KoKo_ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg irriterer meg over skrivefeil, og det er irriterende å irritere seg over når man ofte leser på diskusjon.no. Det mest irriterende er allikevel å oppdage egne skrivefeil, når man har irritert seg over andres. 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det irriterer meg å våkne i hostekule fra helvete :C Jeg er vanligvis aldri sjuk. Ikke engang forkjøla, så nå er jeg nesten klinisk død. 2 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer meg over folk som ikke kan ta imot konstruktiv kritikk. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Folk som absolutt må avslutte sin utrolig lange setning, når en vet godt hva personen vil si. Kan legge til at setningen er noe personen liker si/kommentere, slik at det er forutsigbart. Endret 15. oktober 2010 av chokke Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer meg over folk som ikke kan ta imot konstruktiv kritikk. QFT! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg våkna nå og rakk ikke bussen, og må derfor kjøre moped.... i kulda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterende at jeg må poste her for å få mer lesestoff. Og det er irriterende med brukere som lager de mest rare feilmeldinger. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det irriterer meg KRAFTIG at jeg ikke finner minnepinna mi når jeg trenger den! Jeg har lagt den på et "lurt" sted, det er jo en 32GB minnepinne....... *grrrrr* Aldri legg ting på "lure trygge" steder, du finner dem aldri igjen. 3 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer meg at Kaymeerah skal komme og fortelle meg noe jeg allerede har funnet ut 4 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer at jeg stryker hele tiden på teoritentamen.no. Alle kompisene mine består hele tiden og mange har tatt teorien og fikk få feil. Jeg, derimot er stygt redd for å stryke hardt om jeg tar den nå. Irriterer meg at teoriboka er så jævla tjukk, også.. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer meg at jeg er på skolen, jeg vil hjem å sove. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer meg over at de der folkene skal sprenge som bare faen. Jævla terrorister. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Irriterer meg over venninna som er på MSN akkurat nå. Hun klarer ikke å fortelle noe i én sammenhengende setning. Isteden deler hun det opp, gjerne med bare få ord per "setning". Noe À la dette: - Liηη Natнaιie ☆ says (12:36): *altså.. Vi har en kompis.. *navn*.. *og en venninne .. *navn*.. - Liηη Natнaιie ☆ says (12:38): *De to var sammen men de gikk fra hverandre for en mnd tid siden.. *dem hadde leilighet i *bydel* .. *men hun har bodd hos foreldrene i *by*... - Liηη Natнaιie ☆ says (12:39): *siden da.. Osv. Er det så vanskelig å bare skrive alt det i én sammenhengende setning? Edit: Og dette! "[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk". Endret 15. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vet ikke hva sangen som ble spilt på slutten av scrubs på tv2 zebra akkurat nå... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Irriterer meg at Kaymeerah skal komme og fortelle meg noe jeg allerede har funnet ut Ga deg en pluss for den setningen! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 At det viser seg at jeg kjøpte feil bryter til sykkelen min!!! Helvete, den jeg egentlig skulle ha var en knapp som lå maks 50pixler ved siden av! Helvete! Nå er den out of stock og.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 SERVEREN TIL DISKUSJON.NO!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 SERVEREN TIL DISKUSJON.NO!!!!!!!! Veldig enig. Detter ut konstant Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 At iPhone 4 må lades i 12 timer før jeg kan bruke den.. 11 timer og 30 min igjen.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 At iPhone 4 må lades i 12 timer før jeg kan bruke den.. 11 timer og 30 min igjen.. Kast den og få deg en ordentelig telefon. Irriterer meg at ingen er hjemme akkurat nå. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå