Lami Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hva har du gjort? Pynta på nesa? Nei, fikk plutselig skjev neseskillevegg så var tungt å puste. Så måtte knekkes på plass. Tredje operasjon i nesen. Nødvendig? Ja. Lei? Jupp. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Denne postop-tiden dreper meg sakte men sikkert. Helt for jævlig. Tamponader i nesen siden mandag, siver ut væske, klør, osv osv. Å dra ut tamponader er noe av det rareste jeg har gjort i mitt liv. De er jo så helsikes lange også! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Denne postop-tiden dreper meg sakte men sikkert. Helt for jævlig. Tamponader i nesen siden mandag, siver ut væske, klør, osv osv. Å dra ut tamponader er noe av det rareste jeg har gjort i mitt liv. De er jo så helsikes lange også! Haha uff, har hørt de er lange ja. Var det vondt? Gruer meg litt til det ... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Jeg turte ikke å dra dem ut selv, så gikk til legen får å få det gjort. Var ikke akkurat vondt, men ekstremt ubehagelig. De jeg hadde var i hvert fall 5cm lange. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ahh, jeg må trekke de ut selv ... Får knaske masse smertestillende. Mine er sånn 20cm ... En del lengre ja Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Barnevogner i rushen Folk som lar kaffekoppen stå igjen i kaffemaskinen, er 6 sekunder for lenge å vente Lenke til kommentar
m20k Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Mødre som blogger og legger ut masse bilder av ungene sine og skriver alt de gjør. I går kom jeg over en blogg hvor en mor i tidlig 40 blogger om sine 9(!!!) barn. Hun venter et barn nummer 10. Virker nesten som at folk får unger i hytt og gevær kun for å blogge om dem. Kjenner ei som er 18 år med to barn og som blogger om dem og legger ut masse bilder. Hun virker ikke helt oppegående etter alt hun legger ut på Facebook. Jeg takker høyere makter for at det ikke var noe som het blogging da jeg var liten. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg får dra til NAV, norsk gjennomsnittslønn holder ikke til de norske prisene. Trenger litt tillegg. Eller så får jeg dra til Stortinget og spørre om de har kommet borti prisbryteren, for alt gikk opp med sånn 7 kr i 2017. Forresten så vil jeg heller ikke betale så mye skatt, har vært på sykehus en gang, men da var jeg 6 år, så jeg kunne ikke bestemme dette selv. Men nå sier jeg herved fra meg retten til å få hjelp av norsk helsevesen, og skal dermed betale mindre skatt, takk. Håper dere leser dette. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Fyfaen så deilig det var å få disse ut fra nesen! Hadde ikke overlevd en dag lengre. Har ikke sovet siden natt til mandag pga disse tamponadene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Tamponade høres ut som en en drikk man lager ved å brygge te på brukte tamponger. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Kvinnfolka på jobb som sitter og skvaldrer og snatrer om alskens piss helt forbanna tida. Blir huegal der jeg forsøker å sitte og jobbe. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Kvinnfolka på jobb som sitter og skvaldrer og snatrer om alskens piss helt forbanna tida. Blir huegal der jeg forsøker å sitte og jobbe. Jeg er omringa av kvinnfolk i overgangsalderen på jobben, ikke gøy. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Og vi vet hva du sitter og ser på. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Sukk...hvorfor må det forandres på alt? Hvorfor kan ikke ting bare være som det er? Er så lei av alt nettsteder endrer på ting. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 at jeg var en kløne Veltet en ølflaske som kostet 90 kroner, rett i vasken.. noe senere så klarte jeg nesten å velte pizzaen på gulvet, men den ble berget Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At det er så forbanna glatt ute... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 At det fortsetter mer med skisport. Det er nok nå, har ikke tid til dette her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Ja, jeg liker genuint å være alene, har planer om å være alene resten av mitt liv. Nei, jeg behøver ikke noe form for menneskelig kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå