Gouldfan Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Rumenere i sjuskete klær og lue i en Saab som stadig vekk bytter flere fulle gymbager med forskjellige andre biler utenfor der vi bor. Ser det ut som noe skummelt foregår? Kanskje en tanke å underette politiet? Snakker ikke med politiet... Mulig jeg ringer huseier... Siden det er parkering forbudt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 At Kiwi sin reklame om bleieavtale har plagiert/lånt store deler av Portal-låta :-p Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Telenor Yng, er ikke det brudd på net neutrality Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Telenor Yng, er ikke det brudd på net neutrality Den pågående kampanjen (av teite ungdommer som fremstår som totalt blåst) gjorde at jeg måtte fjerne Telenor fra alt jeg har av sosiale tjenester... Makan til dårlig reklame. Syns Djuice sin var så som så, men dette er jo helt tragisk... (Jeg er vel bare gammel som ikke forstår reklamen) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Telenor Yng, er ikke det brudd på net neutrality Den pågående kampanjen (av teite ungdommer som fremstår som totalt blåst) gjorde at jeg måtte fjerne Telenor fra alt jeg har av sosiale tjenester... Makan til dårlig reklame. Syns Djuice sin var så som så, men dette er jo helt tragisk... (Jeg er vel bare gammel som ikke forstår reklamen) Den mørkhuda jenta der, fy faen. Blir helt satt ut over hvor irriterende hun er. Var også bare et par uker siden de hadde memes på alle bussholdeplassene i området her. Tror det var Djuice. "HEY FELLOW KIDS" Endret 14. mars 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Hvor kan jeg se den reklamen? Ble bare litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Kortversjonen som kommer før enkelte youtubevideoer, har noen langt mer irriterende klipp. Men her er noe å irritere seg over hvertfall: https://www.youtube.com/watch?v=r0yDI5ggI-o Men ikke like irriterende som "SHPOCK, LOPPISAPPEN FOR DIN MOBIL!!!" Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Den mørkhuda jenta der, fy faen. Blir helt satt ut over hvor irriterende hun er. Var også bare et par uker siden de hadde memes på alle bussholdeplassene i området her. Tror det var Djuice. "HEY FELLOW KIDS" Huff. Ja.... Nei... Jeg konkluderer med at jeg har blitt for gammel (jeg er jo over 28 år også) og at denne reklamen kanskje appellerer til de mellom 18 og 28 år. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Martin Samuelsen var der. Ellers var den ikke mer irriterende enn reklamer flest er syns jeg. Det er jo det nivået omtrent alle reklamer er. Endret 14. mars 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Skjønner ikke hva som var irriterende med den. Helt vanlig reklame? Hvordan ser dere disse reklamene, egentlig? Og så mange ganger at de er irriterende? Jeg har ikke ufrivillig sett en reklame på mange år. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jada, du er så kul og tøff, så. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Den Reklamen er jo helt treff for dette forumet da... ^ Endret 14. mars 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jada, du er så kul og tøff, så. Klarer nesten unngå reklamer jeg også, syns ikke det er så vanskelig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Men gratis data for streaming av musikk, hvorfor skaper ikke det noen reaksjoner? Net neutrality is the principle that Internet service providers and governments regulating the Internet should treat all data on the Internet the same, not discriminating or charging differentially by user, content, website, platform, application, type of attached equipment, or mode of communication. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Fordi det ikke er gratis. Og det er et abonnement for å streame musikk. Du betaler for ubegrenset streaming av musikk. Endret 14. mars 2017 av Dragen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Datakvoter generelt irriterer meg. Jeg vil ha grenseløse datamangder. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Den Telenor Yng reklamen er det verste jeg har sett i mitt liv. Snakk om lavbudsjett-reklame med de idiotfolkene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jada, du er så kul og tøff, så. Det vet jeg allerede, men ser ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre. Når det er så lett å unngå reklame, så ser jeg ikke vitsen med å se på det. Og når man at på til irriterer seg såpass mye over reklame at man nevner det i denne tråden, så er det greit å få en påminnelse om at det er selvforskyldt. Jeg har aldri sett et TV-program som er så underholdende at det rettferdigjør reklamen. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Når det er så lett å unngå reklame, så ser jeg ikke vitsen med å se på det. Jeg har uBlock origin, men det er fortsatt reklamer på facebook. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg har uBlock origin, men det er fortsatt reklamer på facebook. What? Ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå