1Dr.E Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Alle vet at de som har noe mellom øra sitter her inne og svarer på intetsigende klager i en meningsløs tråd på et norsk diskusjonsforum. 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Snø og kaldt ute, så ikke mye annet å gjøre enn å sitte her på forumet å klage Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Ga penger til wikipedia i fjor. Nå har jeg fått to mailer om hvor flink jeg er. Og at jeg må gjerne gi mer. Ikke mas da Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg ga penger til en gatemusikant en gang. Har ikke hørt fra han siden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 At Android bare avslutter apper og faner automatisk. Dette var ikke en greie med Windows 95 og 64 mb minne, hvorfor er det akseptabelt nå? Jeg har over 200 mb ledig, og masse diskplass å swappe til. Dette er det drøyeste jeg har sett fra et operativsystem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Musikkvideoer som har lyd/prating fra hendelsene i videoen oppå selve sangen. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Minste motstands vei-mentaliteten. Av og til så går det unødvendig mye utover medmennesker, jeg skjønner ikke hva sånne folk tenker med. Endret 26. februar 2017 av Samara Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Har 114 subs på Youtube, men aldri noe å se på... Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Når en person skal fortelle noe, og noen andre kommer med noen (u)lyder hele tiden. For eksempel dersom en journalist skal intervjue noen. Men når denne personen skal si sin mening om noe, så kommer journalisten med noen humme-lyder omtrent annenhvert sekund. Mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm mhm. Hele tiden! Man får jo nesten ikke med seg det noen andre sier, fordi journalistene er så distraherende... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Overbrukte lydeffekter i film og TV. Jeg kjenner jeg blir så jævlig provosert av å høre de lydeffektene som har vært brukt utallige ganger de siste 60 årene, hva med å lage noen nye lydeffekter? Jævla late møkkafolk. Noen eksempler. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Kunne ikke vært mer enig. I omtrent hver eneste film jeg ser, så irriterer dette. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Folk som brått stopper opp for å knyte skolisser på trange folksomme plasser som gangene på t-bane stasjoner. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Når det gjelder lydeffekter i filmer så plager det meg mest når det er lagt på lyder som åpenbart ikke var der under filming. Det beste eksempelet jeg kan tenke på er når det er en katt på skjermen som bare rusler forbi i bakgrunnen og det er lagt på konstant mjauing. Eller når en hest går på gress, grus eller snø og du hører *klopp klopp klopp* som om den gikk på asfalt. Og når en fyr tar en kniv opp fra en slire og det kommer en knivlyd, om dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Eller lyden av noen som drar hanen bakover på våpenet hver eneste gang noen sikter på noen med et våpen. Har du først lagt merke til denne lyden, så plager den deg for alltid. Så og si alle filmer bruker denne lyden, og det irriterer meg hver gang! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Uendelig ammo På full auto så går de fleste våpen tom på sekunder, mens i filmer så varer de i minutter og når de er i mindretall så går de plutselig tom for ammo, for så å mirakuløst vinne Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 >Hvor lang tid vil dette ta? >Minst en halvtime >Du har fem minutter >Vedkommende klarer det likevel Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Eller en skuespiller som skal spille en ungdom, mellom seksten og nitten år gammel. Men skuespilleren egentlig er godt over tjue år gammel... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Wilhelm scream. Det er i nesten hver eneste actionfilm. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Folk som mener de har fasit på hvordan man skal leve livet sitt. Ja åsså om jeg bruker mye tid på data, drit da faen i det. Også har de selv hobbyer som tar like lang tid, men det er ikke data så da er det greit. Fy faen dobbeltmoralen er til å spy av. Endret 27. februar 2017 av Tåkefyrste 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Husker den der fra GTA 1. Og fra MANGE filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå