Skosåle Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At jeg hadde planer om å være først på side 3000, men jeg glemte det.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At det ikke er vanligere med serviceyrker som hushjelp, barnepike, og privatsjåfør i norge. Og at man blir sett ned på av store deler av samfunnet om man skaffer seg det. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Det ble hvartfall "bronse", mens jeg må ta til takke med den sure 4 plassen. Obs: slått på målstreken der også gitt. Endret 17. mars 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At det ikke er vanligere med serviceyrker som hushjelp, barnepike, og privatsjåfør i norge. Og at man blir sett ned på av store deler av samfunnet om man skaffer seg det.Ingen som ser ned på deg hvis du har vaskehjelp eller dagmamma. Dette er normale ting man betaler for. Privatsjåfør er det bare blærer som trenger. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Misforsto: Trodde han mente man blir sett ned på om man har slik type jobb. For detblir man jo på en måte.Forstår ikke at man blir sett ned på om ansetter sånne. Ikke av folk som er noe å bry seg om hvertfall. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At jeg hadde planer om å være først på side 3000, men jeg glemte det.... Ser ut som oppgulpet mitt ble først... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At det ikke er vanligere med serviceyrker som hushjelp, barnepike, og privatsjåfør i norge. Og at man blir sett ned på av store deler av samfunnet om man skaffer seg det. Hushjelp = mer enn vaskehjelp? Å ha folk til å vaske hjemme virker rimelig vanlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Vasking er selvsagt det viktigste, men jeg tenker også på matlaging. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 De fleste som hadde hatt råd til slikt går vel gjerne mye ut i stedet. Enig i at det kanskje er litt rart mtp hvor mye penger de samme folkene gjerne har lagt i kjøkkenet sitt. Til syvende og sist har det nok helst noe med lønnsnivå og forskjellene. Filippinene har vel litt lavere lønn for de på bunn enn middelklassen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Selvsagt. Vi skal være glade for at forskjellene i Norge ikke er store nok til at mange har råd til sånn service. Men selv de som har råd, bruker ikke ofte slike tjenester, og jeg trur ikke det blir sett på som et statussymbol å ha tjenerstab. Hadde jeg vært rik, er dette noe av det første jeg skulle prioritert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvordan vet du at de ikke har det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Det er selvsagt bare synsing fra min side. Tjener man over 1 million i året, og det er det veldig mange i Norge som gjør, så burde man skaffe seg hjelp. Kjenner selv flere som tjener såpass, men ingen har noe hjelp hjemme. Synes det er rart, men jeg trur de vegrer seg fordi det kan bli sett ned på. Endret 17. mars 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg tror du overvurderer hvor mye en mill er i Norge når du har familie, hytte og bil. Og undervurderer hvor mye hushjelp fast flere timer per dag (det er dette du mener?) hadde kostet. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Det er sant. Men jeg hadde som sagt prioritert dette høyt. Mye viktigere enn en hytte, for eksempel. Det er det norske synet på innleid hjelp som irriterer. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Alt dramaet rundt Malika Faviano og Merete Hodne. Kan det ikke snart skje noe spennende i dette landet så jeg slipper å høre om disse ubetydelige menneskene hver eneste dag? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Malika ditt og Malika datt. Kan ikke holde styr på hva navnet hennes blir hver dag. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Kortversjonen som kommer før enkelte youtubevideoer, har noen langt mer irriterende klipp. Men her er noe å irritere seg over hvertfall: https://www.youtube.com/watch?v=r0yDI5ggI-o Men ikke like irriterende som "SHPOCK, LOPPISAPPEN FOR DIN MOBIL!!!" Jeg forstår ikke hatet på yng-reklamen. Den er jo helt vanlig. Og dette sier jeg objektivt selv om jeg er mellom 18 og 28 år og har byttet til Yng Er forøvrig helt enig med den helvetes Shpock! Er så irritert over den reklamen at jeg ikke har sett på appen! Side 3000 :o Vi nordmenn er skapt for å klage på alt 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Faen altså. Innlegg 60 000 får ikke jeg siden ingen flere svarer. Bare ikke la det bli denne dj frosken som får, fordi han fikk æren av starte side 3000 med spetakkelet sitt, det får rekke. Vel innlegg nr 59 999 here I come! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) At jeg ikke fikk innlegg 60 000. Endret 18. mars 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Og om en stund kommer vel innlegg nummer 70 000 i denne tråden.... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå