Samara Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg vil slå et lite slag for Posten, som en før meg gjorde for noen sider siden. Jobben de gjør er mer komplisert enn det mange tror, selv om en del av kritikken er berettiget også. Og altså..at folk ikke greier å merke postkasser og hus? Og så klager over at de ikke får posten/avisen? "Snøft. Her i bygda vet folk at jeg bor i dette huset!" Ja, det er mulig det. Men det stakkars budet vet ikke nødvendigvis det. Så da får du bare ha det så godt. 3 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Verre med de som venter at du må si noe, for å si noe.. Rart, skulle akkurat til å skrive noe lignende ang. en som hadde munndiarê på videregående. Jeg var en av de stille i klassen, og nesten ukentlig spurte hun meg: "Hvorfor er duuu så stille daaa?" Irriterer meg over folk som spør de stilleste i klassen om hvorfor de er så stille. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Spist for mye mat, helt ballong! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 At noen smetter i mellom, akkurat når du skal skrive noe som ikke passer å sitere, for å markere at det var kommentar til innlegget ovenfor der igjen.Da dropper jeg det heller. Irriterende. Skulle gått an å bestille svarplass rett under. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Verre med de som venter at du må si noe, for å si noe.. Rart, skulle akkurat til å skrive noe lignende ang. en som hadde munndiarê på videregående. Jeg var en av de stille i klassen, og nesten ukentlig spurte hun meg: "Hvorfor er duuu så stille daaa?" Irriterer meg over folk som spør de stilleste i klassen om hvorfor de er så stille. "Fordi du ikke klarer å holde kjeft lenge nok til at andre kan få inn et jævla ord." Pleier å funke. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 At jeg ikke har luke i gulvet ned til kjelleren, må fysisk ut for og komme dit. Rett før jeg finner øks å lager hull. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Lukter hasj og sigarett-røyk av alle klærne mine når jeg kommer hjem fra fotballstadion hver eneste helg. Lite sjarmerende Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 For ett par dager siden skrev noen nettaviser om en 82-åring som plukket med seg en god del søppel fra havet, og som tok med seg søppelet tilbake til land - og at 82-åringen nå viss nok ble truet med bøter fra kommunen han bodde i. Nettavisene fikk det jo til å høres ut som om han risikerte bøter, bare fordi han plukket med seg søppel fra havet eller langs stranden. Men det var jo selvfølgelig ikke tilfellet. Problemet var at gamlingen bare dumpet søppelet på land (blant annet på kommunens eiendom) steden for å stappe det i en egnet container eller noe. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Eirik Jensen-saken. Se til å bli ferdig snart da. Drittlei av de trynene i media hver eneste dag. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Enig. Hvem bryr seg om litt hasjsmugling? Alle i saken burde blitt fritatt, fordi loven er tullete. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Pølsebrødene er altfor mange og altfor korte, sammenlignet med pølsene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Fiberrik pølsebrød + gilde pølse = alle får (like mange brød som pølser), og så og si like lange Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Gå til et sted hvor man kan kjøpe nøyaktig det anntall pølser man trenger. Smaker bedre gjør de også. Men det gjør vondt i lommeboken, må sies. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Det er bare å kjøpe 5 pakker med pølsebrød og 6 pakker med pølser. Og 10 6-packer med øl... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Jeg kjøpte en pakke med 3 pølser. Det var gode pølser. Men ingen steder selger de pakker med 5 pølsebrød (noe som hadde vært korrekt ut ifra størrelsen på brødene). Endret 13. mars 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Nerd raging over en spillanmeldelse En person liker ikke spillet like godt som deg, who the fuck cares... 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Rumenere i sjuskete klær og lue i en Saab som stadig vekk bytter flere fulle gymbager med forskjellige andre biler utenfor der vi bor. Liker det ikke fordi jeg har unge, og de folkene inni bilene ser helt forjævlig creepy ut... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Rumenere i sjuskete klær og lue i en Saab som stadig vekk bytter flere fulle gymbager med forskjellige andre biler utenfor der vi bor. Ser det ut som noe skummelt foregår? Kanskje en tanke å underette politiet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå