svelemoe Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Det irriterer meg at det ikke snør her. Vil ha mer snø. Mye snø! Kjøpe min? Har brukt dagen på å kaste 10 tonn (grovt overslag) snø av garasjetaket. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Danielzu: Jeg siktet til sugerøret med sjokoladesmak. Sikker på å ha sett dem i tipakninger på butikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøpe min? Har brukt dagen på å kaste 10 tonn (grovt overslag) snø av garasjetaket. Nei takk, jeg kjøper ikke noe jeg kan få gratis. Har du ikke snøskuffel, eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Danielzu: Jeg siktet til sugerøret med sjokoladesmak. Sikker på å ha sett dem i tipakninger på butikken. Vil ha en, ikke ti. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Danielzu: Jeg siktet til sugerøret med sjokoladesmak. Sikker på å ha sett dem i tipakninger på butikken. ed sugerørene som smaker DRITT? vel, jeg likte de før. Selges vel i alle matbutikker omtrent. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Lepper. Hva har de gjort for noe nå da? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Banner dere alle for nå er jeg ferdig med og se film på tv3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Tror du er i feil tråd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Banner dere alle for nå er jeg ferdig med og se film på tv3 Dette er ikke bannetråden... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Er Voe framtidens Gro Harlem Brundtland? Fuck's sake. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Er Voe framtidens Gro Harlem Brundtland? Fuck's sake. "Attpåtil skriver hun dagbok på nett om ting som opptar henne! Klart det provoserer." Ehh… Hva? Hvorfor i alle dager skal det provosere? "Skal vi be jenter holde kjeft i forsamlingen, når de i bloggene for første gang har funnet et offentlig fora der de ytrer seg minst like aktivt som gutter? " Igjen. Hva? Hvor har skribenten fått dette fra? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Leste fram til setningen som begynte med "og", så skjønte jeg at det var en kjerring som hadde skrevet det. Etter det lukket jeg artikkelen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg så overskriften, trykket innpå, leste de to første linjene, lukket den igjen. Faen til møkk. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) I natt irriterer jeg meg over folk som ikke kan skrive korrekt. Jeg mener..."innvistere"? Eller hva med en fiffig "skjære alle med samme kam"? "Og/å"-feil er også kjempefint. La oss heller ikke glemme "hvis/viss". Endret 9. januar 2011 av Scampi Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Viss kan bli brukt som hvis. Du er ikke den smarteste kniven i skuffen! hø.. hø.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nå har jeg føkket opp døgnrytmen min 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Pokker. Nå er det strømbrudd i bygda. Jeg har kun strøm sålenge laptopen fra Acer og telefonen fra Nokia har batterikapasitet. Håper de fikser det snarest. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Da stiller jeg det ultimate spørsmål: Hvordan har du en fungerende router uten strøm? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå