Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Zeebra:

Lufttørker fjerner ikke bakterier slik som papir og man får bakterier fra forrige bruker blåst utover hendene. Enjoy

Det er en ting, men bakteriene blåses i tillegg ut i hele rommet i samme prosess. Herlich!

http://www.dagbladet.no/nyheter/hevder-disse-lufttorkerne-er-de-mest-hygieniske-forskerne-mener-den-sprer-1300-ganger-mer-virus-enn-papir/60454439

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passe kleint å sitte på et offentlig toalett i utgangspunktet synes jeg.

Har i utgangspunktet ikke så ille intimgrenser, men det å sitte og drite med en tynn respateksplate mellom meg selv og sidemannen i samme ærend, med 30 cm glippe ved gulvet, vel vitende om at det står folk på utsiden av båsen og venter på sin tur...

Dessuten er det alltid piss på både dosetet og gulvet rundt, dritt i skåla og vissheten om den allerede nevnte, heller tvilsomme håndvask/tørk som venter med påfølgende klassing på dørhåndtak.

Det ække morro!

:rofl:

Alt det stemmer. Best å unngå offentlig toalett til driting iallefall.

Angående toalett, en annen ting som er irriterende er når man er på byen på dagtid og må pisse, men så finnes det ikke et eneste offentlig toalett noen plass. Tror virkelig byplanleggere at folk ikke pisser lenger?

Ikke rart folk pisser overalt ute.

Selvsagt kan man gå på en plass å pisse, men det vil være til irritasjon for den plassen. Jeg skjønner godt at f.eks en kafé ikke vil operere som offentlig toalett, iallefall tatt i betraktning innlegget jeg har sitert. Haha.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Zeebra:

Lufttørker fjerner ikke bakterier slik som papir og man får bakterier fra forrige bruker blåst utover hendene. Enjoy

Stemmer nok det ja. Disse klissete Dyson greiene som er umulig å ikke ta borti når man skal tørke hendene, eller mangel på papir og kun lufttørker fører alltid til buksetørk for min del. Det er irrtierende.

Lenke til kommentar

Var nettopp på ferie i Paris. Offentlige toaletter over alt, og de var gratis.

Helt utrolig at slikt ikke fins her i Norge.

Det er selvsagt gratis dass på rasteplasser og sånt, men jeg snakker om midt i byen, tom. rett ved Eiffeltårnet og Champs Elllyses. Gratis, offentlige toaletter midt i byen. Fantastisk!

Her i Norge må du ha PIN-kode for å komme inn på dassen til McDonald´s. Håpløst.

• Liker 3
Lenke til kommentar

i Trondheim er det gratis pissoar, men må du sitte, så må du betale 

Finnes andre gratise alternativer, men da stort sett på utesteder

Jeg er aldri så lenge på offentlig sted at jeg har noe behov for å bruke dass

Unntaket er når jeg er på restaurant

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at jeg ikke bryr meg noenting om disse usynlige bakteriene som folk sier finnes overalt. Hadde blitt nervevrak om jeg hadde skulle tenkt på sånt.

Bruker offentlig toalett minst et par ganger i uka. Har heller ingenting imot så slippe en nummer to. Og dere hadde blitt sjokkert over standaren på noen av toalettene her nede. Tenk Trainspotting.

Lenke til kommentar

Alt skriveriet i norske medier i dag om puledukker som ser ut som barn. La nå de som liker sånt få kose seg med en dukke, da! Klarer ikke å se hvorfor i huleste det skal være ulovlig.

Heller en dukke, enn et ekte barn. Teorien om at det kan føre til flere overgrep mot barn har jeg ingen tru på. Heller det motsatte. Hva med litt forskning på området? Eller blir det for taboo?

Når skal de pedofile ha sin revolusjon hvor de blir godtatt i samfunnet på lik linje med homofile? Det er jo bare en legning. Overgrep er ulovlig uansett hvilken legning man har. Det at så mange mennesker ser på "pedofil" og "overgriper" nærmest som synonymer trur jeg bare fører til en verre situasjon.

Samfunnet burde ta denne diskusjonen snart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Var nettopp på ferie i Paris. Offentlige toaletter over alt, og de var gratis.

Helt utrolig at slikt ikke fins her i Norge.

Det er selvsagt gratis dass på rasteplasser og sånt, men jeg snakker om midt i byen, tom. rett ved Eiffeltårnet og Champs Elllyses. Gratis, offentlige toaletter midt i byen. Fantastisk!

Her i Norge må du ha PIN-kode for å komme inn på dassen til McDonald´s. Håpløst.

Ja , det så jeg i Paris og i SF.

I L.A var det enten betale eller trykke kode , styr :/

"Dessuten er det alltid piss på både dosetet og gulvet rundt, dritt i skåla og vissheten om den allerede nevnte, heller tvilsomme håndvask/tørk"

Aldri opplevd dette og har vært flere plasser i verden (US , Europa , Hong Kong) , har du vært i India eller :p 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

En slik sexdukke er naturligvis ikke helt innafor moralens grenser, men jeg synes det er mye verre at folk automatisk synes kjøperne er verre enn Hitler og at de må henrettes straks. Det er faktisk veldig skremmende at mange folk tenker slik.

En dukke har ingen alder.

Det er ingen forskjell på voksendukke og barnedukke.

Er ikke noe mer enn gummi/plastikk/silikon.

Det er bare rent tankepoliti å frata noen denne muligheten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det har nok mer preventiv virkning enn noe annet. De stakkarne som tenner på barn får på denne måten et lite utløp for problemet sitt. Måten dette blir omtalt på er jo som at det er barn som blir offer for overgrep..

Edit: man kan også tenne på små dukker utenom at det forbindes med barn. En liten dukke er lettere å lagre/håndtere enn en stor. Noen er vel også interessert i småvokste personer, da er vel en sånn dukke ypperlig.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

En slik sexdukke er naturligvis ikke helt innafor moralens grenser, men jeg synes det er mye verre at folk automatisk synes kjøperne er verre enn Hitler og at de må henrettes straks. Det er faktisk veldig skremmende at mange folk tenker slik.

En dukke har ingen alder.

Det er ingen forskjell på voksendukke og barnedukke.

Er ikke noe mer enn gummi/plastikk/silikon.

Det er bare rent tankepoliti å frata noen denne muligheten.

Det beste er at Kripos nå sier at det definitivt kan kalles overgrep. Overgrep mot hva da? Det syntetiske stoffet den er laget av?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...