Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant nettopp ut at IMDB fjerner forumene for godt fra neste uke. Hvilken nytte vil siden ha da når man ikke kan lese andres meninger om filmer og serier? Vet det er egen del for anmeldelser, så folk blir vel kanskje flinkere til å skrive der. Uansett tar de vekk stor del av tjenesten og for min del vil jeg ikke ha noen grunn for å henge der lenger. Farvel IMDB MB, du vil bli dypt savnet. :hm:

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at IMDB fjerner forumene for godt fra neste uke. Hvilken nytte vil siden ha da når man ikke kan lese andres meninger om filmer og serier? Vet det er egen del for anmeldelser, så folk blir vel kanskje flinkere til å skrive der. Uansett tar de vekk stor del av tjenesten og for min del vil jeg ikke ha noen grunn for å henge der lenger. Farvel IMDB MB, du vil bli dypt savnet. :hm:

Mange som er forbannet på det. I "Sandbox" delen er det mye om det, underskriftskampanjer osv.

Hørte at "Need to know" delen skal bestå i en eller annen form.

Lenke til kommentar

Synes det er veldig trist. Har brukt forumene deres i sikkert 15 år og jeg pleier å sjekke innom nesten hver gang jeg har sett en film for å se hva folk skriver om den. Det er vel ingen andre steder som har eget forum for hver eneste film og skuespiller, så her er det ikke bare å gå over til Facebook eller andre sider for å kunne diskutere visse ting. Internett vil ikke bli det samme etter dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har "Pirates of caribbean.."  filmene en slags  særavtale med alle tv kanalene.??

Hver gang jeg ser på tv guien står de filmene der, Igjen og igjen og igjen hele tiden

De har kjøpt opp rettighetene til å vise filmene tenker jeg og kjører hardt på dem fordi det er billigere enn å finne noe annet interessant å fylle sendetiden med.

Edit: Jeg har ikke sett tv på flere år nå. Good riddance.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

At man kan faktisk bli vurdert til å bli innlagt på psykiatrien pga at man ikke frykter døden. Er det mulig! Hva slags idiotisk opplegg er dette?

Bakgrunn: var en person som skulle rane meg og tok opp en kniv. Jeg tok hånden hans, pushet den mot meg og sa: kom igjen da, stikk meg (kjente at han strittet I mot meg), er du feig eller? STIKK MEG, jævla patetiske faen!! Noe han selvfølgelig ikke gjorde og løp sin vei.

Dagen etter meldte jeg hendelsen til politiet, hvorav dem bare ristet på hodet. En uke senere kom det et brev om vurdering om innleggelse.

Latterlig! Så, folkens! Er du ikke redd for å dø, ja da er du potensiell psyko!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...