BuffyAnneSummers Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) De tror kanskje at du er suicidal. Edit: Isåfall så gjorde de bare jobben sin. Endret 20. februar 2017 av BuffyAnneSummers 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Akkurat hva stod i det brevet? Hørtes veldig rart ut syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Tror ikke på han. Får ikke direkte brev om innleggelse på den måten.Det hadde i såfall gått gjennom flere ting første, samtale med psykolog osv. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Mutual breakup. Gjør fortsatt vondt som faen. Hvorfor... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Tror ikke på han. Får ikke direkte brev om innleggelse på den måten. Det hadde i såfall gått gjennom flere ting første, samtale med psykolog osv. Enig. Dette er ikke første møte med "systemet". Endret 21. februar 2017 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Må bestille ny pinkode til kortet mitt, men de må sende det i posten. Sikkerhet ja... Først totrinns-innlogging med BankID, for å motta et brev som hvem som helst kan knabbe. Er som om de har laga en 100% unbreakable safe til meg som bare jeg kan åpne, men de gjør sånn at jeg må legge innholdet på gata. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Kan være det kommer i den digitale postkassen? Det burde det nå til dags. Ellers, lås på poskasse er en ekstra sikkerhet - selv om det ikke utelukker at Posten kan knabbe den underveis. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Folk som forsøker å selge en brukt gjenstand, gjennom finn.no eller lignende. Men prisen de ønsker å selge for er dyrere, enn hvis man skulle kjøpt ett splitter nytt produkt i butikken. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hele diskusjonen rundt politisk korrekthet. Jeg trur rett og slett ikke noe på at dette er noe de fleste bryr seg om. Folk er akkurat like ukorrekte som før. Det er media som løfter frem de få personene som føler seg støtt, fordi det hisser opp til debatt, og de får flere klikk. Hele bevegelsen er sterkt overdreven. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Når det er litt opptøyer et sted of folk kommenterer at det "ser ut som en krigssone". Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Når det er litt opptøyer et sted of folk kommenterer at det "ser ut som en krigssone". Police Academy 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hele diskusjonen rundt politisk korrekthet. Jeg trur rett og slett ikke noe på at dette er noe de fleste bryr seg om. Folk er akkurat like ukorrekte som før. Det er media som løfter frem de få personene som føler seg støtt, fordi det hisser opp til debatt, og de får flere klikk. Hele bevegelsen er sterkt overdreven. Ja, nesten hver gang det er en sak om at noe vekker STERKE REAKSJONER er det som regel snakk om to-tre surpomper på Twitter. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Når det ringer på døra når jeg har stå. 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Energimerkesystemet for boliger, med en bokstav og en farge, som står for forskjellige ting. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Tror ikke på han. Får ikke direkte brev om innleggelse på den måten. Det hadde i såfall gått gjennom flere ting første, samtale med psykolog osv. Jeg skjønner skepsisen og kunne gjerne ha lagt ut et bilde av brevet, men da ville tilbakemeldingene vært "høhø, hvem som helst kunne ha laget dette" Uansett om man tror på det eller ikke, så synes jeg det er meget leit at man kan få et brev om innleggelse pga den situasjonen ut I fra fortiden. Om man har vært suicidal tidligere, hvorfor skal det ha noe betydning? Man berget jo livet og verdisaker. Er ikke det som er viktigst? Nei, tydeligvis ikke. Viktigere å etterforske personens tidligere liv enn selveste hendelsen og gjerningsmannen. Godt gjort! Velkommen skal dere være, kriminelle utlendinger. Endret 22. februar 2017 av Laffe Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 problemet er at du ikkje stod og sa dei tinga til ransmannen i utgongspunktet. Du tøffar deg jo berre. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Sånne videoer med "*Insert land* welcomes Trump" Med irriterende imitasjon av Trump, mangel på humor osv. HAHAHAHAH SÅ ARTI! FYFAEN LER MEG IHJEL. TRUMP VETTU DET ER RELEVANT TIL DAGENS SAMFUNNN Endret 23. februar 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå