Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en person skal fortelle noe, og noen andre kommer med noen (u)lyder hele tiden.

For eksempel dersom en journalist skal intervjue noen. Men når denne personen skal si sin mening om noe, så kommer journalisten med noen humme-lyder omtrent annenhvert sekund.

Mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm.

Hele tiden! Man får jo nesten ikke med seg det noen andre sier, fordi journalistene er så distraherende...

Lenke til kommentar

Når det gjelder lydeffekter i filmer så plager det meg mest når det er lagt på lyder som åpenbart ikke var der under filming. Det beste eksempelet jeg kan tenke på er når det er en katt på skjermen som bare rusler forbi i bakgrunnen og det er lagt på konstant mjauing. Eller når en hest går på gress, grus eller snø og du hører *klopp klopp klopp* som om den gikk på asfalt. Og når en fyr tar en kniv opp fra en slire og det kommer en knivlyd, om dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Folk som mener de har fasit på hvordan man skal leve livet sitt. Ja åsså om jeg bruker mye tid på data, drit da faen i det.

Også har de selv hobbyer som tar like lang tid, men det er ikke data så da er det greit. Fy faen dobbeltmoralen er til å spy av.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...