Dubious Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 at jeg blir nervøs på grunn av en svært liten del av kurset jeg skal ta i helgen Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Når en "artikkel" i en eller annen nettavis står klart og tydelig merket med ANNONSØR-INNHOLD over artikkelen. Men folk går fremdeles utifra at slik reklame er en helt vanlig artikkel, på samme måte som slle andre skriblerier som journalistene kommer med... 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Eller når de ikke er merket med reklame. Sånn som Luksusfellen-artiklene til Dagbladet. "Weirdface brukte to tusen billioner mer i måneden enn hun fikk i lønn. Nå er hun kjempetrist. Se hvorfor og hvordan det gikk på Luksusfellen på TVetellerannet i kveld klokken 25:00." 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Sålen på den ene skiskoen løsnet etter en stund på skituren i dag... gåtur hjem da. Ene dagen i året med snø her i vest. Endret 8. mars 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hva med når du skal vise en kul film eller sang til noen, og de forstår ikke noe av det? (Sitte på telefon og ikke følge med) Folk som lever livet sitt på mobilen er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Angående mobiler, så er det også skrekkelig irriterende når folk bruker mobil ved eller på spisebordet eller på kjøkkenet. Endret 8. mars 2017 av zeebra Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har mista respekten for Norge etter de bestemte at det skal være -10 grader nå. Ønsker å melde meg ut. Forlat oss, da. Du sløser bort luft og strøm.La meg adde noe context her. Jeg har 16 stykker som jeg sier "flytt da", og alle ville flytte til canada hvis trumpf ble valgt. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Folk som forsøker å selge noe (f.eks. gjennom finn.no) og de lurer på "hvor masse" de skal selge noe for. Eller de sitter på kjøpesenter og lurer på "hvem genser" eller "hvem film" som sannsynligvis er aller best... 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 "hvem genser" eller "hvem film" Grøss og gru, snakk om å slakte språket. Kjempeirriterende! 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Skjønner at det blir sånn, for "hvilken" er et teit langt ord som er dobbel jobb å si. Venner meg til sånne forenklinger selv, og ser utviklings-potensialet i det. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Skjønner at det blir sånn, for "hvilken" er et teit langt ord som er dobbel jobb å si. Venner meg til sånne forenklinger selv, og ser utviklings-potensialet i det. Men det høres jo helt idiotisk ut, bare for å spare ett par bokstaver... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Når man har kompetanse til å lage noe, men har starta og quitta prosjekter før de er fullført siden man var 13 år. Nå gidder jeg nesten ikke å begynne på noe engang, for jeg er helt utbrent på oppstartsfaser. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har mista respekten for Norge etter de bestemte at det skal være -10 grader nå. Ønsker å melde meg ut. Forlat oss, da. Du sløser bort luft og strøm.La meg adde noe context her. Jeg har 16 stykker som jeg sier "flytt da", og alle ville flytte til canada hvis trumpf ble valgt. Føler ikke om jeg trives her eller ikke har noe med at det blir sløsing... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 La meg adde noe context her. Hvem språk er dette? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Trygghetsforsikringer. På en telefon på netonnet som koster 1390 kr, koster en trygghetsforsikring 595 kr. Og denne har en egenandel på 399 kr. Dvs. at hvis du benytter deg at tryggehetsforsikringen, har du betalt 994 kr for den nye telefonen. Dette er 71% av prisen på en ny telefon. Benytter du deg ikke av forsikringen, vil det si at telefonen, som i utgangspunktet kostet 1390 kr, kostet deg 1985 kroner. Plutselig ikke et så godt kjøp likevel. Og det verste av alt, denne forsikringen varer bare i 12 måneder. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Trygghetsforsikringer er humbug Som regel så har folk innboforsikring som dekker det meste Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Der er jo vanlig garanti, det holder det på sånne ting.Bryr meg ikke om å ha innboforsikring heller. Hvor ofte får du bruk for noe sånt? Endret 9. mars 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Bryr meg ikke om å ha innboforsikring heller. Hvor ofte får du bruk for noe sånt?Når huset brenner ned, eller du får vannskade. Innboforsikring er billig hvis du velger en høy egenandel. Det burde du ha. Endret 9. mars 2017 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Å ikke ha innboforsikring er helt på trynet. Blir det samme som å si at man ikke trenger ansvarsforsikring på bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå