Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt noe forhold til Leger uten grenser før de var på døra mi i fjor sommer.

Jeg kom ut av dusjen med håndkle rundt livet, og på trappa stod to unge mennesker.

Han ene fortalte at de kom fra leger ut grenser, og jeg sa jeg kjente til dem og kunne søke dem opp på nettet for å gi hvis jeg ønsket.

Da sa hun andre at det sjelden ble noe av, og at de var avhengige av å få folk til å skrive seg opp når de gikk rundt for å få givere.

Ser den, men her stod jeg på farta til å dra avgårde.

Forklarte dem at jeg hadde dårlig tid.

Han ene fikk øye på festivalbåndet jeg hadde på håndleddet og spurte hyggelig om jeg skulle på konsertene som var den kvelden.

Tenkte at det var hyggelig å svare på samme vis, så jeg bekreftet, og spurte om de hadde tenkt seg.

Da smeller det fra hu ene: "Jeg hadde egentlig tenkt meg, men fant ut at jeg heller fikk bruke tiden min på å redde liv..."

DET irriterte meg grenseløst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

komfyrtopp med touchbetjening som skrur seg av hvis det kommer ett nanogram vann på touchknappene... platetopper med touch er og forblir det mest idiotiske og unødvendige skrotet som noen gang har blitt ansett som "high end"....

Neste komfyr blir en italiensk gasskomfyr med SVÆRE messingkraner til gass... jeg driter i om det koster 100k, touch er skapt for sauer som ikke faktisk lager mat.... en proff kokk vil aldri i sitt liv klare å leve ett sekund med en touch-betjent platetopp.... det er RENT søppel.

Hater de forbanna touchknappene.
Lenke til kommentar

En gang jeg bestilte noe på eBay fra usa, så gikk tiden. Så kom en melding fra selger, han spurte om jeg ville ha en sak til han tilbød.

Neitakk skrev jeg, send det jeg har bestilt med en gang!

Mer tid gikk og jeg glemte det. Så kom en ny melding med samme spørsmål. Wtf..tenkte jeg, har han enda ikke sendt varen og er frekk og spør igjen om jeg skal ha noe i tillegg.

Da ..skjelte ikke han ut.. men sa sterkt i fra at jeg ikke ville ha NOENting, vennligest send pengene tilbake, ellers kontakter jeg politiet på hjemstedet ditt, dette er trakkasering! Skrev jeg.

Da svarte han: Are you out of your mind "you retard". Pengene kom tilbake og jeg lot det bli med det.

Men make til frekkhet.Holde igjen det jeg har bestilt bare for å prøve få meg kjøpe mer. Sånt finner jeg meg ikke i. Da blir jeg irritert.

Håper du rapporterte han og la igjen negativ feedback.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe forhold til Leger uten grenser før de var på døra mi i fjor sommer.

Jeg kom ut av dusjen med håndkle rundt livet, og på trappa stod to unge mennesker.

Han ene fortalte at de kom fra leger ut grenser, og jeg sa jeg kjente til dem og kunne søke dem opp på nettet for å gi hvis jeg ønsket.

Da sa hun andre at det sjelden ble noe av, og at de var avhengige av å få folk til å skrive seg opp når de gikk rundt for å få givere.

Ser den, men her stod jeg på farta til å dra avgårde.

Forklarte dem at jeg hadde dårlig tid.

Han ene fikk øye på festivalbåndet jeg hadde på håndleddet og spurte hyggelig om jeg skulle på konsertene som var den kvelden.

Tenkte at det var hyggelig å svare på samme vis, så jeg bekreftet, og spurte om de hadde tenkt seg.

Da smeller det fra hu ene: "Jeg hadde egentlig tenkt meg, men fant ut at jeg heller fikk bruke tiden min på å redde liv..."

DET irriterte meg grenseløst.

En kar prøvde å få meg til å skrive meg opp på amnesty for å gi penger hver måned. Sa at jeg kunne gi han 200 kr nå som han kunne ta med til organisasjonen men det kunne de ikke av en eller annen grunn? Og så begynte han å si ''er du ikke imot vold mot kvinner??'' fordi jeg ikke var enig i at det skulle bli enklere å få folk slengt i fengsel pga voldtektsanklager. Sa ganske enkelt at jeg ikke syns det er rette veien og gå og at det blir feil da vi må ha BEVIS for å fengsle noen, vi kan ikke gå utifra noens ord hele tiden, og det ble han skikkelig irritert over! Ble til at jeg ble dratt vekk av venninna som var med meg for denne mørke, store mannen begynte å bli skikkelig hissig. Fikk faktisk avsmak for å donere til noe som helst. Flott jobba, amnestykar. Tommel opp.

Lenke til kommentar

En av disse Amnestykarene møtte en kamerat av meg for ikke så lenge siden. Samme greia, med voldtekt osv. Han forklarte hele greia, og han mente faktisk at det skulle være nok at jenta våknet dagen etterpå og angret seg for at man skulle kunne kale det voldtekt.

Greit at man ikke skal knulle på folk som er så jævla drita at de praktisk talt er bevistløse, men er på tide at folk kan stå for hva de gjør under selvpåført rus.

Lenke til kommentar

komfyrtopp med touchbetjening som skrur seg av hvis det kommer ett nanogram vann på touchknappene... platetopper med touch er og forblir det mest idiotiske og unødvendige skrotet som noen gang har blitt ansett som "high end"....

Neste komfyr blir en italiensk gasskomfyr med SVÆRE messingkraner til gass... jeg driter i om det koster 100k, touch er skapt for sauer som ikke faktisk lager mat.... en proff kokk vil aldri i sitt liv klare å leve ett sekund med en touch-betjent platetopp.... det er RENT søppel.

Hater de forbanna touchknappene.

Jepp.

Har induksjonstopp med touch her selv. Om jeg koker noe og det spruter en par dråper vann litt feil så skrus hele systemet av. Sabla irriterende, men det er vel en slags sikkerhetsfunksjon regner jeg med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Foreldrene mine har en induksjonsovn med touch-panel. Den reagerer overhodet ikke på vannsprut og søl. Aldri noe problem med den.

Men den jeg har i min leilighet gjør det, og kan skru seg av om det havner vann på knappene. Heldigvis er det veldig, veldig sjeldent jeg koker noe over, så det er ikke noe stort problem.

I min forrige leilighet hadde jeg gasskomfyr. Veldig simpelt, men litt upraktisk når middagen må vente fordi man må ringe til gassmannen for å få en ny tønne på døra.

Lenke til kommentar

Alle som lanserer data-rollover nå til dags.

"Man kan spare like mye data ekstra som man har i abonnementet sitt. Altså kan du spare opp inntil 3 GB ekstra data dersom du betaler for et 3 GB-abonnement"

Hvorfor denne idiotiske, vilkårlige begrensningen?

Fordi prisen vi betaler per gb i dag er rent oppspinn. Har ingen sammenheng med faktiske kostnader på data vi bruker. Er som om de selger dyrt vann fra en uendelig tappekran.

Her er et forslag.

100gb i måneden, 99kr.

Ingen rollover eller hva faen.

Kjør på.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Jeg hadde uendelig data for 175 kroner i måneden før. Men leverandøren sluttet med det tilbudet etter noen måneder, og satt en begrensning på 800 MB om dagen.

Veldig synd. Det var digg å bruke telefonen som hotspot og laste ned hundrevis av GB med filmer og TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...