Elkjøp og Lefdal men de har ingen ASUS ... Endret 29. mars 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Gikk på Expert i dag for å se på noe bærbar PCer. Det var jo jævlig lett når alle er låst inne i noen hengsler som gjør at man ikke en gang kan lukke igjen lokket eller løfte den opp. Jada. Gå inn i en butikk å kjøpe en bærbar til 10k kun ved å se og kjenne på tastaturet samt se skjermen, mhm riiiiight! Håpløst. Det verste er at kun Expert har ASUS bærbar i sortimentet sitt i dag ... Vet ikke hva som har skjedd med Elkjøp og Lefdal men de har ingen ASUS ... Det blir det samme som jeg klagde på over, når jeg skulle kjøpe skjerm viste alle bare en lavoppløselig reklamevideo. Hvordan skal man da bedømme skjermen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) Da ber du om å få se noe annet enn en lavoppløst reklamefilm. Ellers, ikke det samme. Endret 29. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Folk som deler alt for mye på Facebook. De jeg bor hos er på en konferanse i New York (noe de er et par ganger i året) og det siste dagen skal det deles så inni helvete med bilder fra Manhattan. Er det virkelig nødvendig å dele ett og ett bilde i 12 timer i strekk? "Oi, se på det høyet bygget her", "Her bor Trump", "Se alle skjermene og lysene på Times Square", "Nå er vi lei av å gå rundt. Her er et bilde av en is"... JADA, alle har sett det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Mye bedre å lese reviews og se tester enn å bare gå i butikken og teste selv Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Barberte meg for en uke eller to sida. Klippa meg for litt over en måned sida. Ser ut som en hobo allerede. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Barberte meg for en uke eller to sida. Klippa meg for litt over en måned sida. Ser ut som en hobo allerede. Godt det ikke bare er jeg som sliter med dette.. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Har glemt igjen barbermaskinen hos ex'en :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå