djgudleif Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jada, du er så kul og tøff, så. Det vet jeg allerede, men ser ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre. Når det er så lett å unngå reklame, så ser jeg ikke vitsen med å se på det. Og når man at på til irriterer seg såpass mye over reklame at man nevner det i denne tråden, så er det greit å få en påminnelse om at det er selvforskyldt. Jeg har aldri sett et TV-program som er så underholdende at det rettferdigjør reklamen. Jeg blir servert reklame på youtube pga jeg ikke bruker adblock. Adblock er forøvrig roten til alt vondt på internett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Adblock er forøvrig roten til alt vondt på internett.? Javel? Bruker adblock og syns det fungerer greit stort sett Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg blir servert reklame på youtube pga jeg ikke bruker adblock. Adblock er forøvrig roten til alt vondt på internett. AdBlock er hovedgrunnen til at internett er mulig å bruke. 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Enig. Tidligere i dag var det 33 varmegrader. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Tid Enten så har man for mye tid, ellers så har man for lite Svært sjeldent det er sånn passe 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg blir servert reklame på youtube pga jeg ikke bruker adblock. Adblock er forøvrig roten til alt vondt på internett. AdBlock er hovedgrunnen til at internett er mulig å bruke. Adblock er forøvrig roten til alt vondt på internett.? Javel? Bruker adblock og syns det fungerer greit stort sett Ja, det fungerer bra! Så bra at ads har blitt enda mer intrusive. Reklame på internett er nå blitt litt som bakterier som er resistent mot antibiotika. Nettaviser må ta seg betalt, og content creators må lage fordummet innhold for å nå ut til flere, slik at de kan tjene til livets opphold. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (...) Nettaviser må ta seg betalt, og content creators må lage fordummet innhold for å nå ut til flere, slik at de kan tjene til livets opphold. Førstnevne er positivt. Heller en abonnentordning enn reklamefinansiering. Sistnevnte har ingenting med blokkering av reklame å gjøre. Slik har journalister holdt på siden lenge før internett kom. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Reklame er jævlig irriterende, spesielt på TV. Er folk virkelig så tette i knollen eller er de høyst idiotiske reklamene proppfull av skjult hjernevasking som går inn i folks ubevisste tankesenter? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Helvete er andre mennesker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Det går aldri mer enn et par uker før noen spør meg om når jeg skal kjøpe meg hus. Fra foreldre til venner. Hvorfor i svarte faen er det noe jeg MÅ stresse med?! Kanskje jeg skal ta min livs største investeringer når JEG føler for det? Hva om jeg vil studere, jobbe i utlandet, ta en lang ferie? Eller bare bruke penger på alt mulig annet? Det er mitt jævla valg. Så lei det maset, pågått i 5 år, minst.. Hvorfor må alt handle om å gjøre det beste mtp. penger? Det er så utrolig deilig å vite at jeg kan flytte ut av leiligheten neste uke om jeg så vil. Jeg er ikke klar til å slå meg ned på et bestemt punkt, økonomisk frihet er også utrolig deilig. Endret 15. mars 2017 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Det går aldri mer enn et par uker før noen spør meg om når jeg skal kjøpe meg hus. Fra foreldre til venner. Hvorfor i svarte faen er det noe jeg MÅ stresse med?! Kanskje jeg skal ta min livs største investeringer når JEG føler for det? Hva om jeg vil studere, jobbe i utlandet, ta en lang ferie? Eller bare bruke penger på alt mulig annet? Det er mitt jævla valg. Så lei det maset, pågått i 5 år, minst.. Hvorfor må alt handle om å gjøre det beste mtp. penger? Det er så utrolig deilig å vite at jeg kan flytte ut av leiligheten neste uke om jeg så vil. Jeg er ikke klar til å slå meg ned på et bestemt punkt, økonomisk frihet er også utrolig deilig. Helt enig. Jeg er ikke klar for å bli slave til banken helt enda. Leier man har man frihet. Nordmenns pengejakt er jævlig irriterende og slitsom. Hus rett utenfor byen og hytte på fjellet ser ut til å være drømmen til 90% av befolkningen. Endret 15. mars 2017 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Folk som er så oppslukt i sin egen verden at de ikke klarer å dele fotgjengerfeltet med en liten hund. Ja, du tråkket nettopp nesten på henne, men nei det er ikke min feil at du ikke er oppmerksom på omgivelsene dine, og prøve å gå helt inntil meg kan du bare drite i i utgangspunktet (hun var på min venstre side i kort bånd). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Disse sakene med forsikringer på boliger, der kjøper står maktesløs mot forsikring selskapeneOg de nekter og står på sitt.Samme med pasientskader som står maktesløse mot staten.Hvor mange ganger har vi ikke hørt om sånt? Er det rart man helst vil holde seg unna alt som heterforsikringer og systemet i det hele tatt?Når det er sånt, skal alt som heter menneskelighet feies til side virker det som. Mennesker som man venter skal stille seg positivt til miljø, avgifter og dritt og lort Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Denne postop-tiden dreper meg sakte men sikkert. Helt for jævlig. Tamponader i nesen siden mandag, siver ut væske, klør, osv osv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hva har du gjort? Pynta på nesa? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Folk som er så oppslukt i sin egen verden at de ikke klarer å dele fotgjengerfeltet med en liten hund. Ja, du tråkket nettopp nesten på henne, men nei det er ikke min feil at du ikke er oppmerksom på omgivelsene dine, og prøve å gå helt inntil meg kan du bare drite i i utgangspunktet (hun var på min venstre side i kort bånd). Apropos fotgjengerfeltet er det irriterende når folk blokkerer fotgjengerfeltet og tror hele verden går i deres tempo og/eller at de er de eneste som er ute å går. Vær nå litt grei og la det være plass i fotgjengerfeltet slik at andre kan passere uten å måtte unnskylde seg for din feil. Ta litt hensyn til at det finnes andre folk i verden enn dere som blokkerer fotgjengerfeltet for andre. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Disse sakene med forsikringer på boliger, der kjøper står maktesløs mot forsikring selskapene.Jeg tenker alltid at kjøper burde gått til sak mot selger med en gang, istedenfor å diskutere med kjøpers forsikringsselskap i 3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå